Tekken 5, changes

#21
Jeg er enig at storyen ikke er det viktigste i en fighting game...

MEN, og dette er en stor men. når man først har en story, slik som i namcos tilfelle med tekken. hvorfor da ta å tukle og tulle med den.
dette legger fans merke til øyeblikkelig.

Og tro det eller ei så er det mange fans der ute som elsker storyen og følger den febrilsk. jeg "var en av dem" til namco begynte å surre i t5.

Og hvis de først skal drive å surre så ikke gjør det så opplagt og tåpelig.
HALLO king og marduk venner?????
de er jo erkefiender.

Skal kazuya og heihachi bli venner i T6 da.
og nina og anna endelig skvære opp mellom seg.
Yosjimitsu gir tilbake alle pengene han har stjelt gjennom tiden.
Kuma og paul drar på piknik sammen...
Og howarang verver seg i militæret igjen.
Og Ogre setter på plass hodet til jun. og henne lever igjen( og gifter seg med kazuya)

ONE BIG HAPPY FAMILY.......
I THINK NOT.

Leste howarangvsbeak. mye intressant der..
men tror forstsatt howarang har et liten overtak der.

jeg spilte med beak i tekken 2. før howarang eksisterte. og jeg merket når de laget howarang i 3ern så var han en yngere og sprekere version av beak.
og det er han fortsatt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Døh. Finnes det noen som følger med i historien til FIGHTINGSPILL? Hva blir det neste? Kabal blir offisiell gren i CPL?
 
#23
Følg med da...
Les det som står her kanskje?





Når skal på død og liv ha en historie som skal være bra, kanskje få den til å passe også.. Istedenfor å stappe inn døde karakter og ting som ikke passer med den såkalte historien i det hele tatt
 

EagleJin

Bear Necessity
#24
MacBauer: Aja.. Nesten tragisk (egentlig) men ganske digg også.. Steve får jo lett 60% ut av ingenting med d/f+2 og f+2,1 (?) slik spillet er nå..

Hvorfor folk kommer til å savne Ninas u/f+1:
Fordi den legger opp til ALT FOR bra okizeme!!!
Godta at serveringsdama er død, og ta i mot det nye slaktofferet :p

Storyen i Tekken var kul før T4. Mye ble ødelagt der. Ogre i T3 var tøff :kul:, men der stoppet moroa. Nå er storyen så fjern at Namco like godt kunne kuttet den ut.

Hwoarang overtak mot Baek? Vil heller stille dem ganske likt. Baek har hurtigheten Hwoarang mangler for å bli taekwon-do-versjon av Jinpachi uten stun og ildkule. Hwoarang har ganske gode wakeup-muligheter Baek mangler b+3, rff f+4~4).

IronFist: For alt vi vet kan det godt hende at Kuma drar Paul med på piknik... Pakket inn i matpapir :p
 
#25
Ironfist: Det står at Baek, Anna og Bruce ble drept av ogre, men ut i fra hvilket synspunkt? Alt vi vet er at de forsvant, og at da de fleste ANTOK at Ogre hadde drept dem.

Hwoarang = Baek er langt i fra sant. For å dra en veldig røff og uklar sammenligning kan man ta Kazuya med Jin (med shotokan-stilen).

Bruce og Bryan er to såpass forskjellige characters. Selv om de var veldig like før, og Bryan nå er lett å bruke, så har Bruce sine genuine fordeler han og.

For å si noe om King-Marduk storyen..hvis Kings ending er sann (noe som ikke er sikkert), og ut i fra Kings jobb og posisjon bør han være en som tilgir, og Marduk har da godtatt det. Så ble de venner og alle levde lykkelig (bortsett de fleste andre...)


For å så si noe om emnet..GENIALT!! Nina og Dean :)P) mister goder..Über!
Devil Jin kan få litt annerledes flash-comboer. Hvem sier ikke nei til det?

Kaz ws+2 er kanskje bare bra. Ble for mye. Nå er det bare Bryan som er ille med sin ws+3..

De to verste tingene: Fengs b+1 (/cry) og at ikke mer positivt skjedde med Hwoarang :D
 
#26
Ironfist: Kanskje du burde tenke deg litt igjennom før du poster. Mye bull har kommet i fra din munn i løpet av disse postene her. Red Hawk har nok allerede svart seg på endel, men:

og i tilleg så ville dem sjekke jinpachi sin rolle i spillet. nå blir han garantert playable i 5.1
og samt en ekstra person som jeg tror kan bli devil kazuya.
Nei og nei.

Og jeg vil ikke begynne å nevne storylinen engang. BLÆÆÆÆÆ.
tror det var en man som var oppe en natt og bare fant på storyen til spillet.
den er SÅÅÅÅ amnge hull i storyen, og feil fra den orginale storyen at det gjør vondt.
Hvor er disse "hullene"? Du kan like godt legge det fram, har du sagt A, må du si B.

bryen skulle egentlig ikke være med i tekken5 men tekken6. pga han skulle oppgraderes i t4 i et helt år. t5 er noen måneder etter t4????
Har du i det hele tatt LEST Bryan's historie? Ikke? Da gjør du det, før du spyr ut sånn idioti igjen.

BEAK = HOWARANG
ANNA = NINA
BRUCE = BRYAN
Bullshit. Dette viser bare hvor lite du tydeligvis har spilt Tekken 5. De sloss ikke i nærheten av likt en gang. ;/

og det fordi howarang er mere utviklet spiller en beak.

samma med nina, hun er jo bedere an anna på alle punkter.

og bruce er jo bare en nedgradert version av bryan.
Hahaha. Se hvem som snakker.

og jeg merket når de laget howarang i 3ern så var han en yngere og sprekere version av beak.
og det er han fortsatt.
Nei. Det er BS. De slåss ikke likt. Få det inn i hodet ditt nå, please.
 
#27
Jeg "antar" ingenting. dette er sitat fra namco original transcript.

" Ogre has the power to abolish souls. he sucks the soul and spirit out of the greatest fighters all across the universe, and leave them lifeless.

"Beak do san is defeated by ogre after a long and hardfought mach.
hes soul is captured and bodey left to rotten.
Howarang swears revenge on his masters life and decides to enter the king of iron fist tournement 3.

"wang jinrei is targeted by the fighting god (toshin) and killed for his emense fighting powers.
His body is never found.

"one day bruce is finished training at his thaiboxing studio. he decides to go home.
On the way he has an encounter with the fighting god (toshin) and is brutaly killed.
his body is never found.


Dette er fakta ikke noe jeg eller folk antar. namco har rett og slett ikke tatt seg tid til å bry seg om storyen. tragisk spør du meg.

Selv hvor "snill og grei" king er til vanelig. hadde han ALDRIG ALDRIG ALDRIG i livet tilgitt marduk for å ha drept den eneste personen i livet hans.
hans lærer, hans far hans familie hans alt. det eneste som betyr noe for han. men alikavel "tilgi" marduk. I DONT THINK SO....

som sagt, hvis den endingen er riktig spiller jeg aldrig i livet tekken mere..
 
#28
Jeg har bare en ting å si til deg Jin kasama. du er såvidt gammel nok til å spille tekken. så ikke kom her å lær meg tekken. du var fire år gammel når tekken 1 kom ut. hahahah.

drittunger assa...
 
#30
Halla jinsama:
ja jeg spilte med howarang. tapte uheldighvis da :(

jeg snakka faktisk med deg litt.
jeg var sammen med thomas(risinguppercut) vi er bestekompiser.

jeg drev å filma også vett.

har snakket med tidligere også. møtte deg en gang jeg var sammen med chris.
har kjent gutti lenge.

kanskje du husker meg nå??


PS

for en frekk fyr jin kazama er......
 
#31
Opprinnelig skrevet av IronFist@02.07.2005, 02.45
Jeg "antar" ingenting. dette er sitat fra namco original transcript.

" Ogre has the power to abolish souls. he sucks the soul and spirit out of the greatest fighters all across the universe, and leave them lifeless.

"Beak do san is defeated by ogre after a long and hardfought mach.
hes soul is captured and bodey left to rotten.
Howarang swears revenge on his masters life and decides to enter the king of iron fist tournement 3.

"wang jinrei is targeted by the fighting god (toshin) and killed for his emense fighting powers.
His body is never found.

"one day bruce is finished training at his thaiboxing studio. he decides to go home.
On the way he has an encounter with the fighting god (toshin) and is brutaly killed.
his body is never found.


Dette er fakta ikke noe jeg eller folk antar. namco har rett og slett ikke tatt seg tid til å bry seg om storyen. tragisk spør du meg.

Selv hvor "snill og grei" king er til vanelig. hadde han ALDRIG ALDRIG ALDRIG i livet tilgitt marduk for å ha drept den eneste personen i livet hans.
hans lærer, hans far hans familie hans alt. det eneste som betyr noe for han. men alikavel "tilgi" marduk. I DONT THINK SO....

som sagt, hvis den endingen er riktig spiller jeg aldrig i livet tekken mere..
238189​
Du har rett med at det STÅR de ble drept, men det står også at "his body was never found". Angående Baek, så når Jin drepte Toshin fikk Baek den tilbake eller noe. Når det finnes noe som kan ta sjeler, så må de kunne komme tilbake og. Det står jo ingenting om hvor lang tid det tar for at Baeks kropp råtner..

Det er en del hull i storyen ja, men vi må også se ut i fra at storyens perspektiv er det som sannsynligvis skjedde. Ikke nødvendigvis det som skjedde.
King lever på å tilgi, det er noe av det mest sentrale faren hans (King 1) lærte han. Så det er nok mer enn mulig. Men hvem vet, denne delen er ikke ferdig.
 
#32
Det sies Wang blir drept... Han bare lurte Toshin ikke sant, lær deg det movet her, skjønner'u da harru peil...

INGEN skal ta vekk Wang'en min...


Hwoarang og Beak hvem som har overtaket handler vel mest om spillestilen vil jeg si..

Hwoarang : look what I can do, and I even do it in style...
Beak : Stay down...
 
#35
never better! Blir det en av forandringene til 5.1 kanskje? :p
 
#36
Det var da fælt du skulle frykte Wang da Red Hawk... Haha :p

Greit nok karen er 104 gammel og burde gått ned fra hylla for leeeeeeeenge siden.. :p
Men han har skills..

Hva er det neste da? Han/hun er for ung til å sloss? Påvirkningene barna som prøver spillet da er helt sikre på at de kan gå ut og dra en tre-fire ewgf mot hvem som helst? :p


Da må vel tekken slutte engang også da..? Hvis etter wang, blir heihachi for gammal, så kaz osv. Så mangler det store deler av Mishimas som så og si tekken omhandler. Greit nok mister jeg Wang og Kaz forsvinner tekken herifra :p Altså livet mitt that is
 
#37
men noen ganger så syns jeg at gammern er hyggelig og koselig å spille med, men vi kan takke Gud for at namco ikke hadde det verste ide av alle, det er å få inn kona til heihachi og kanskje Jinpachi i en skikkelig halvnaken kostyme...LOL!!!

fy ass!! få gåsehud av tenke på det...
 

EagleJin

Bear Necessity
#38
Cinos: Jeg tør ikke en gang tenke på hvordan du kom til å tenke på det.. :p

Men la nå de gamle være i fred :p
Til og med Wang skal få lov til å vandre jordens overflate noen spill til ^_^
 
#39
Neste Tekken spill som kommer til PS3 burde bytta ut så å si alle characters. Fornyet serien ikke bare med grafikk men også med materiale. Ok, har alltid spilla med Paul Phoenix. Men jeg dauer ikke om jeg blir "tvunget" til å lære noe nytt med noen andre folk.

Gi folket en følelse av å spille noe nytt. Selv om det bærer det samme navnet.
 
#40
WiKKiDCLOWN: Hvis man skal bytte ut så å si alle characters, ville ikke det vært det samme som å sette inn så å si bare nye characters i det nye Zelda spillet feks?
Tekken er Kazuya, Heihachi, Paul, osv osv.. kan ikke bare fjerne de!
Det kommer nye etterhvert, det får holde. :kul: