[Wii U] Super Smash Bros. U/3DS

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
5. desember kommer det til Europa, 21. november er datoen for lanseringen i USA.
 
Forhåndsbestilte uten no ekstra fra Gamestop, lurer på kva ekstrakostnaden blir på Gamecube-adapteren med kontroller. Er det for mykje kjøper eg heller berre ein ekstra Pro-kontrol.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Har smæsjet litt på 3DSen i helga og jeg er overrasket over hvor bra det fungerer. Ingen øyne i kryss ennå! Blant de nye figurene likte jeg umiddelbart Palutena og Pac-Man. Jeg har også lyst til å mestre Villager, fordi konseptet (eller kanskje den fullstendige mangelen på et konsept?) er ganske artig, men jeg slet skikkelig i onlinekamper med ham. Man må omtenke litt siden smashene hans er så spesielle. Av gamle favoritter synes jeg Kong DDD kjennes bedre enn noensinne, til tross for at kastinga hans er blitt forandret. At han trives så godt i den uunnvikelige laggen er også en bonus ;)

EDIT: Utvilsomt beste nyvinning for meg er at alle baner har en Final Destination-modus!
 
Sist redigert:
Har akkurat gått til anskaffelse av en 2DS og Super Smash og ble akkurat disconnected i team battle fordi jeg gikk imot én spiller!? Er det normalt? Han gjorde det ikke akkurat lett for meg og det er tross alt team battle, man bør kunne gå imot én spiller om man føler for det eller?
 

Lodin

Der Waaaah
Har akkurat gått til anskaffelse av en 2DS og Super Smash og ble akkurat disconnected i team battle fordi jeg gikk imot én spiller!? Er det normalt? Han gjorde det ikke akkurat lett for meg og det er tross alt team battle, man bør kunne gå imot én spiller om man føler for det eller?
Det for at man ikke skal ødelegge for andre og trolle dem ved å konstant gå løs på bare dem. Nintendo tender såklart så det funker ikke no bra og masse folk har fått sånne uriktige timeouts. :rolleyes:
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Vi spiller ikke. Jeg blir knust. Cycerin - Mjau, 5 - 0

:(

EDIT: Hva med teamplay om en ca. en time?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Innså nettopp at Bowser jr.'s kostymer er de andre koopaungene. Storartig! Jeg spilte nettopp flere runder som Snuskesøt, eller Wendy C. Koopa, som man kjenner henne som dersom man aldri så Super Mario Bros.-tegnefilmene med norsk tale.

Jeg vil også spille online mot spillegalere! Vær så snill og aldri bytt til WiiU, plzzz :(
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
... som er det fornuftigste en kan gjøre dersom en har et fjernsyn og en WiiU, selvfølgelig ;) Jeg er mer redd for at de som på det nåværende tidspunkt har 3DS-versjonen hopper skipet. Der må jeg altså ærlig si at jeg er overrasket over hvor godt spillet egentlig funker på håndholdt, til tross for at man ikke så lett kan spille det med venner! Ærlig talt spilte jeg jo Brawl også stort sett alene, på grunn av "that guy"-syndromet. Smash er ganske enkelt ikke like inkluderende som Mario Kart :sukk:
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Er fortsatt med på smashing jeg, selv om maraj er awol
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Skulle gjerne, men det må bli en annen kveld! :)
 

Lodin

Der Waaaah
Vil jo tro online fungerer bedre på WiiU også. Har ihvertfall inntrykk av det fra det lille jeg har testa på platformene. :ehm:

Uansett har Sakurai ympta frempå at det blir en Direct i nær fremtid hvor de viser forskjellene i storversjonen.

HUEHUEHUE!
 
Sist redigert: