SW TOR preorder

#21
Digital Deluxe Edition ble 'utsolgt' på Origin innen et døgn.

...

EA skyter seg selv i foten her ved å ha så begrenset antall nøkler.
 

Lodin

Der Waaaah
#22
Dette minner om starten på 00-tallet når det var begrensinger på hvor mange spillere en mumerperger kunne ha. Alt i alt virker det som Lucasfarts har kopiert mye av hvordan Sony Online gjorde ting på den tiden mens de regjerte med Everquest. Så lagde de Star Wars Galaxies, så ødela de det fullstendig og så kom WoW.
 
#24
Hvorfor skal de rydde opp? Ekke no gøy å kjøpe flare gun hvis alle har flare gun?
 
#25
Sto jo tydelig at Pre-order var "begrenset opplag" .. Vil tippe dette har litt med at serverene faktis skal klare og ta unna pågangen. Digital delux utgaven blir nok tilgjenglig igjen rett etter release dato.
Bioware får vel ett dilemma, enten lage en haug med servere hvor halvparten blir ghost-towns etter en uke eller begrense antallet kontoer en liten stund i begynnelsen.
Har sett andre online-spill hvor du har hatt 3 timers queue for og komme inn på en server release dag og opptil 1 uke etter.

Ny PvP vid:
 
#26
Hvorfor skal de rydde opp? Ekke no gøy å kjøpe flare gun hvis alle har flare gun?
Tenkte mest på at Digital Deluxe Edition faktisk skulle være tilgjengelig for de som ville ha. At de har så få tilgjengelig at det blir utsolgt på under 24 timer virker (for meg ihvertfall) litt lite gjennomtenkt når det er mange flere som gjerne ville ha brukt et par hundrelapper ekstra i forhold til 'basic'-utgaven.

Greit at det stod 'begrenset opplag,' men det må jo være grenser. :)
 
#27
Tenkte mest på at Digital Deluxe Edition faktisk skulle være tilgjengelig for de som ville ha. At de har så få tilgjengelig at det blir utsolgt på under 24 timer virker (for meg ihvertfall) litt lite gjennomtenkt når det er mange flere som gjerne ville ha brukt et par hundrelapper ekstra i forhold til 'basic'-utgaven.

Greit at det stod 'begrenset opplag,' men det må jo være grenser. :)
Folk betalte ekstra for den da den var begrenset, hadde opplaget vært stort så ville ikke folk betalt så mye for pakken. Dessuten får man fortsatt tak i CE hvis man har masse penger å brenne.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Hvis du installerer Windows på den, så kanskje?
OS

Windows XP, Vista/7
CPU

AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better · Intel Core 2 Duo Processor 2.0GHz or better
RAM

Windows XP: 1.5GB · Windows Vista and Windows 7: 2GB · PCs using a built-in graphical chipset, 2GB RAM recommended.
Video

ATI X1800 or better* · nVidia 7800 or better* · Intel 4100 Integrated Graphics or better*
DVD-ROM

8x or better *Minimum of 256MB of on-board RAM and Shader 3.0 or better support.
 

Lodin

Der Waaaah
#30
Spiller man male Jedi Knight blir karakteren ens voica av David Hayter's gonna hate. Wut? Er ikke han et mer opplagt valg til hva enn Han Solo-klassen heter?
 
#32
Inntrykket fra beta er WoW med lyssabel. Og sith er sinna WoWere med lyssabel. Så meh?
 
#33
Får da inderlig håpe det er mer likt wow enn noen av de andre MMO-ene som ikke burde hatt livets rett...
 
#34
MMORPG med full voice act og skikkelig story er vel det som er greia for dette spillet, jeg tror mer på RPG delen (som seff er bra) en MMO delen (som virker WoW aktig med utrolig kjedelige "heroics" f eks.. Alt som krever ett "team" er ganske meh).
 
#35
Så du mener at det å spille som et team i et MMO er meh? Da er vel poenget ved å spille MMO ganske borte, er du ikke enig?

Forøvrig spår jeg at dette blir dritt! Vi kommer til å møte enda et spill med alt for mye feil og mangler og med et community som kommer til å whine over at spillet har så lite content, fordi de har blitt bortskjemte av å spille WoW de siste årene.
 
#36
Så du mener at det å spille som et team i et MMO er meh? Da er vel poenget ved å spille MMO ganske borte, er du ikke enig?

Forøvrig spår jeg at dette blir dritt! Vi kommer til å møte enda et spill med alt for mye feil og mangler og med et community som kommer til å whine over at spillet har så lite content, fordi de har blitt bortskjemte av å spille WoW de siste årene.
Yep, ser for meg at WoW kidsa liker instancene der, enkle.
Men RPG delen (aka singleplayer) er bra :)