Tekken 4 turnering 30 September

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@21.09.2004, 12.52
*Lukter hevnlyst* muahaha!
Nei da. Vi har jo spilt mot hverandre etter metro også, og det gikk litt opp og ned for oss begge. Turneringen vil vise ;)

maddon: får vi se oppsettet før turneringen?
Ville vært interessant å se hvor mange som er med og hvem vi møter. (Kan også være greit for psykisk forberedelse :p)
105678​
Jeg skal sette opp oppsett en dag eller to før før turneringa. Men det er mulig jeg bare lister hvem som er med og med hvem de spiller med, ikke hvem som møter hvem. Jeg får se hvordan det blir. Det mest "ærlige" hadde jo vært en loddtrekning på turneringa ikkesant :rulleøyne: Vi får se ;)

Hva skjer med Bergensgutta a? kommer de også?

Ps. Kanskje vi skulle tatt litt sparring i helga Hyulvinji??
 
#22
Kunne vært fint å se hvem som blir med til slutt ja, helst litt før selve dagen så man har litt tid til div forberedelser.. ;)
Hvor mange er det som har meldt seg på hittil?
 
#23
Red_Hawk, hva mener du med forbredelse? Det som er smuud å se da, hvordan en person takler presset, ved å ikke vite hvem han/hun spiller mot, hva slags teknikk en bruker. Jeg håper jeg ikke møter noen av de jeg har spilt mot før, 1. fordi det ikke blir noe nytt 2. Jeg kommer til å tape
 
#24
Opprinnelig skrevet av NiloPilo@21.09.2004, 13.57
Oj, tror det kommer mange her. Dere er så heldige, dere i oslo. Dere har så mye erfaring osv. Jeg har jo aldri sett NukleuZ, Spawn og de andre spille, så det kommer til å bli konge!! Smuud å se hvem som blir UKoIFT Norge
105704​
tror du er heldig nok til å treffe NukleuZ, men jeg jeg får ikke kommet =(...*snufser*
 
#25
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@21.09.2004, 12.52
*Lukter hevnlyst* muahaha!
Nei da. Vi har jo spilt mot hverandre etter metro også, og det gikk litt opp og ned for oss begge. Turneringen vil vise ;)
hihi... bare litte grann da... for morro skyld... :p Hey, skal dere spille i helga vil jeg gjerne bli med... Hvis du bare møter meg ett sted... Hehe...
Kan jeg lære noe nytt for en forandring :p Vant 14-2 over Nanok og oX :p Vinneren satt så blei der til jeg måtte på do og ble lei av det :p
 
#26
Opprinnelig skrevet av ivan Juliussen@15.09.2004, 22.26
Hvor ligger dette stedet i forhold til oslo -s. er d lang unna?? eller er d gangske grei i nærheten. PLzz give kart eller vei visning til lokalet
103192​
Det er ikke så veldig vansklig og komme seg fra Oslo til Gjelleråsen. Gå til bussterminalen, ta buss nummer 301 eller 321 mot Tøyenhaugen. Jeg er ikke sikker på hvor fabrikken ligger henn. Det ligger enten på Skytta(det står skytta på bussholdeplassen) eller så ligger det ved Gjelleråsen krysset(Gjelleråsen står det på holdeplassen) Buss tid er ca 20-30 min.
 
#27
Opprinnelig skrevet av Cloud Strife+22.09.2004, 13.43-->
<!--QuoteBegin-ivan Juliussen
@15.09.2004, 22.26
Hvor ligger dette stedet i forhold til oslo -s. er d lang unna?? eller er d gangske grei i nærheten. PLzz give kart eller vei visning til lokalet
103192​
Det er ikke så veldig vansklig og komme seg fra Oslo til Gjelleråsen. Gå til bussterminalen, ta buss nummer 301 eller 321 mot Tøyenhaugen. Jeg er ikke sikker på hvor fabrikken ligger henn. Det ligger enten på Skytta(det står skytta på bussholdeplassen) eller så ligger det ved Gjelleråsen krysset(Gjelleråsen står det på holdeplassen) Buss tid er ca 20-30 min.
106463​
[/b]
Ellers kan dere ta T-bane nr 5 til Vestli så kommer det noen og henter dere der :tommelopp:

Kommer du forresten Cloud Strife?
 
#28
Tja? Tror vel egentlig ikke det, er ikke så veldig stor fan av tekken. Men på en annen side bor jeg 10 min, så kanskje jeg kommer innom en tur;o)
 

EagleJin

Bear Necessity
#29
Opprinnelig skrevet av maddon+22.09.2004, 15.02-->
Opprinnelig skrevet av Cloud Strife@22.09.2004, 13.43
<!--QuoteBegin-ivan Juliussen
@15.09.2004, 22.26
Hvor ligger dette stedet i forhold til oslo -s. er d lang unna?? eller er d gangske grei i nærheten. PLzz give kart eller vei visning til lokalet
103192​


Det er ikke så veldig vansklig og komme seg fra Oslo til Gjelleråsen. Gå til bussterminalen, ta buss nummer 301 eller 321 mot Tøyenhaugen. Jeg er ikke sikker på hvor fabrikken ligger henn. Det ligger enten på Skytta(det står skytta på bussholdeplassen) eller så ligger det ved Gjelleråsen krysset(Gjelleråsen står det på holdeplassen) Buss tid er ca 20-30 min.
106463​
Ellers kan dere ta T-bane nr 5 til Vestli så kommer det noen og henter dere der :tommelopp:

Kommer du forresten Cloud Strife?
106473​
[/b]
Den er litt verre, for banene går ikke lengre enn til Tøyen for tida grunnet ras i en tunnel, så vi må ta buss fra Tøyen. heldigvis går busen rett til Vestli t-bane da. Fant endelig ut av det i dag, høh. :D
 
#30
Hva skjer med meg og brom brommen min da? :p
 
#31
Hei jeg og NukleuZ lurte på mulighetene for å ta med en venn som også ville spille....

Skal vi bare sende PM angående det også?
 
#34
Nope...tror dette er kun for TEKKEN-REBORN-NORWAY organisasjonen, alle penga går til vinnern... Det er jo bare smuuud, så hayaka kom deg ditt og ta penga med hjem
 
#35
okey, takk til nilo som informerte meg om dette.
kan hende jeg og min bror kommer. er det noen folk som møtes ved t-banestasjonen, og stikker opp dit sammen? vi kan prøve å ta samme buss fra tøyen eller noe sånt. er ikke helt sikker på om jeg kommer.
har verken ps2 her, eller tekken 5 så jeg er VELDIG ute av trening. har ikke spilt det på over 6 mnd. men fortsatt, kan hende jeg kommer
 

EagleJin

Bear Necessity
#36
Om du først har planer om å komme og har meldt deg på vil det nok være aller best om du kommer, siden det da ikke vil være behov for omrokkeringer eller "walk overs".

Jeg skal ta bussen fra Tøyen sammen med 5-6 andre, så vi kan godt møtes der, men veien videre fra Vestli er heller vanskelig å finne uten retning, heh :sukk:

maddon: kunne du legge ut veibeskrivelse fra Vestli t-bane til lokalet ?
:)
 
#38
skulle bare si at nå er jeg meld på!
jeg og en kompis kommer. hadde vært fint om noen fant ut av når baner/busser gikk, så vi kunne ta samme ^^
har ikke peiling på hvor det er...
 
#39
Opprinnelig skrevet av SilentBob@27.09.2004, 15.40
skulle bare si at nå er jeg meld på!
jeg og en kompis kommer. hadde vært fint om noen fant ut av når baner/busser gikk, så vi kunne ta samme ^^
har ikke peiling på hvor det er...
109116​
Dere kan ta 301 fra oslo bussterminal til gjelleråsen holdeplass. Da kommer dere ganske nærme lokalet. Fra holdeplassen er det bare å gå opp bakken og da er det første sted til venstre. Det er en fabrikk som heter Elko.
 

EagleJin

Bear Necessity
#40
Ah, thnx, maddon! Det gjør saken en smule lettere, ja. :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.