TEKKEN 5 turneringer

Havok: Hva er grunnen til at det blir såpass lang pause mellom hele greia? Det kan jo være at de som går videre til finaler ikke kan møte opp den dagen?
Vet at feks EagleJin og Hawk ikke kan komme til evt finaler hvis de skulle gå videre. :(
Er glad til at det blir noe tourney's, men jeg synes det var litt kjiper'n.

hvor var det dette skulle holdes hen?
på spiderman i oslo?
da kan jeg nok komme, hvis jeg gidder.
har ikke fått spilt tekken siden jeg var hos madcow (og jeg sugde noe helt jævlig) får heller ikke spilt før denne turneringen <_<

Opprinnelig skrevet av JINsama+05.06.2005, 04.03-->
Havok: Hva er grunnen til at det blir såpass lang pause mellom hele greia? Det kan jo være at de som går videre til finaler ikke kan møte opp den dagen?
Vet at feks EagleJin og Hawk ikke kan komme til evt finaler hvis de skulle gå videre.  :(
Er glad til at det blir noe tourney's, men jeg synes det var litt kjiper'n.
229979​
[/b]
Vi skulle ha konkurransen før spillet ble sluppet, så fant vi ut at det var kulere hvis vi ikke hadde finalen med en gang, siden det blir et problem med tid. Så ble plutselig spillet utsatt, og vi måtte finne en ny dato. Så det ble 29 (når spillet slippes), hvis folk har problemer med å komme beklager jeg dette. Men det er det eneste som passer for Spider-Man og Savegame.

<!--QuoteBegin-SilentBob
@05.06.2005, 09.58
hvor var det dette skulle holdes hen?
på spiderman i oslo?
da kan jeg nok komme, hvis jeg gidder.
har ikke fått spilt tekken siden jeg var hos madcow (og jeg sugde noe helt jævlig) får heller ikke spilt før denne turneringen <_<
229999​
Spider-Man i Oslo (den i Kirkegata).

Er vel mest derfor det er på forskjellige dator... Siden de regner med gigantisk oppmøte...

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av JINsama@07.06.2005, 17.20
NM er 10.September på Betong i Oslo, ligger visst på Majorstua.
Er ihvertfall det jeg har lest.
230910​
Jepp, er rett ved T-banen. Passer meg utmerket :)

Blir flere andre turneringer også. Vi jobber på spreng med å ha de største og beste turneringene i Norge. Så dere kan vente dere Mario Kart NM til sommeren, WoW til sommeren også (håper vi), Battlefield 2 nå i juni. Halo 2 til høsten, og Xbox 360 (spill ikke bestemt) nærmere jul. Skal ha noen morsome "retro" turneringer også.

Det er bare litt av det vi jobber med. ;)

SilentBob her (broderns datamaskin, så det er hans account på sg)
melde oss akuratt på selvom vi ikke har spilt på .... 3 uker.
spilte en gang i går da, med devil jin. vurderer å bruke ham på contesten :p men tror jeg går for Jin :svette:

tror min deltagelse blir skit dårlig (som alltid) , men det blir morro forde!

får heller ikke spilt noe før konkuransen, så det jeg lurte på var:
blir det noe oppvarmingskamper?

mvh, SilentBob.

EagleJin

Bear Necessity
Silent: Jeg (og kanskje bror) skal i hvert fall stille opp på spider-man relativt tidlig for å spille der, og kanskje se an spillestiler o.l.. Tar det som god nok oppvarming den dagen ^^
Heng deg på :D

Hvor blir det av foreløpelig påmeldte osv. da? :S

Opprinnelig skrevet av EagleJin@08.06.2005, 23.18
Silent: Jeg (og kanskje bror) skal i hvert fall stille opp på spider-man relativt tidlig for å spille der, og kanskje se an spillestiler o.l.. Tar det som god nok oppvarming den dagen ^^
231440​
Snakka med brodern.
Vi er med!
sånn ca. når?

(er bobbern her. rommet mitt er fortsatt opptatt ;_; )

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av kaffebøtta+09.06.2005, 18.35-->
<!--QuoteBegin-EagleJin
@08.06.2005, 23.18
231440​
Snakka med brodern.
Vi er med!
sånn ca. når?

(er bobbern her. rommet mitt er fortsatt opptatt ;_; )
231603​
[/b]
Både Hawk og jeg kommer til å være der fra ca. 13:00. Kan sende deg sms om nærmere planer i morgen :)

:D

Sist jeg hørte med spiderman sa de at det var noe rundt 60 påmeldte. Var på mandag tror jeg, så det har vært et par dager imellom der..kanskje enda flere nå. Blir tøft med oppmøte i hvert fall!

60 stykk? stilig! vet noen om hvordan nivået kommer til å bli?
(vet jo at dere her på sg er 1337'e, men vet ikke om resten.)