Sylvanas horde

#2
Chaz, Rikku, og The Creature har horde chars der.
 
#4
Guilden heter det? Utrolig kult om den gjør det, iallfall. :D
 
#7
Fy faen.

Autogank =D

Nick plz
 

Dukie

nice girl
#8
Guilden er Dark Spillegal xD og nicket mitt er som alltid Dukle. Jeg gleder meg til å raide dere!
 
#9
Dark Spillegal

Dukle
Chaz
Uteena

KOS?

Problemet deres er vel at oss på alliance-siden er så mye mer rutinerte enn dere, eller? High level oss, lowbie dere. =D
 
#11
Jeg er med hvis det ikke gjør så altfor mye om jeg er lite aktiv i tiden framover, da jeg helst vil ha min main character opp på lvl 60.

Lager character i morgen.
 
#12
Drepte min første horde i dag :)

UD walock lvl 25 i Wetlands. Druid ftw!
 
#13
Meg og druid lvl 52 (korthax i guilden) pwna nettopp 9 lvl 50-52 mobs samtidig . Om vi prater om WTFPWN, liksom ... rett før det WTFpwna vi lvl 60 shaman. WTFpwn. lxm. hva prater vi om i denne WoW-tråden da? =D
Jeg ble nettopp lvl 50 på BB. =O
 
#16
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@19.04.2005, 21.14
Dark Spillegal

Dukle
Chaz
Uteena

KOS?

Problemet deres er vel at oss på alliance-siden er så mye mer rutinerte enn dere, eller? High level oss, lowbie dere.  =D
208872​

Vel jeg kan vel få med et par kamerater som allerede er lvl 40 på sylvanas:D så FU kozefaen!! :D
 
#17
Jeg vurderer å starte en UD rogue på Sylvanas da. Må jo få litt balanse her. Og drepe Eivind en del. =D
 
#18
Du er bare sur fordi jeg pwner deg =D

Om du skal starte en horde på sylvanas, burde du ikke være så faggotyMcfagfag at du begynner på en ny rogue, rogues har vi mer enn nok av.


(Hvordan i helvete skal vi druids ta rogue når den neste patchen kommer? "Haha, I'll own u with my 2 1/2 secound root!")
 
#19
kozeloz .. gjør du det så skal jeg ha våte drømmer om deg. "The dark side of the alliance is a path of many abilitys, some consider to be unatural." "Is is possible to learn this power?" "Not from an alliance" Kom til Dark spillegal : D

Helvete .. meningen var at jeg og noen venner skulle starte horde, men dama til en av de MÅTTE være human fordi horde var så stygt. Så da gikk han over til alliance og så gikk resten over til alliance. Nå må jeg tenke om jeg ikke skal slette characteren min og starte alliance .. *sukk*

Og drepe Eivind...
Jeg har lekt med tanken allerede. ^_^
 
#20
Bwaha, jeg skal starte en egen guild, som skal hete "scandinavian stars"
Og eie alt og alle.
omglol..