Ja, det var den turneringen. Var morro alt i alt selvom at jeg ikke klarte å prestere i kampen mot Kuma, men bra spilt av Eagle der. Var faktisk litt kult å slå ut hele Mad.Ko gjengen, selvom laget vårt spilte dårlig i sin helhet...
Team NightMare
Supo, synsyk kontroll på hans Feng, helt syk å se på han. Han kan det meste når det gjelder taktikk, fett å se på. han er ICE cold
Jinov.. haha aldri sett så kjappe kamper når han spiller..haha nesten litt morsom... Fight ...2 sec etter Perfect/KO

.. haha men det er bra det.. bra spilt..
Killha
Haha, fett å se han spille med Steve selvom han har spilt minimalt med han.. bra!
Team UTH
Dude, bombe... sier bare bombe at dere vant igjen. Nei som alltid bra spilt av dere. Wallace sine LGF gir meg hode pine. Jinsama seriøst, noen må snart få deg ned fra toppen din... alle blir jo totalt eid av deg jo..føles bare at du blir bedre og bedre hver gang. Men bra spilt av alle!!
Torigumi
Ja..hehe Bjørnen ja... Nei skal ikke si at jeg spilte dårlig fordi det gjorde jeg ikke. Bjørnen var i killing humør da, er det ikke lett å overleve da. Men totalt sett bra spilt av dere, Hawk med sine flashy combos ..kult. Men skjønte ikke hvordan du tapte mot Aznpride Law'n eagle, han var god, men jeg syntes du burde klart å ta han. Tror jeg må tenke litt på Kuma'n din eagle, den har tatt meg alle gangene jeg har vært law, han jeg spiller best med...men når jeg spilte med Lei vant jeg..strange...
AznPride
Det var kult å bli kjent med dere. Thai!! oløøø

aka nina spillern. Law og Feng spilte bra! Grattis med 3 plassen
Fusion
Gutta fra drammen..hehe..ikke dårlig. Deres første turnering, sikkert nervøse som faen. Men bra at dere kom!! Kjør på!!