er det meg du mener, Sandman? Vel, jeg skal ikke nekte for at jeg sitter veldig mye ved pc'n, men antallet venner jeg har har du faktisk ingen ting med å gjøre. I dag har jeg brukt hele dagen på pc-sitting. Jeg har mine grunner for dette, men det er ikke så forferdelig interessant. Egentlig er du ganske selvmotsigende, for dine svar kommer jo med en gang. Hvem var nerd, sa du?
Det er for meg litt merkelig at når jeg sier at du tar feil på klan-navnet nekter du på dette helt frem til jeg har bevist at jeg har rett, og da sier du: "Bare på live". Visste du ærlig talt ikke hvilken klan du var i når vi spurte deg om det, og du svarte Tactic Soldiers?
Det at dere har en amerikaner i klanen betyr ikke at dere nødvendigvis har rett. Han kan ha dysleksi. Dyskelsi er en sykdom som gjør at du hverken kan skrive eller lese. Noen er hardere rammet enn andre. Nå tenker du sikkert; "Det har han ikke". -Har du spurt han? Nei, akkurat. Og har du kommet så langt som 10. Klasse som meg, som jeg tviler på at du har, vet du at "Tactic" betyr taktikk, og "Soldiers" betyr soldater. Hva blir det? Taktikk soldater.
Si meg. Hva betyr tactical? Jeg tar meg friheten til å svare for deg, og svarer "taktisk". Hadde dette blitt brukt istedet for "tactic", hadde det betydd "Taktiske Soldater". Det gjelder å følge litt med på skolen.
Og forresten; Affy. Du er barsk.
Og helt til slutt; for å være helt ærlig har jeg mer enn 3 venner, altså venner som jeg tilbringer tid med ofte, men tallet er ikke så veldig mye høyere enn det.