TEKKEN 5 turneringer

#61
Hmmm, må jo si gratulerer så masse til alle de som gikk videre!!

Og til The Big Cheese, skryt til deg, mener å huske du var den eneste som kom og slo tilbake med Chicken ;)
 
#62
Halla folkens. Turneringen var grei sånn sett.. men all den ventingen var veldig kjipt =\ Ehehe han Eaglejin var overraskende med Kuma'en sin syns jeg, og det er faktisk kult å spille mot en annen character for en gangs skyld. Trodde faktisk at jeg skulle tape =)

Men skal vi bruke samme character den 29. også? Jeg hørte de sa noe om det men fikk ikke med meg helt pga alle de folka der borte. Gratulerer med alle som kom videre i hvertfall, jeg visste det skulle være litt competition denne gangen =D
 

MadCow

Lokal moderator
#65
10.september er foreløpig dato
 
#66
Bra. Da har jeg god tid til å øve. :p
Regner med jeg stikker innom EB-games imorra og forhåndsbestiller det. Får med en Tekken-t-skjorte da. :D Lite jeg kommer til å rule om jeg har på meg den på NM da. :kul:
 

MadCow

Lokal moderator
#67
Jepp, alt kommer an på t-skjorta ;)

Hørte det var en turnering i Bergen i helga også. Var du med Oma?
Evt hvordan gikk det?
 
#68
NekOtaku skriver:
voldtatt av samma karen som tok bruttern etterpå...
men jeg fikk en t-sjorte... den er for så vidt raff, men jeg føler meg fortsatt litt lettere sodomert... (bruttern har glemt å logge av spillegal på maskinen min.... :mad: )
 
#70
Opprinnelig skrevet av Havok@13.06.2005, 12.17
Forhåpentligvis har vi to prosjektorer den 29. Så det kan gå litt fortere. Eller kanskje vi ikke ønsker at det skal gå fort. Finalen skal tross alt være spennende. :p Tror unasett det blir kult.
232557​

Jeg synes vi burde ha en prosjektor siden det er finalen.
Det var kult på Spidern på lørdag, gikk vidre :svette:
 
#71
Hadde vært moro med 2 prosjektorer og 'Førstemann til 2 wins' i finalene! :)
 
#72
Lol ja. Det hadde eid. Mot cpu'en da seff..og ingen guard damage på... ;)

Btw..var en karakter jeg savna som spillbar i tourney'n..litt synd at ingen hadde med gameshark da.. :p
 
#73
jaja det var en fin turnering synd at jeg måtte spille mot aksel my friend så tidlig:( men men sånt skjer håper han Og supo knuser resten av gjengen hehe det forventer jeg av Aksel i hvertfall han som slo meg ut ved andre runde :) så Jinsama får jeg vel ikke møtt før NM gleder meg. men ellers var det en en flott Turnering, synd at chief Gutti ikke var med:(

er ikke helt sikker om jeg spiller med raven neste gang men jeg forventer mere av han:)

Og forresten var det bombe for meg at Jinsama kom med Baek :blunk: Lei av christie??
men fine comboer hadde han det skal han ha:) har du noen planer om hvem du skal bruke på NM??
 
#74
Hvem var Herr. Qcf+2 Jinrei?
 
#75
Jinov: Tenkte bare jeg skulle teste ut en annen character enn Christie denna gangen, valget falt på Baek. Er absolutt ikke lei Christie, er fortsatt main character'en min.
Er usikker hvem jeg skal bruke i NM, men blir enten Christie, Baek, Lee eller Raven. Får se det ann litt nærmere.

Hvem regner du med at du skal bruke? Og hvem er egentlig main character'en din? Du spilte jo med Jin på T4, og litt med Paul også har jeg hørt.. nå med Raven.
Skal dere være med på SpaceWorld turneringa på fredag?
 
#76
Det var desidert gøy! *late som han ikke la merke til at seedingen gikk litt tregt og at folk måtte vente i latterlig lenge tider for å spille* Men det ordner vi nok.

Det var meget gøy å ha alle dere med, håper dere hadde det minst like gøy. Vi håper å kunne ta finalen til det neste nivåte og få det til å bli litt mer "event"-aktig, vi kan jo ikke bare gi oss med å arrangere standarturneringer kan vi vel? :p

- Teknisk-ansvarlig på turneringen.
(fyren med teipa briller)
 
#78
Tviler på at man må betale noe, men man må kvalifisere seg da. Er ikke bare å dukke opp der lixom..

Turnering på spaceworld er utsatt fra 17. juni til 24. juni. Hadde ikke alt klart så de trengte litt lenger tid.. :(
 
#79
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@14.06.2005, 19.28
Tviler på at man må betale noe, men man må kvalifisere seg da. Er ikke bare å dukke opp der lixom..

Turnering på spaceworld er utsatt fra 17. juni til 24. juni. Hadde ikke alt klart så de trengte litt lenger tid.. :(
233069​

De surrer mye av og til as , jeg viste det ville bli noen forsinkelser.
Det er bra de ikke har det den 29 da.