Tactic Soldiers challenge

Som Sakt bare på Live=)

Ikke vis det var bare Sephiroth....
trukke jeg gjort det azz!

For faen. Stakkaren vil bare spille litt Halo2 med oss på SG og se hvordan dere behandler ham!

Dere burde skamme dere. <_<

Og Paynie... HVA FAEN?! :doh:

Edit: Sandman, hvis du hadde ventet med den posten så hadde kanskje min post vært litt mer meningsfull... men, men... :svette:

Takk for støtten=)

Opprinnelig skrevet av (TS)SanDman+13.01.2005, 17.54-->
<!--QuoteBegin-Affable Ostrich
@13.01.2005, 17.45
Alder betyr ikke noen ting, jeg banker deg uansett... Tilogmed på halo2 :p

Seriøst... se igjennom postene dine, så kanskje ikke du får så mange leifer.

Men nå skal jeg på trening
162998​
Åssen Trening går du på a?
Ballet?
163003​
[/b]

... Faen, så morsom du er.
Dere i klanen din er tilogmed så tilbakestående at dere ikke klarer og skrive klan-navnet deres riktigt... Det kan ikke være en taktisk soldater, det må være taktiske soldater, eller taktisk soldat, idiot.

Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@13.01.2005, 20.23
... Faen, så morsom du er.
Dere i klanen din er tilogmed så tilbakestående at dere ikke klarer og skrive klan-navnet deres riktigt... Det kan ikke være en taktisk soldater, det må være taktiske soldater, eller taktisk soldat, idiot.
163087​
jeg tar det som du er sur på meg for at du går på Ballet jeg!
MÅ BEGYNE PÅ EN LITT MER mANNLIGSPORT VETTU!

Uansett. Hva er gale med å gå på et ball? Uansett. Affable har rett. Det skal være Tactical Soldiers, Ellers blir det jo Taktikk Soldater.

Pass dere! Her kommer Taktikk Soldater!! :D

Uff vi har Faen meg med en Amrikaner i KLanen jo for faen!
Begyner å bli dritt forbanna på deg din Fuckings Nerd!
Syntes jeg ser deg på detta Forumet 24timer i Døgne.....har du et liv uten om å sitte foran datan hele dagen?
Har du lixom mer en 3 venner?

Join En kampsport Klubb eller no så skal jeg love deg at jeg skal joine den samme Klubben bare for å Sparre mot deg!

Oou!

SE PÅ MEG! JEG ER MED I EN KLAN SOM IKKE KAN SKRIVE KLAN-NAVNET SITT RIKTIG, OG JEG TROR AT JEG ER TØFF! JEG SITTER PÅ ET FORUM SOM JEG IKKE HAR NOE Å GJØRE PÅ, BORTSETT FRA Å SKRYTE OM DEN FEIL-STAVETE KLANEN MIN!!!!!!! R IK JG KUL!!!?!?!?1+1+1+1111

Jeg spiller fotball, foresten.

er det meg du mener, Sandman? Vel, jeg skal ikke nekte for at jeg sitter veldig mye ved pc'n, men antallet venner jeg har har du faktisk ingen ting med å gjøre. I dag har jeg brukt hele dagen på pc-sitting. Jeg har mine grunner for dette, men det er ikke så forferdelig interessant. Egentlig er du ganske selvmotsigende, for dine svar kommer jo med en gang. Hvem var nerd, sa du? :)

Det er for meg litt merkelig at når jeg sier at du tar feil på klan-navnet nekter du på dette helt frem til jeg har bevist at jeg har rett, og da sier du: "Bare på live". Visste du ærlig talt ikke hvilken klan du var i når vi spurte deg om det, og du svarte Tactic Soldiers?

Det at dere har en amerikaner i klanen betyr ikke at dere nødvendigvis har rett. Han kan ha dysleksi. Dyskelsi er en sykdom som gjør at du hverken kan skrive eller lese. Noen er hardere rammet enn andre. Nå tenker du sikkert; "Det har han ikke". -Har du spurt han? Nei, akkurat. Og har du kommet så langt som 10. Klasse som meg, som jeg tviler på at du har, vet du at "Tactic" betyr taktikk, og "Soldiers" betyr soldater. Hva blir det? Taktikk soldater.
Si meg. Hva betyr tactical? Jeg tar meg friheten til å svare for deg, og svarer "taktisk". Hadde dette blitt brukt istedet for "tactic", hadde det betydd "Taktiske Soldater". Det gjelder å følge litt med på skolen.

Og forresten; Affy. Du er barsk.

Og helt til slutt; for å være helt ærlig har jeg mer enn 3 venner, altså venner som jeg tilbringer tid med ofte, men tallet er ikke så veldig mye høyere enn det.

Jeg synes vi skal la ham være i fred. Hva om vi taper? Det blir morsomt, skal jeg si dere.

SanDman, hvis du skriver ord i setningene dine med stor bokstav, da øker ikke førsteinntrykket av deg, det kan jeg trygt si. Ikke undervurder alle hele tida. "Join en klubb, så kommer jeg og, og da skal jeg banke dritten utav deg". Du kan ikke si sånt. Jeg, Affy, Exploser, Baronen - Vi er alle.. nettvenner, om du vil kalle det det. Tror du jeg føler noe bedre for deg når du slenger dritt til de jeg nevnte? Faen ikke.

Jeg sitter faen minst to timer på dette vindunderlige forumet hver dag. Jeg er tolv år, og har teite prøver og teite foreldre å tenke på. Men jeg klarer ikke å slutte og henge her. Hver dag etter skolen.. Jeg elsker dere alle sammen!

Awwww.

:kos: Men jeg skal slutte å rakke ned på deg, Sandmann, men da kan du også sherpe deg.

(legg trykk på SH-lyden :p)

Da kan jeg komme med den første nesten-saklige posten i tråden så langt:
Hva sier dere i TS til å ta en kamp mot oss i CND?
Dvs 8 vs 8 eller 5vs5 eller hva enn som passer dere.
Må altho ta en prat med svenskene, men jeg tror det skulle kunne gå.

Takk men jeg er ferdig med tiende....skulle egentlig vert russ i år men går bare i andre klasse Almen for jeg gikk mekken Første Året!

Ja det er riktig er født i 86 og for de som kan regne betyr det at jeg fyller 19 detta året!

skal ikke være så kjepphøy men så aldri at jeg skulle banke noen!
Sa jeg skulle Sparre!
det er en Forskjell!

og ja det kan vi vettu=)
Bare å vevne når det så tar vi en kamp vettu=)

PS:Han Amerikaneren vi har i klanen vår har ikke dyskelsi.
Han får bare gode karakterer i skolen!

Hold kjeft. Dette er en kamp mellom Spillegal og [insert SanDmans lag her]. Dere får ikke, jeg gjentar, ikke lov til å avtale kamper dere imellom her på SG.

han er faen meg Flink på skolen!
:rulleøyne:

D

Deleted member 91

Gjest
Revan, det er ikke du som bestemmer om de får lov til å avtale kamper eller ikke. Drittsekk.

Sandman: Tactical Soldiers er riktig. Slå det opp. At dere har en amerikaner på laget betyr ikke en dritt ;)

Opprinnelig skrevet av Baronen@13.01.2005, 21.54
Sandman: Tactical Soldiers er riktig. Slå det opp. At dere har en amerikaner på laget betyr ikke en dritt ;)
163164​
jaja men han sier ikke noe i mot navnet og jeg legger heller ikke merke til noe rart med det!
Tactical Soldiers og Tactic Soldiers kan begge bli brukt!

og jeg gidder ikke diskutere noe mer om det......vis det er noen som vil spille mot oss så er det fint!
kan sikkert spille Halo det er lixom hele grunnen til at jeg skreiv det her!
er lixom ikke no vits å drive å slenge en hel haug med dritt til en person som jeg aldri har møtt!
Sorry Vis jeg har fornermet noen.......sier bare Unnskyld! så får det være nok