Tekken 5 Tournament II

#22
hvor lang tid kommer dette til å ta sånn ca????

tok det en del timer forrige gang????
 

EagleJin

Bear Necessity
#24
Morta har måttet gi avkall denne gangen, så Torigumi stod uten en 3. spiller en stund.

Har nå fått Sniken med oss i stedet. Blir moro :D
 
#25
Tror det kommer til å ta minst 5 timer :)
[/b]

Damn, det var lenge da :p

Ble det mange pauser Og lignende forrige gang eller tok det bare så lang tid fordi d var så mange gamere????
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#26
Eyo eyo, lykke til i dag alle sammen!

Jeg skulle så veldig vært å gamet med dere i dag, men er om 5minutter på vei til Skien for å gjøre et show, så ble vanskelig i dag! :tommelned:

Men vi sees nok! Ha det moro! :kul:

--Justin Case
 

oma

Village Drunk
#27
hvordan gikk dette her da? grundig rapport forventes: møtte drammens guttene opp? ble det nok en samba fest for capoeira dansende jenter? gikk bjørnen i en bjørnefelle?
 
#28
Drammens gutta/ Team Kasa/Fusion 3k møtte opp..Bare spør Infamous/Reckless eller Bloodhunter..de fikk merke det den harde veien;) Men lagledern deres nilo trakk det lengste strået da..

gutta der borte viste at det er noe annet å gjøre det enn å bare skrive om det på forumet....Mange med masse skillz.... Må visst pracce mer bare....
 
#29
Det ble satt opp en skikkelig bjørnefelle denne gangen og. Bjørnefelle i den betydning at Kuma satt den opp, og slo ut Bloodhunter, infamous og Nilo. Über skillz av Kuma/EagleJin shown!

Ellers, Mad.KO A ble slått ut av Torigumi (yay :D), men desverre var det litt dårlig spill fra deres side. Mad.KO har prestert mye bedre, som i forrige tourney.

Da skjedde det vel ikke mer? :p Nightmare kom seg langt i winner-bracket, ble slått til loser-bracket, men kom seg tilbake til finalen, hvor de ble slått igjen av UTH.

Kort oppsummert:
1. plass: UTH
2. plass: Nightmare
3. plass: Aznpride
4. plass: Torigumi


Nydelig oppsett med tourney nok en gang fra spiderman, og nivået blant gamere lå på et forholdsvis høyt nivå. Enda bedre; det lukter tourney i et annet fightingspill om ikke så altfor lenge ;)

Hail Gutti and spiderman!
Hail UTH, Nightmare!
Die Aznpride! :svette: (skal slå dere neste gang)
 

EagleJin

Bear Necessity
#30
Takk for en kjempekul turnering!

Først og frems vil jeg slenge en takk til Gutti som holdt det hele gående! Disse turneringene er innmari morsomme å delta i!

Selvfølgelig fortjener Red Hawk sin dose etter å ha fått inn hva han gjorde etter en relativt treig start.
Vil også rette en spesiel takk til Sniken som stilte opp på så kort varsel og spilte så bra med Wang :D
Også en takk til Dead Alchemist for tips om muligheter gjennom hans observasjoner mot bl.a. Steve ^^

La merke til at det var flere som viste skills i dag enn sist. Var veldig moro å se på mange av kampene ^^
Som alltid var det spennende å se finalekampene. UTH og Nightmare utmerker seg gang på gang blant toppspillerne! Og mr. Gordo tok jo helt av :confused:!

oma: Ja, desverre. Bjørnen ble Arrestert av Law :)P) etter noen moves, som virkelig viste seg å være dumme valg. Bra utnytta av Pride!

Devil Gene: Jeg krever revansjmulighet :p

Nilo, Infamous: Revenge is sweet ^^

Til dere jeg sa jeg skulle prøve en annen char neste tourny... Glem det, stryk det, slett det, makuler det :p. Bjørnen er kommet for å bli, hehe.
 
#31
Bra turnering, kule premier :p UTH overasket ikke meg ihvertfall, visste at jeg ikke hadde no sjanse med feng :) Nilo spilte imponerende bra med law, akkurat som det skal spilles med law eheh. Ellers så syns jeg at det var bare et par lag som var gode, no offense, men resten kan jeg ikke si noe mer om.

Takk for en kul turnering Gutti, keep up the good work.

peace..
 
#32
Ja, det var den turneringen. Var morro alt i alt selvom at jeg ikke klarte å prestere i kampen mot Kuma, men bra spilt av Eagle der. Var faktisk litt kult å slå ut hele Mad.Ko gjengen, selvom laget vårt spilte dårlig i sin helhet...

Team NightMare

Supo, synsyk kontroll på hans Feng, helt syk å se på han. Han kan det meste når det gjelder taktikk, fett å se på. han er ICE cold

Jinov.. haha aldri sett så kjappe kamper når han spiller..haha nesten litt morsom... Fight ...2 sec etter Perfect/KO :p .. haha men det er bra det.. bra spilt..

Killha :p

Haha, fett å se han spille med Steve selvom han har spilt minimalt med han.. bra!


Team UTH
Dude, bombe... sier bare bombe at dere vant igjen. Nei som alltid bra spilt av dere. Wallace sine LGF gir meg hode pine. Jinsama seriøst, noen må snart få deg ned fra toppen din... alle blir jo totalt eid av deg jo..føles bare at du blir bedre og bedre hver gang. Men bra spilt av alle!!

Torigumi
Ja..hehe Bjørnen ja... Nei skal ikke si at jeg spilte dårlig fordi det gjorde jeg ikke. Bjørnen var i killing humør da, er det ikke lett å overleve da. Men totalt sett bra spilt av dere, Hawk med sine flashy combos ..kult. Men skjønte ikke hvordan du tapte mot Aznpride Law'n eagle, han var god, men jeg syntes du burde klart å ta han. Tror jeg må tenke litt på Kuma'n din eagle, den har tatt meg alle gangene jeg har vært law, han jeg spiller best med...men når jeg spilte med Lei vant jeg..strange...


AznPride
Det var kult å bli kjent med dere. Thai!! oløøø :D aka nina spillern. Law og Feng spilte bra! Grattis med 3 plassen


Fusion
Gutta fra drammen..hehe..ikke dårlig. Deres første turnering, sikkert nervøse som faen. Men bra at dere kom!! Kjør på!!
 
#33
Gærent..

Sant vi var jævlig nervøse alle 3 men jeg var ultimate nervøs så derfor klarte jeg ikke en dritt men neste turnering hvis det blir noe da er det for real..

Vi holdt på å slå dere da Nilo men ja du ble for hissig...


Synes det var en kul turnering og nå som jeg veit hva det går ut på så blir det gærent neste gang...


Han EagleJin var gææren og Nilo du var loco.. Nilo du viste hva du kan med Law og det var synd at de Mad ko gutta fikk smake your power, seriøst gærent du eide dem og oss din jævel :p

Love Hugs
 

EagleJin

Bear Necessity
#35
Nilo: Prides Law slo meg ganske enkelt fordi jeg ikke klarte å tilpasse meg hans spillestil. Deg har jeg spilt mot før og har fått min dose Law rushdowns :p. Er vanskelig, om ikke umulig, å spille rush Kuma mot Law, noe som måtte prøves mot "turtle - helomvending, angrep" Law-en til Pride.

Forresten, Nilo: Du spilte konge flere kamper! Kult å se når rushdown Law spilles riktig med en dose av stil i tillegg :D

Kan vel også bare legge til:
UTH ownage :p
Alltids moro å se skills i aksjon ^^
 

MadCow

Lokal moderator
#36
Var kult å se på turneringen.
Har ikke fått sett filmene fra teamet mitt, men skjønte det ikke gikk så bra denne gangen....
Divine får komme sterkere tilbake neste gang.

Tror høydepunktet denne gangen må ha vært bjørnen til Eagle. Det tok skikkelig av når du dro laderen på Nilo som tydelig ikke visste at den traff folk på bakken :p

Ellers var det mange kule og spennende kamper, blant annet mellom Nightmare og Nilo/Blood/Reckless.
Var sikker på at Blood skulle slå Supo, men han var jammen seig.

Var gøy å se at AznPride fikk satt seg på tekkenkartet. Visste den Feng-en kunne bli farlig.

Gratulerer til UTH som vant, tenker det smakte ekstra godt etter tapet forrige turnering. Bra spilt hele veien.

Også gratulerer til Torigumi med "fjære" plass. Veit Eagle var happy med den ;)
 
#37
Har ikke fått sett filmene fra teamet mitt, men skjønte det ikke gikk så bra denne gangen....
[/b]
Jeg klarte dessverre ikke prestere i ditt fravær... men ImmortalG gjorde en kjempeinnsats, turneringens beste Christie. Snart blir det vel JINsama som må få opplæring av ImmortalG og ikke omvendt :p

Divine får komme sterkere tilbake neste gang.
[/b]
Selv tar jeg farvel med Baek, ihvertfall i turneringssammenheng... men jeg skal nok varte opp med noe nytt og spennende hvis det blir noen fler turneringer...

Gratulerer til de 3 på pallplass. Spesielt morsomt med AZN Pride, jeg så tendensene da vi (Divine) spilte mot dere i kvalifisering forrige tekkenturnering. :tommelopp:

Takk også til Torigumi og spesielt Eagle som gjorde turneringen til en virkelig seerverdig opplevelse :tommelopp: Det ble nesten like god stemning som en ser på matchvideoene fra Korea da du holdt på som verst. :D
 
#38
Hey, fått lånt meg internet.. ville bare si at det var fett med tourney igjen.. som alltid!
Grats til Nightmare og AZN Pride! Bra spilt!
Vil også nevne Kuma'en til EagleJin og Law'en til Nilo, høydepunktene for dagen.
Spennende og flashy! Dere skapte mye liv med de matchene dere spilte.

Takker for innsatsen til mine team partnere også! :tommelopp:
 
#39
Gøy med turnering igjen.. selvom det ikke gikk så bra denne gang lol. Teamet hadde kommet like langt visst nilo var på lag med morra og faren hans fordi det var han som gjorde jobben. meg og blood fikk ikke vist vårt aller beste som vi gjorde dagen før, men det fikk heldigvis Nilo med sin Law ,kan ikke huske jeg fikk in noe juggles hvor wack er det liksom! seig kontroll og kalde fingre ikke bra kombinasjon. >_<

men gøy var det, masse spendene kule,flashy kamper.
big ups! til Nilo, den brutale paul, flawless jinsama, dansende bjørnen som ble reddet av den stygge veggen.. den svei as!, aznpride dohmæ dere var gærne, and many more.

fred ut!

.... "!eleay"

EDIT:
 
#40
Grattis UTH!

Jinsama, revenge at last ? :)

hoppas några av er kommer to rautanyrkki 6, where you can prove yourself against både finnarna och svenskarna åter igen...

On another note,.. vids? ;D

/den där bob