Tekken 5, changes

#41
Opprinnelig skrevet av JINsama@03.07.2005, 19.27
WiKKiDCLOWN: Hvis man skal bytte ut så å si alle characters, ville ikke det vært det samme som å sette inn så å si bare nye characters i det nye Zelda spillet feks?
Tekken er Kazuya, Heihachi, Paul, osv osv.. kan ikke bare fjerne de!
Det kommer nye etterhvert, det får holde.  :kul:
238734​
Skjønner hva du sier.

Men jeg tenker på nyere slossstiler, nyere former for counterattacks. Kanskje en litt anderledes måte å bevege hele actionen på. Rett og slett bare være litt nyskapende.

Nøkkelpersonene burde vel forbli. Men å gi ut x antall spill med de samme folka som har hatt så å si de samme angrepene over mange år blir bare litt kjedelig i lengden. Til tross for at de legger til nye comboer og characters.

Men det jeg ber om er vel en revolusjon innen Tekken. Så jeg får nok ikke viljen min. Tross alt, Tekken er laget for å glede fansen. Spesielt hardcore fansen. Og jeg er ikke en hardcore fan :p
 
#42
Uten heihachi og resten av mishima og kazama familien er ikke tekken, tekken..
men tekken 6 blir nok tøft uansett tenker jeg.
bare håper de får orden på fakta og story da.

Skulle ønske at jinpachi var hadde en mere sentral rolle i t5. jeg gledet meg så utrolig når jeg hørte at han kom. men så skjedde det liksom ikke noe. han ble bare en idiot toshin.
det er jo tross han som har trent wang og armour king.
Armour king er tekken historiens beste fighter. EVER...

lenge leve spiriten til armour king....
 
#43
Opprinnelig skrevet av IronFist@02.07.2005, 02.53
Jeg har bare en ting å si til deg Jin kasama. du er såvidt gammel nok til å spille tekken. så ikke kom her å lær meg tekken. du var fire år gammel når tekken 1 kom ut. hahahah.

drittunger assa...
238192​
Faen til usaklig du blir da. Dette beviser jo bare én ting, at du såvidt er gammel nok til å skrive på fora, og kanskje du burde holde deg unna i noen år til. ^_^

Du taper diskusjonen med en gang du begynner å trekke inn helt urelevante påstander som hvor gammel jeg er, osv. For vi ser jo hvem som oppfører seg som en liten drittunge her. Jeg forøvrig ikke "såvidt gammel nok" til å spille Tekken, da jeg har gjort det siden jeg var seks år, uten at det har noe som helst med saken å gjøre. Så der bajset du på leggen, gutten min.

Selv om du har tapt diskusjonen, trenger du jo ikke gå rundt og si at "fy faen Jin kassama r frekk azz!!1", folk klarer å lese og forstå innleggene her selv, og gjøre seg opp en tolkning av det.

PS.
Og hva tror du "his body was never found" betyr? Tygg litt på den du. Hmm?
 
#44
En gang trodde jeg tekken bare var et slossspil...... tydeligvis ikke.....

Hvem bryr seg egentlig om historien....EGENTLIG?

Nai! bruce ble drept av ogre! huff da.... men...oi jeg kunne vist velge han i tekken 5, rart? :confused:

Saa lenge spillet er bra og det er mange forskjellige folk aa velge mellom saa tror jeg det gaar bra aa spille tekken....
 

EagleJin

Bear Necessity
#45
Sushi: er nok av folk som bryr seg om story, jeg bl.a., men det betyr ikke at story er grunnen til at jeg spiller spillet.

Før noen fler uttaler seg om storyen (og hvorfor Baek og Bruce er tilbake igjen) foreslår jeg at de som vurderer å si noe faktisk leser storyen først.. Både Bruce' og Baeks tilbakekomst kan lett forklares med at de ble antatt døde, men var nok ikke helt livløse likevel og derfor ble aldri likene funnet.
Se T5-storylines for info.
 
#46
Synes ikke det er så jævlig å gjenopplive gamle dauinger, bare man forklarer det. Zombie-Bruce, Phoenix Down, Bompi-Bær, jeg bryr meg ikke. Jeg synes for så vidt historien er litt viktig, det er derfor jeg vil se Tekken Animèen og lese mangaen (selv om jeg bare har hørt om dem og at de sikkert er feilaktige som faen).
 
#47
Hvorfor bry seg om forandringene i tekken 5.1 ? Hvis alle synes dette er bare bullshit så fortsett å spill Tekken 5 da. Eneste folka det vil bli kjipt for er vel folk som spiller i konkurranser etc. Da må de vel spille den versjonen som resten spiller. Men det kan gå begge veier, nesten på samme måte som med Counterstrike. Mesteparten spiller fremdeles CS 1.6 istedet for Source versjonen, også ved konkurranser.
 
#48
5.1 kommer til å rette opp og gjøre mye en god del bedre. Legge til forandringer og, som vil garantere forandring, og litt mer variert spillestil for å beholde god sjanse. Så hvis det blir konkurranser etter 5.1, så er det i den aller største grad 5.1 som vil bli brukt, ikke 5. Noe jeg blant annet er veldig glad for :D
 
#49
Steve kan brenne i helvete. Håper det teite "hoppe og stump"-trikset hans forsvinner. Blir lurt av det hver jævla gang.. :(

Jeg mener, han tramper jo bare i bakken. Og ATTPÅTIL blir karakteren min stunna :mad:
 
#50
Hvis Wang får én, ÉN bare altså.. Mix up på WS+2,2,2 driter jeg i resten av forandringene.. bortsett fra at ene tech trappen seff:p
 

oma

Village Drunk
#52
hvordan ser vi (jeg) at det er tekken 5.1 og ikke bare .. ehh tekken 5?
 

EagleJin

Bear Necessity
#53
Om du leser 5.1 notes vil du se at det står noeo froandringer av farger og noen teknikker.. Bl.a. livbaren og Steves d/f+2 ikke-launchende effekt.

Så ja. Du ser det lett ved å se på den HVITE livbaren.
 

oma

Village Drunk
#54
jeg satt egentlig og irriterte meg over den lille skjermen som det var spilt av med... men så rått da, la ikke merke til de detaljene..
 
#55
Opprinnelig skrevet av oma@14.07.2005, 07.29
hvordan ser vi (jeg) at det er tekken 5.1 og ikke bare .. ehh tekken 5?
241958​
you dont see Tekken, you feeeeel Tekken... and you'll know the difference.
var det for dyp??

jeg bare spøkte. :D
men det merke du sikkert når 5.1 kommer. ;)
 
#57

oma

Village Drunk
#58
King the 2nd
+ Tombstone throw(d/b,f+2) now recovers faster and gaurantees a free ali kick when it connects.

Roger Jr.
- d/b,f+2 tombstone throw into ali kick is no longer gauranteed.

WTF?
 
#59
Oma: Det betyr at for King er det garantert, og for Roger Jr. er det ikke! :p
Roger har vel såpass mye annet han kan gjøre, og dessuten så er det en kenguru. King trenger mer stash, som kan gjøres, noe dette er. Så er vel fortjent..synes jeg da. HAIL KING :D