[Wii U] Super Smash Bros. U/3DS

Lodin

Der Waaaah
Noen hos Amazon har driti seg ut med beskrivelsen av spillet og lekka litt.
Whether you’re creating stages on the GamePad, competing in challenges crafted by Master Hand and Crazy Hand, or outwitting your opponents in a brand new board game mode, there’s no doubt that the ultimate Smash Bros. game has arrived.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det gjør du ved å skrive denne koden:
Kode:
[url=<lim inn linken her>]<skriv inn teksten din her>[/url]
Ikke så lettvint, men det sitter i fingra etter kort tid.
 

Lodin

Der Waaaah
:eng: Eller du skriver teksten du vil ha link på, markerer den og bruker linkeknappen i menyfeltet.

E: Dagens bilde fra Sakurai.
Pic of the day. Here's what's happening behind the scenes in one of the secret fighter's shooting moves. The object being held is called an NES Zapper. This is an accessory which was released for the NES outside of Japan. Now, this image is edited, but it's a scene from the secret fighter's reveal video.

De har faktisk tenkt å "avsløre" at bikkja og anda fra Duckhunt er med i spillet. :psyduck:
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Jeh, det var no sinnsyke greier og det er så jævlig mye verdt å nevne.
  • Det kjører i 1080P og 60FPS.
  • På noen av bretta kan man spille opp til åtte stykker!
  • Et av bretta har to plan så man kan slåss i forgrunnen, mens andre diller i bakgrunnen.
  • Det er en Miiverse-bane som flasher tegningene til folk i bakgrunnen.
  • Når Pit trykker ned på D-paden prater han med Palateluna om motstanderne. Omtrent som Snake sine codecs.
  • Ridley er en AI som dukker opp på et av bretta, men fighter som andre folk stort sett.
  • Det er over tre ganger så mange låter som i 3DS versjonen. Bla. buttrock fra Hyrule Warriors.
  • Det har ingen skikkelig story mode (buuuh!), men det er masse forskjellige moduser med utfordringer.
  • Master Core er fortsatt bossen, men denne gangen kan han gjøre seg om til et helt brett.
  • Foruten all de forventa kontrollvalga kan man spille med en 3DS.
  • Fightere du allerede har mekka i 3DS-versjonen kan importeres med alle stats og items.
  • Fotostudioet er tilbake og nå kan man stort sett gjøre hva man vil med plasseringa av trofene.
  • Når så bildet er tatt kan man tegne på det og gi Waluigi penisen han fortjener!
  • Masterpieces er en masse demoer av spill fighterne har vært med i tidligere. De har såklart direktelinking til e-sjappa.
  • Amiiboer er no forbanna tull, men figurene er i det minste litt stilige.
  • To personer kan lokalt spille online mot to andre.
  • Man kan mekke egne online-turneringer, men det er ikke klart til launch.
  • Det har voice chat, men bare mellom kampene. Garantert og bare med folk man kjenner.
  • Man kan mekke egne brett og i motsetning til Brawl suger det ikke. Man kan fritt tegne platformene og slenge på masse fancy dill.
  • Etter at directen virker ferdig har Bowser Jr. og Koopalingsene en trailer.
  • Det blir DLC og Mewto er den første. Om man har begge versjoner registrert er den dumme pokemonen gratis.
  • Snake er omtrent 100% sikkert også en DLC.
Hele greia er vel verdt å se.

E: Igjen, Amiiboer er no dritt. Fifaen.
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Du å du. Den europeiske lanseringa er blitt bumpa til 28 november, men bare digitalt. Forøvrig blir det mulig å preloade siden det er noe Nintendo også starter med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Var innom Mega og der viste det seg at Lodin jugde da han sa han visste hvor Rudshøgda var. Har spilt litt nå, skulle tatt noen runder til men øh jeg har jobb å gjøre. Uansett, førsteinntrykk-tid!
  • Ikke at jeg ikke visste det fra 3DS-demoen, men Villager og Mega Man eier. Villager er, til tross for utseendet, en skikkelig heavy hitter bare du får brukt'n ordentlig; både Gyroid- og trefellings-movene er drap hvis du klarer å treffe ordentlig. Mega Man føles akkurat som i gamle dager, med litt brawler-tendenser slengt inni.
  • Pac-Man da? Det ene kostymet hans er at han får på seg rutete grillvotter, bare det er et pluss. Ordentlig uoppfinnsomme smashes (spøkelser som blir slengt ut til sidene eller over ham, wow) veies opp for av f.eks. et angrep som består i at man slenger ut en power pill et lite stykke og så waka-wakaer bortover mot den. Også en brawler, jeg fikk ikke helt feelingen men lover bra.
  • Mario Party-modusen var... vel, jeg skjønte den ikke helt før mot slutten, men den kan være artig så lenge man er innforstått med hvor grotesk ubalansert den er.
  • Classic har fått en liten rejig og er litt mer spennende.
  • Dette spillet eier.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har låst opp den smøggeste dåggen. Dette eier.
 
Har såvidt satt i gang med Smash, det er herlig i singleplayer også! Masse trophies å samle på, lese om og stable. Slåssingen er gøy, prøver å finne den karakteren eg liker best så eg vimser frem og tilbake. Liker Shulk godt så langt, Mii'en min er også gøy å slåss med! Valgte nærkamp for vesle Sagosen.

Fant ein original GC-kontroller i sentrum, men er ikkje gira på å betale 450 for den og 200 for adapteren kun for eit spel, kjøper heller ein prokontroller og driter i 8-player siden det aldri kjem til å skje i dette huset uansett.
 
Vel har spilt litt selv, det er klart at Smash til WiiU er ikke bygd for WiiU Game Pad. Å ikke spille dette spillet med GC-kontroller er en synd i seg selv. Online virker ustabil, men sikkert fordi det enda er tidlig. Spillet virker bra, men føler jeg er super scrubby. Sist jeg spilte smash var på n64 og det merkes.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Sliter med Gamepad-en ja. Satser på at dise adapterene kommer i posten til uka. Ellers da, unlocka alle figuerer og baner nå tror jeg. Bring on the DLC.
 
Sist redigert av en moderator:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mangler bare R.O.B. og Pokemon Stadium 2 selv, satser på å ta dem i morra. Har smasha en del med frua i kveld, og joda, det er fortsatt artig dette her. Det går litt kjappere enn Brawl, men ikke så raskt som jeg husker at Melee var. Så: Testa mer Smash-brettspill og jeg lurer på om jeg ikke har bestemt meg for at dæsken døtte det er dritt. Det er elendig balansert, og alt dilldallet med at du må øke stats har i praksis lite å si. Har ligget dårligst an på stats og likevel toppa heile driden flere ganger, spesielt siden det utelukkende er Final Battle som avgjør hvem som vinner. Nei, dette var skuffende, Sakurai. Resten er heldigvis ålreit.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Men hvor har det blitt av turneringer? Finner ingen tournament mode!

Og går det ikke an å redigere/slette brukere?
 
Noen som vet om denne kan funke med GC adapteren?


Edit: Velg heller fra CDJapan for bedre pris, med Fed Ex, EMS, AIRmail eller SAL som gir 41-118kr i frakt. Kontrollen koster ca 117kr og er den med Smash logo.

Om noen trenger, så har Play-Asia original GC kontroller på tilbud (limited time offer) under tollgrensa nå. Totalt med frakt ca 273kr (ankommer mellom 8.12-1.1.15) eller ca 315 kr (ankommer 2.12-6.12) Det er nesten samme pris på "smash variantene", men de kommer ikke ut før 6.12
http://www.play-asia.com/gamecube-controller-white-paOS-13-49-en-70-2ola.html
 
Sist redigert: