Tekken 5 Ranking

#61
Jeg spiller nå på hard med 2 runder... det er jo helt menigsløst og bare være feig hele veien.... :tommelned:

I begynnelsen så brukte jeg jin og tok bare ned og firkant... så slange jeg meg oppå dem med runding, x. Gjenta, gjenta, gjenta....

Men det ble litt BOOOORING! blir ikke noe utfordring lezom....
 

oma

Village Drunk
#62
jeg spiller 3 runder på ultra hard, det svir og jeg er ikke bedre enn shishan, men jeg trenger øvingen mot de forskjellige characterene jeg ikke kan noe om...
 
#63
Jeg spiller med Lee foreløpig. Jeg har nådd Sage-stadiet akkurat nå og har spilt Ultra Hard med én runde. Når jeg får ham opp til Tekken Lord-rang, skal jeg begynne med Yoshimitsu, «same procedure as last year.» Derimot orker jeg aldeles ikke å få samtlige karakterer opp i høy rang.
 

EagleJin

Bear Necessity
#64
Som NukleuZ sa har egeninnstilt vanskelighetsgrad ingen verdens ting å si for arcade, bare story og TB. Sier seg selv at en beginner ikke kan være gud, eller? Det hender at cpu tar av og leser alt du gjør og kontrer, selv på lavere grader, men slik motstand møtes som regel på høyere nivåer. Profilene som er Tekken Lord bør være vriene å slå uten kjipe setups.
 
#65
Hm, jeg spilte Arcade på Ultra Hard en gang, jeg mener å huske at alle var mye tøffere. Jeg liker ikke å kjempe mot computeren, dog, for den forutser absolutt ting som den ikke burde forutse. Mener jeg ^_^

Besides, d+1, 3+4~1+2 med Devil Jin = lol. Computeren ligger der og venter på å bli frikadelle.
 
#68
EagleJin: I likhet med Jin Kazama fikk jeg også følelsen av at motstanden straks ble verre etter at jeg valgte Ultra Hard. Og en annen ting: Hvis vanskelighetsgraden ikke har noe å si på Arcade, hvorfor er det da mulig å endre vanskelighetsgrad i Arcade-menyen? Hvorfor skulle muligheten være der overhodet?

Men du er hundre prosent sikker, altså?
 

EagleJin

Bear Necessity
#69
Jeg har ikke merket noe forskjell ved endring av graden.. Kanskje fordi cpu er like dum uansett, heh. Orker ikke prøve å "spille" mot cpu. Går i unblockable setups.
 
#70
En ting som er forskjell med grad, er feks med Hwoarangs inf-string, så funker den ikke. CPU'en finner en måte å bryte, reversal eller noe annet tror jeg. Reversal skjer i hvert fall. Men det er lite som er annerledes
 
#71
Eneste forskjellen på vanskelighetsgraden, er at du møter fler Tekken Lords på Ultra Hard. Det er ikke noen annen forskjell. Er du lavt Rank'a så velg en mild vanskelighetsgrad, er du høyt oppe så velg Ultra Hard.

Hwoarang stringen går på alle! :ler:
 
#72
Hmm..noeon på zaibatsu sa at stringen ikke gikk på vanskeligere grader, og jeg tok dem på ordet. Trodde de skulle vite det. Anyways, kult at cpu'en blir smartere med gradene :p!
 
#73
Har jin på TL og feng på legend....tror ikke jeg kommer til å prøve å få flere opp på TL...

Kanskje azuka...hun er litt heftig
 
#74
Har Feng på Tekken Lord nå. Flere er på vei (en eller annen gang).

Tror du får vanskeligheter med å få Azuka opp på Tekken Lord Sushi. Hu finnes ikke!
 
#76
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@29.07.2005, 13.40
Har Feng på Tekken Lord nå. Flere er på vei (en eller annen gang).

Tror du får vanskeligheter med å få Azuka opp på Tekken Lord Sushi. Hu finnes ikke!
246267​

Vætt? Asuka finnes ikke?....nå har jeg hørt det å..

Lege?
 
#78
Opprinnelig skrevet av Sushi+30.07.2005, 12.47-->
<!--QuoteBegin-Red Hawk
@29.07.2005, 13.40
Har Feng på Tekken Lord nå. Flere er på vei (en eller annen gang).

Tror du får vanskeligheter med å få Azuka opp på Tekken Lord Sushi. Hu finnes ikke!
246267​

Vætt? Asuka finnes ikke?....nå har jeg hørt det å..

Lege?
246539​
[/b]
Hva med rettskrivningskurs? Legg merke til at jeg tydelig skrev Azuka med "z" som du gjorde, ikke navnet til Asuka. There's a difference.
 

MadCow

Lokal moderator
#80
Opprinnelig skrevet av ImmortalG@08.08.2005, 20.59
Da var jeg endelig ferdig med alle 30 characterne på Tekken Lord :D

Hardt og slitsomt!  >_<
249380​
Gratulerer så mye.
Nå skal vi spille masse vs-battles mot hverandre! Gleder meg :)