Tekken 4 turnering 30 September

Status
Stengt for ytterligere svar.

EagleJin

Bear Necessity
#42
Yup :). Kommer visst en hel gjeng så det blir litt trang, men det er bare kos er det ikke? :p
ier i fra om det skjer noe..
 
#43
Da var det en dag igjen til vi setter igang med enda en T4-turnering :tommelopp:

Er det noen flere som vil melde seg på er dette dagen å gjøre det på. Vi har endel påmeldte og håper på frammøte av alle sammen slik at det blir morro for alle penga :p

Ellers håper jeg at Bergensgutta klarer å karre seg til Oslo og bli med på litt seriøs gaming.

Jeg kommer også til å legge ut en liste over bekreftede karakterer i løpet av dagen så folk har en viss ide om hva de møter. Listene over hvem som møter hvem blir ikke vist før i morgen pga noen usikre momenter.

Vi sees i morra :)
 
#44
Hadde vært gøy¨å være med egentlig... MEn, huff. Har ikke spilt Tekken på evigheter så jeg er garantert helt rusen. Tørr ikke jeg da altså :p
 
#45
Opprinnelig skrevet av Cazandra@29.09.2004, 10.03
Hadde vært gøy¨å være med egentlig... MEn, huff. Har ikke spilt Tekken på evigheter så jeg er garantert helt rusen. Tørr ikke jeg da altså  :p
109989​
tro meg. hvis du ikke er übergod kommer du til å bli helt most.
det fikk jeg oppleve igår :flau:
 
#46
ja da er det ikke lenge til nei , må ta buss¨på grunn av ras? hvilken nummer er det som går fra tøyen? og kan vi ¨få et mobil nr i tilfelle vi trenger directions.

yea! im coming! axel jin >:p
 

EagleJin

Bear Necessity
#47
Fra Tøyen til vestli går 5C og 5E tror jeg det var.. Ellers så nevnte maddon buss nr. 301 fra bussterminalen, og denne går til gjelleråsen. Trur nok jeg ender opp med å ta den, bare resten av folka jeg møter er med :)
 
#49
Vi fra bergen kan ikke komme, vi har mangel på penger, og det var fullt på toget, dessverre. Jeg skuffet, men jeg kan ikke, skal jo jobbe og. Men men en annen gang
 
#51
Yes, da var det på tide å møte gutta boys, håper jeg bare finner frem. Men da drar jeg nå fra drammen, og gleder meg vilt til jeg møter alle:) det kommer til å ta helt av, det kommer til å klikke..det blir smuuuuuuuuuuuuud
 

EagleJin

Bear Necessity
#52
Da var vi endelig hjemme etter en knallkul ettermiddag og kveld med Tekken 4-turnering, som virkelig tok av (en smule takket være Nilo og Bloodhunter :p)! Var høy stemning, og skillsnivået lå mye høyere denne gangen enn forige. Knall å se slik utvikling!

Orker ikke skrive noe detaljert, men slik ble sluttresultatet:
1. plass og 800 kr. rikere: attila (rett meg om det er galt skrevet)
2. plass og 100 kr. rikere: EagleJin
3. plass og 50 kr. rikere: NiloPilo
4. plass (må bare nevne det :p): Red Hawk

En stor takk til maddon som satte dette i gang. Er virkelig kult at slikt arrangeres! Ikke bare for å komme sammen å spille litt på et hyggelig nivå, men også fordi slikt samler de interesserte og er stor hjelp for å komme i kontakt med andre gamere. Eneste måten å bli god på er gjennom vs-erfaring mot andre enn bare bror eller nærmeste vennegjeng.

Jeg skal prøve å la være å skrive ned alt som var feil i Tekken 4 for at finalekampen gikk som den gikk :p
Attila (igjen, rett meg om det er feil): takk for spennende kamper, selv om siste kampen gikk i din favør fra starten :)

Takk til alle som møtte opp og satte hele kveldens stemning høy mellom og under hver kamp! Knallkult å se engasjement fra tilskuerne!

Det var det for denne gang.
*Venter spent på en kunngjøring av neste turnering :D*
 
#53
Opprinnelig skrevet av NiloPilo@30.09.2004, 12.26
Yes, da var det på tide å møte gutta boys, håper jeg bare finner frem. Men da drar jeg nå fra drammen, og gleder meg vilt til jeg møter alle:) det kommer til å ta helt av, det kommer til å klikke..det blir smuuuuuuuuuuuuud
110424​
var hyggelig å møte deg. bloodhunter var ganske rappkjefta av seg :ler:
til alle som ikke var der:
Nilo og blood kjørte forbi oss som hadde tatt bussen.
bloodhunter henger ut av vinduet og roper "fitte!!" med langefingeren oppe.
rett bak dem er en politibil. sirenen får på. vi ler masse.

det var virkelig gøy, selvom jeg ble slått ut etter første runde
:D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#54
Artig at folk organiserer turneringer i spill, det er alltid hyggelig. Hvor mange var det som møtte opp for å spille?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.