Tekken 4 turnering 30 September

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Da setter vi igang enda en Tekken 4 turnering!!

Noe må jo vi fanatikere finne på i påvente av femmer'n og hva er vel bedre enn å samles og teste skillza våre mot andre gærninger :kul:

De som var med sist husker nok at det var mye morro for lite penger og også denne gangen skal vi nok klare å ha en kul kveld!

Lokalet er samma sted som forrige gang. Altså på Elko fabrikken på Gjelleråsen fem minutter i bil fra Vestli T-bane station. Adressen er: Morteveien 4, 1481 Hagen

Turneringen vil starte kl. 18 00

Dagen er torsdag den 30 September.

Inngangsbiletten vil være på kr 50,-

Premien vil være ALLE inngangspengene. Så er vi 20 stk blir det 1000,- kroner i potten :D

Saml sammen venna dine og møt opp for litt seriøs fighting!

PS. Send meg en mail om du vil være med så rekker jeg å lage lister over hvem som slåss mot hvem før turneringen.

Pps. Blir dette en sukksess vil jeg arrangere flere turneringer ut over høsten/vintern :tommelopp:
 
#2
nooooooooooooooooooooo.... jeg går i militæret den 5 jo!!!! noooo, why god why!!!
 

EagleJin

Bear Necessity
#3
Nydelig! Rett og slett nydelig!
Bortsett fra at Nilo stikker.. :(

Bli med folkens! Jeg, uh.. Vinneren kan gå hjem med enda fullere lommebok :D :svette:
 
#4
Jeg som endelig skulle slå Nilo ut av enda en turnering og.. :(
Får vel gjøre det neste gang da, og da har du å komme! ;)

Diggers dette her.
Bli med folkens! Men ikke for at Hyulvinji skal vinne...
 
#5
Hmmmmmmmm.............. Bergenserene syntes dette ser intresangt ut, men vi må da ta toget. Noe som gjør at vi håper på at det er skikkelige greier. Vi er sikkert 4-5 stk som kan stille, men vi har ett problem til og det er at vi må ha ett sted og bo. Hvis vi må bo på hotell er det over 1000 kroner til sammen. Men har noen av de4re plass til noen av oss. Dere klarer sikkert en Bergenser hver for en natt :p :D:D:D

Men gi meg ett ord Hvis dere kan stille bo plass til en av oss den natten.

Håper dere da ordner vinner og Looser bracket. Og har trekkning på hvem som møter hvem.

Kan bli fett :D Lenge siden jeg hat blitt grust no ;D
 
#6
Kan noen seriøst fortelle meg hvorfor gud er slik mot meg? Jaja, dere for ha en kul turnering, uten meg :( En dag.... :tommelned:
 
#7
Jeg er med, tar med meg oX og NukleuZ også regner jeg med..
endelig en really good figth....
 
#8
Hvor ligger dette stedet i forhold til oslo -s. er d lang unna?? eller er d gangske grei i nærheten. PLzz give kart eller vei visning til lokalet
 

EagleJin

Bear Necessity
#9
Det er ganske langt unna Oslo s., men det er enkelt å komme seg dit derfra.

kart

Når dere skal reise videre fra oslo s må dere ta t-bane, linje 5 til vestli, og gå av på vestli så blir dere sikkert møtt av noen der.
Om dere kommer kan vi altids møtes på oslo s, og ta t-banen derfra.
 
#10
hadde vært drit bra om dere kunne møtt oss.Blir sikkert drit fett hvis vi klarer og komme oss dit. Det er Veldig sstore sjangser, nesten helt sikkert at vi kommer
 
#11
JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMERJEG KOMMER JEG KOMMER


Jeg kommer gutta :tommelopp:
 
#14
Det ser ut som om det blir noen karer med på turneringen, men jo flere vi er jo bedre er det så om dere har en bror/søster/nabo/fetter eller kompis som spiller tekken om mener de har en sjanse (eller bare er hypp på litt morro) få de med!

Ellers ser det lovende ut :tommelopp:
 
#15
Hadde jeg ikke vært så rusten i Tekken, at jeg suger balle, hadde jeg sikkert møtt opp jeg og..

Jeg skammer meg enda over hvor bedritent jeg spilte, sist gang jeg spilte Tekken 4 med Nilo, Hyulvinji og Red_Hawk..
 
#16
Opprinnelig skrevet av SortUlv@20.09.2004, 09.27
Hadde jeg ikke vært så rusten i Tekken, at jeg suger balle, hadde jeg sikkert møtt opp jeg og..

Jeg skammer meg enda over hvor bedritent jeg spilte, sist gang jeg spilte Tekken 4 med Nilo, Hyulvinji og Red_Hawk..
105126​
I og med at dette er en turnering vil nerver ha omtrent like mye å si som en god strategi. Det er mange kaosmomenter i tekken fire så det er jo ikke umulig å vinne selv om du hadde en dårlig dag når du spilte med Nilo, Hyulvinji og Redhawk. De har jo skillz til å backe opp kjeften også så det er ingen skam å tape for de gutta der..
 

EagleJin

Bear Necessity
#17
^_^

maddon: Det skal sies at du og broren din ligger noks å høyt på lista i Norge i T4 så vidt jeg vet. Vi spilte farlig jevnt sist, og endte kampene med "førstemann til å få inn d/b+3" :p. Bare synd vi aldri spilte om 3. og 4. plass, hehe.

*Da er det 10 dager, to timer og 29 minutter igjen*
 
#18
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@20.09.2004, 14.31
^_^

maddon: Det skal sies at du og broren din ligger noks å høyt på lista i Norge i T4 så vidt jeg vet. Vi spilte farlig jevnt sist, og endte kampene med "førstemann til å få inn d/b+3" :p. Bare synd vi aldri spilte om 3. og 4. plass, hehe.

*Da er det 10 dager, to timer og 29 minutter igjen*
105211​

Halla på deg :D Jeg får vel være med jeg også da :p Kan du se hvor dårlig jeg har blitt etter den forbanna metro skiiten.... Jeg hadde taket på deg.... Men den beste vant bare hehehe...
 

EagleJin

Bear Necessity
#19
*Lukter hevnlyst* muahaha!
Nei da. Vi har jo spilt mot hverandre etter metro også, og det gikk litt opp og ned for oss begge. Turneringen vil vise ;)

maddon: får vi se oppsettet før turneringen?
Ville vært interessant å se hvor mange som er med og hvem vi møter. (Kan også være greit for psykisk forberedelse :p)
 
#20
Oj, tror det kommer mange her. Dere er så heldige, dere i oslo. Dere har så mye erfaring osv. Jeg har jo aldri sett NukleuZ, Spawn og de andre spille, så det kommer til å bli konge!! Smuud å se hvem som blir UKoIFT Norge
 
Status
Stengt for ytterligere svar.