Hei, fin den, men jeg har noen comments. Mye er sikkert sagt før
- Du går kanskje litt hardt ut når du mer eller mindre kaller de som liker dead or alive idioter i første avsnitt. Jeg er selvsagt enig

, men tror ikke det er noe lurt grep i en anmeldelse. Det er ingen grunn til å kalle Fiat-entusiaster kjipe selv om du tester en BMW
- Jeg tror ikke fagutrykk som "juggles/launchers" og veldig spesifikke spillreferanser hører hjemme i en anmeldelse for allmennheten ("Isteden for den Soul Calibur-aktige sidewalkingen fra Tekken 4 er sidestepping tilbake i sin rolle som unnvikelsesmanøver heller enn som reposisjonering og sidebyttene spiller ikke like stor rolle lenger på grunn av de større arenaene": der datt 40% av?).
- Ellers synes jeg noen av setningene er litt lange og slitsomme. Strukturen er fin, men åpningen var kanskje litt smådaff? Den skal gripe leseren :tommelopp: Jeg reagerer litt på at tekken 5 ikke er nevnt i første avsnitt en gang?
- Ellers må man regne med at gjennomsnittsleseren av en spillanmeldelse er relativt ung. Derfor kan ord som "sofistikert/raffinert/dekonstruert" bli i tøffeste laget. Gjør det så tilgjengelig at den kvisete og spillegale lillebroren din kan lese det
Det var det jeg kom på i farta. Legger til at jeg ikke har peiling på spillanmeldelser og aldri har skrevet en selv, så dette er jo bare min mening
lars