Tekken 5 Ranking

#41
Det å se at feks MadDogJin er Tekken Lord med Hwoarang har ikke så mye å si, men dersom en ser på wins og loss blir man sikkert mye mer utsyka. Han erogså en av de mer ekstreme da, noe som er grunnen til at jeg nevnte han. Sist jeg så en vid kamp med han hadde'n 461 tap, og 5138 wins. 91,78% wins sier sitt..

Eneste som er godt med å få TL på ps2-vers er at da har man sikkert fått med seg en liten sum penger i tillegg..
 
#42
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@18.06.2005, 16.47
Det å se at feks MadDogJin er Tekken Lord med Hwoarang har ikke så mye å si, men dersom en ser på wins og loss blir man sikkert mye mer utsyka. Han erogså en av de mer ekstreme da, noe som er grunnen til at jeg nevnte han. Sist jeg så en vid kamp med han hadde'n 461 tap, og 5138 wins. 91,78% wins sier sitt..

Eneste som er godt med å få TL på ps2-vers er at da har man sikkert fått med seg en liten sum penger i tillegg..
234325​
MadDogJin er mer enn TL skal jeg si deg.. omg..
 
#43
Nei da..han er bare Korean Champ også..er ikke no spesielt det.

Min Feng bygges opp mot TL, og samme med Asuka. Resten...kommer etter hvert... :svette:
 
#44
Er feng noe god?, har ikke spilt med han....
ser jo ganske fet ut da :D

Men hva slags kampsport bruker han? jeg har hørt kempo....
 
#45
Opprinnelig skrevet av Sushi@19.06.2005, 15.20
Er feng  noe god?, har ikke spilt med han....
ser jo ganske fet ut da  :D

Men hva slags kampsport bruker han? jeg har hørt kempo....
234480​
Feng er en feig hore... 2frame angrep, var skuldere 5 frames ?:S Går ikke an å ta chicken counteren hans..
  Character Profile

ProfileName Feng Wei
Origin China
Fighting Style Chinese Kenpo
Age 26


Master of Chinese Kenpo, Feng Wei continues training on his path to become the strongest fighter alive.

As a young boy, Feng Wei began training under a Kenpo master who was so skilled he was known as Shinken, or one who possesses 'Divine Fists'. As he matured Feng Wei became, without a doubt, the strongest fighter at his dojo.

In his quest to be the strongest however, he broke the dojo's rules forbidding contests with martial artist of other styles. When his master tried to interfere, Feng Wei killed him. It is during this confrontation Feng Wei learns that, in order to truly master the art, he must learn the secrets hidden in the Shinken scrolls that were stolen by the Mishima clan.

Feng Wei enters the King of Iron Fist Tournament intent on recovering the secret scrolls.
Fra TZ
 
#46
Fengs raskeste angrep er b+1 og er åtte frames, ikke det en skulle tro. Men hvis det er sant som det står på tekkenzaibatsu (i feng-forumet) er det slik. Skulderen hans (b+1+2) er 13 frames. Dette er tilsammen en fin kombinasjon av Feng :D

..ikke våg å kall Feng en feig hore. Han er bare litt kylling her og der, men ikke feig... :p
 

EagleJin

Bear Necessity
#47
Hawk: Du av alle burde ha hørt nok folk som tyr til slike anklagelser når de ikke takler en karakter ^^, men skal ikke si meg uenig i din påstand om Feng.. Han har en tendens til å være "R3" :p

Ranking update:
Bryan - Legend
Roger - Shihan
Feng - 1. Dan
Marduk - 1. Dan

Sommerferien skal nok gå fort i år, ja...
 
#48
Feng = Kylling hore...
 
#49
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@20.06.2005, 01.45
Feng = Kylling hore...
234632​

HAHAHAHAHAHAHAHA!

jaja, kenpo er feeeet kamsport assa! Så på oppvisning på eurosport, det var galskap fett! for vell prøve å bli god med feng da... :p
 
#50
Opprinnelig skrevet av Sushi+20.06.2005, 10.59-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@20.06.2005, 01.45
Feng = Kylling hore...
234632​

HAHAHAHAHAHAHAHA!

jaja, kenpo er feeeet kamsport assa! Så på oppvisning på eurosport, det var galskap fett! for vell prøve å bli god med feng da... :p
234673​
[/b]
Unnskyld at jeg spør men vet du hva slags kampsort Jet Li driver med ? Veldig off-topic :p men men...

Feng er bare rett og slett feig... Mest bare pga. counteren men kan lett lure en counter happy foe... Fikk jo NESTEN inn supern på Duke :p
 
#51
For å være off-topic jeg og..Jet Li driver med Kung Fu. Han gjorde i hvert fall..sikkert det nå og.


Men for å bli on-topic igjen..noen som har cpu taktikker (gjerne med Asuka)?

Eneste med Asuka jeg har er b+2,1,d+4, så follow-ups. b+2,1 må bli blokkert for at d+4 skal treffe. Noen andre saker ville vært tøft
 

MadCow

Lokal moderator
#52
Det tok litt tid, men nå har jeg endelig fått meg en Tekken Lord!

Hva var det han het igjen....? hmm, jo, random selection box tror jeg de kaller han ;)

Alt ble gjort på best av 3 runder og uten gard-damage.

Når det gjelder CPU taktikk med Asuka, så er 1,2,3(hold) veldig fin. Det siste sparket blir ublokkelig, og computeren står stort sett bare og venter på å bli truffet.
 
#54
Opprinnelig skrevet av Luthien@28.06.2005, 19.17
Vel, nu har jeg endelig spilt litt og selv om det er lite (bare le) så er jeg stolt. :D 

Nina Williams: 2st Dan.
236791​
Fælt til skriveleif det var der da...
Men gratulerer så meget;) Og happy hunting:p
 
#55
Opprinnelig skrevet av NukleuZ+29.06.2005, 16.36-->
<!--QuoteBegin-Luthien
@28.06.2005, 19.17
Vel, nu har jeg endelig spilt litt og selv om det er lite (bare le) så er jeg stolt. :D 

Nina Williams: 2st Dan.
236791​
Fælt til skriveleif det var der da...
Men gratulerer så meget;) Og happy hunting:p
237130​
[/b]
Takk.
Jeg var rask til å rykke opp til andre og glemte å edite til 2nd. Ellers så skal jeg nok klare å få Nina opp til Tekken Lord snart! Ikke minst pga en video Madcow laga.
 
#56
Får vel legge ut mitt også :tommelopp: :

Roger Jr. = 1.Dan
Anna Williams = 1.Dan
Baek Doo San = 1.Dan
Mokujin = 1.Dan
Devil Jin = Tekken Lord
Ganryu = 1.Dan
Wang Jinrei = 1.Dan
Bruce Irvine = 1.Dan
Kuma/Panda = 1.Dan
Craig Marduk = 1.Dan
Marshall Law = 1.Dan
Hwoarang = 1.Dan
King = 1.Dan
Raven = 1.Dan
Asuka Kazama = 1.Dan
Feng Wei = 1.Dan
Christie Monteiro/Eddy Gordo = Tekken Lord
Paul Phoenix = 1.Dan
Jack-5 = 1.Dan
Lei Wulong = 1.Dan
Nina Williams = Tekken Lord
Steve Fox = 1.Dan
Ling Xiaoyu = 1.Dan
Kazuya Mishima = Tekken Lord
Heihachi Mishima = 1.Dan
Jin Kazama = 1.Dan
Lee Chaolan = 1.Dan
Julia Chang = 1.Dan
Yoshimitsu = 1.Dan
Bryan Fury = 1.Dan

(PAL versjon :p )
 

MadCow

Lokal moderator
#57
Godt jobba, Immortal. Nå kan du ta kvelden med god samvittighet ;)
 
#58
JINsama hva spilte du arcade på? easy eller hard eller ultra hard....?

Hadde du samme vanskelighetsgrad på alle folka?

Hvis man stiller inn på easy, og 1 runde så går det ganske fort å få tekken lord... :tommelned:
 
#59
Opprinnelig skrevet av Sushi@25.07.2005, 14.37
JINsama hva spilte du arcade på? easy eller hard eller ultra hard....?

Hadde du samme vanskelighetsgrad på alle folka?

Hvis man stiller inn på easy, og 1 runde så går det ganske fort å få tekken lord... :tommelned:
245060​
Det er samme hva du setter vanskelighets graden på, bare du har en taktikk, seff tar man 1 runde... Man kjører en og samme taktikk mot CPU, som eier dem.. Ta kaz... b+2,4,1 wavedash, WS+4, b+2,4,1 noe i den duren, men har du virkelig lyst til å se det samme movet 3 runder heeeeeeele faens veien til TL ?
 

EagleJin

Bear Necessity
#60
NukleuZ: Med Paul, Heihachi, Jin, Hwoarang, Ganryu, Wang, Julia, Steve..kort sagt alle sammen ser man bare 2-3 moves hver kamp helt til TL :p
Men, ja.. 3 runder er alt for mye når man skal spille mot cpu.. Absolutt ikke noe poeng. En får ikke noe mer penger av det heller.