Hva er Super Street Fighter IV Arcade Edition for noe
Det er et slåssespill som finnes både til PC, Xbox 360 og PlayStation 3. Hvis du vil ha fin 3D-grafikk kan du kjøpe det til 3DS, men der får du ikke med tilleggene i Arcade Edition (dvs. fire nye figurer, utvidede online-muligheter og enkelte tweaks).
Spørsmål? Her er svar.
- Kan jeg spille mot folk som har AE selv om jeg bare har SSFIV? Wikipedia sier: "The downloadable console versions require players to update their existing copy with a major patch featuring the Arcade Edition content as well as expanded existing modes." Så, ja, det kan du, men du må laste ned Arcade Edition som et gratis tillegg først. Hvis du vil spille med de nye figurene og de nye modiene, må du betale for gildet. Verdt å nevne at det ikke finnes noen Super Street Fighter IV-utgave til PC, der får du enten Arcade Edition eller vanlig Street Fighter IV.
- Kan jeg spille mot folk som har SSFIV/SSFIVAE selv om jeg bare har vanlig Street Fighter IV? Nei. Super Street Fighter IV er en egen utgivelse og støtter bare nettspilling mot andre som har SSFIV/AE.
- Kan jeg spille over nett mot folk som har spillet på en annen maskin enn jeg har? Nei, irriterende nok kan du ikke det. Skyld på Microsoft og Sony.
- Flere spørsmål? Sleng dem inn i tråden så finner vi svar.
- Notasjonsoversikt for å skjønne hva kombolister refererer til
- Ordliste for deg som ikke veit hva meaty wakeup reversal FADC er for noe
- SF4 Beginner er wikien for deg som lurer på hva detta med gateslåssing egentlig er for no'
- Yetipants - Fetthesten på Steam og Xbox Live
- kris7sp - krispower på Steam og Kristian N på Xbox Live
- Balle - Robesos på Xbox Live
- Yetipants - Fetthesten her også, jeg har det visst til 360 også du store alpakka
- Ikke godt å si