Tekken 5 Ranking

#1
Ett veldig unødvendig topic men hvis dere fikk lyst til å dele hva dere rankinger osv. er på Tekken 5 så er dette stedet!

Mitt og min venn [oX] her på forumet sitt mål er en universal file.
Sånn ligger det ann for øyeblikket hvis noen få skulle lure

Roger Jr.= 2nd kyu :p
Baek Doo San= 5th Dan
Mokojin= Expert
Devil Jin= 4th Dan
Ganryu= 3rd Dan
Wang Jinrei= Tekken Lord
Bruce Irvin= Warlord
Craig Marduk= Shihan
Marshall Law= 5th Dan
Hwaorang= 1st Dan
King= Shihan
Feng Wei= Legend
Asuka Kazama= Tekken Lord
Paul Phoenix= Tekken Lord
Jack-5= 4th Kyu :p
Steve Fox= 1st Dan
Ling Xiaoyu= 1st Dan
Kazuya Mishima= Tekken Lord
Heihachi Mishima= Tekken Lord
Jin Kazama= Shihan
Lee Chaolan= Tekken Lord
Yoshimitsu= Legend
Julia Chang= Virtouso
Bryan Fury= Tekken Lord

(Resten av mølja er beginner, har klart å slette memory cardet to ganger nå....)

Sånn ligger den dårlige lista våres an for øyeblikket... Helt elendig..

Men hvis noen skulle lure har vi;
8,003,803 G
Oppdatert ett hver dag med promotions/demotions (<- :( )

Edit:

12/03-05 = Baek promoted to 2nd Dan, Devil Jin promoted to 2nd Dan, Bruce Promoted to 3rd Dan, King promoted to Shihan
13-16/03-05 = Roger Jr. started and promoted to 2nd Kyu, Baek promoted to 3rd Dan, Mokjin promoted to Expert, Devil Jin promoted to 3rd Dan, Bruce promoted to 5th Dan, Feng promoted to Legend, Asuka started and promoted to Tekken Lord, Xiaoyu started and promoted to 1st Dan, Kazuya promoted to Tekken Lord, Jin promoted to Shihan, Lee finally promoted to Tekken Lord and started on Julia promoted to 5th Dan
17/03-05 = Baek promoted to 5th Dan, Bruce promoted to Warlord, Devil Jin promoted to 4th Dan, Lei started and promoted to 5th Dan
22/03-05 = Law promoted to 5th dan, Jack-5 promoted to Expert, Julia Promoted to Virtouso, Yoshimitsu promoted to Legend
 

EagleJin

Bear Necessity
#2
Ser ut som du har en del erfaring med dette nå, ja...

Selv har jeg:

Jin = Sage
Heihachi = Tekken Lord
Roger jr = Beginner (glemte å save...)
Kuma = Champion
Devil Jin = Tekken Lord
Paul = Tekken Lord
Kazuya = Shihan

Resten er på beginner...

Har ca. 400.000 G

... Gosh! Jeg tar deg igjen jo! :p Kanskje hvis du sletter kortet ditt 4-5 ganger til, ehe..

Men til mitt forsvar så spiller jeg nesten kun VS mot Red Hawk, så han har ikke så mange hyt ranka han heller :p
 
#3
Hmm lenge siden jeg har skrevet inn nå..
Har tatt opp Lee nå, til tekken lord.. Så spilte jeg litt med asuka så hu ble Warlord..
Nærmer seg litt mere nå Nuke.. yey forresten oppe i 7 mil nå..!
 
#4
Bare du og jeg vøtt som gjør det skikkelig :p Det får bli ett emnet vårt hvor vi skryter alle opp mot Tekken Lord...



Fordi jeg fant ut en ting...

TL
Tekken Lord
Team Lørenskog

Get it? hehe
 
#5
Får vel slenge ut rank's jeg og da... så kan dere se hvem jeg mash'er med for tiden:

* Baek Doo San - Tekken Lord
* Christie Monteiro - Tekken Lord
* Anna Williams - Tekken Lord
* Craig Marduk - Tekken Lord
* Paul Phoenix - Tekken Lord
* Asuka Kazama - Tekken Lord
* Wang Jinrei - Legend
* Lee Chaolan - Shihan
* Hwoarang - 5th Dan

Resten er Beginners..
 
#6
Så mye som jeg har spilt arcade mode så er min liste utenom beginners slik:

Hwoarang: 3. dan
Feng Wei: 2. dan
Asuka: 1. dan
Jin: 8 kyu

Ehh...ja, jeg har spilt veldig mye..
 
#7
Litt lite svar fra meg her men fikk endelig oppdatert igjen ;) Etter slitsome timer med oX :p Ble det noe kraftige forbedringer ;)
Og nærmer seg 8 mill. ;)

Edit:
Etter hva det virker som er det ikke ikke mange som kjemper etter rankingen Tekken Lord...
Så emnet har på en måte mere blitt min og oX kjemping etter ultimate universal file, aka, en fil med alt... Så og si..
Så gjerne følg med på oppdateringer etter oppgraderinger hehe..
 
#8
Eagle og JINSama:

Nå snakker vi forbedringer her!
Eagle har tilogmed fått til TL :D

Blir vel en oppdatering fra min side imorgen eller noe slikt..
 

oma

Village Drunk
#9
hva er den beste rankingen og er det vanskelig å få en høy ranking?
 
#10
Opprinnelig skrevet av oma@18.03.2005, 09.57
hva er den beste rankingen og er det vanskelig å få en høy ranking?
192110​
Beste ranking er Tekken Lord

Avhenger veldig om det er lett eller vanskelig, etter rankingen til CPU jo værre er han til å blokke de utroligste... Ikke det at det stort av overraskelse, avhenger veldig av spillestilen du har mot CPU samt character... Men hvis man taper for mye på høyere ranks, detter man ned i ranks også..
 

EagleJin

Bear Necessity
#11
oma (og andre interesserte):

Du starter som Beginner, og får ranking matcher ved å spille kamper. Uansett tap eller seier får du erfaringspoeng som gir deg mulighet til å rykke opp en grad neste kamp. Du kan ikke rykke ned i kyu-gradene.

Beginner
10. kyu
9 kyu
8. kyu
7. kyu
6. kyu
5. kyu
4. kyu
3. kyu
2. kyu
1. kyu
-----------

Herfra og til Tekken Lord:
Du får ranking match etter at du har fått et visst antall poeng ved å spille mot folk på samme grad som deg +/-2. Her kan du rykke ned om du taper for mye mot noen i samme gruppe.

1. Dan
2. Dan
3. Dan
4. Dan
5. Dan

-----------

Det er her moroa starter! Du får poeng ved å vinne over grader +/-2 fra deg, men faren for å rykke ned ekisterer enda, så vær forsiktig. Grad > Gull :p

Shihan
Expert
Master
Virtuoso
Champion
Legend
Sage
War Lord
Conqueror
Deity
Tekken Lord

Gratulerer! Du har fått den høyeste graden, men kan fremdeles rykke ned til lavere grader! Kom deg til character-screen og start med ny karakter :p

(Noe sier meg at jeg mangler en grad... Kan noen opplyse en stakars forvirret sjel?)

**EDIT: NukleuZ: Kom på det akkurat nå :p :flau:

**EDIT: sage/legend - legend/sage
**EDIT: kan rykke ned fra TL
 
#12
Champion min godeste venn...
 
#13
Opprinnelig skrevet av EagleJin@18.03.2005, 16.32
oma (og andre interesserte):

Du starter som Beginner, og får ranking matcher ved å spille kamper. Uansett tap eller seier får du erfaringspoeng som gir deg mulighet til å rykke opp en grad neste kamp. Du kan ikke rykke ned i kyu-gradene.

Beginner
10. kyu
9 kyu
8. kyu
7. kyu
6. kyu
5. kyu
4. kyu
3. kyu
2. kyu
1. kyu
-----------

Herfra og til Tekken Lord:
Du får ranking match etter at du har fått et visst antall poeng ved å spille mot folk på samme grad som deg +/-2. Her kan du rykke ned om du taper for mye mot noen i samme gruppe.

1. Dan
2. Dan
3. Dan
4. Dan
5. Dan

-----------

Det er her moroa starter! Du får poeng ved å vinne over grader +/-2 fra deg, men faren for å rykke ned ekisterer enda, så vær forsiktig. Grad > Gull :p

Shihan
Expert
Master
Virtuoso
Champion
Sage
Legend
War Lord
Conqueror
Deity
Tekken Lord

Gratulerer! Du har fått den høyeste graden, og kan ikke rykke ned til lavere grader! Start med ny karakter ;)

(Noe sier meg at jeg mangler en grad... Kan noen opplyse en stakars forvirret sjel?)

**EDIT: NukleuZ: Kom på det akkurat nå :p :flau:
192275​
En liten feil gitt; Legend så Sage ikke omvendt.. sånt skjer:p
 

EagleJin

Bear Necessity
#15
Kan man? Rart... Taper jo kamper så det holder, og har ikke fått demotion match enda :p

*Rankings i mitt første innlegg er oppdatert
 
#16
Legger merke til en god del har Paul som TL, hehe, kanskje ikke så rart med qcf+2 ? Det som har vært taktikken generellt med han eller? :p
 

EagleJin

Bear Necessity
#18
Hehehe...
Kan kanskje gjøre emnet om til "taktikker mot cpu" også?

Heihachi:
launch, 1, 1, d+1+4, hs,hs,1, ewgf (burde være nok til å fullføre på CH)
Går inn kun om du er rask nok med d+1+4. cpu vil tech-rolle om du starter d+1+4 før den treffer bakken etter 1, 1.

Paul:
qcf~2
Vanglivis ville jeg skrevet qcf+2, men cpu viste en tendens til å blokkere om jeg ikke holdt F en kort stund før jeg trykka 2. Ser ut som cpu vil angripe deg hvis du holder F...

Inntil vegg - ff+2:1, w! ff+2:1

f,u/f+4 - juggle

D.Jin
Hoder du på å tape en kamp? start+select :p
Har ikke funnet noe garantert skade enda, men d/f+1,2 og d/f+4+4 og b+4 etter blokk er effektivt.

Kuma
Blokk, hcb,f+1+2....
Få cpu i bakken og bruk u/f,n,4 i det cpu reiser seg opp. Av en eller annen grunn funker det utmerket :p

Kazuya
NukleuZ fortalte meg om b+2,1,4, og det funker skremmende bra mot cpu..
b+2,1,4, ws+4, b+2,1,4 - Litt over halve livbaren borte.
 
#19
D.Jin
Skap avstand nok til at CPU begynner å må løpe mot deg, b+1+2 til unblockable, cpu begynner å løpe mot deg uanset hvis avstanden er stor nok..

Wang
qcf~2 :p

Kommer sikkert mer etterpå... Må kjøpe meg baconsnacks