TEKKEN 5 turneringer

oma

Village Drunk
#81
Opprinnelig skrevet av MadCow@13.06.2005, 03.30
Jepp, alt kommer an på t-skjorta ;)

Hørte det var en turnering i Bergen i helga også. Var du med Oma?
Evt hvordan gikk det?
232524​
sorry to say... ingen offisielle turneringer i bergen... bare oslo sa de... men det kommer til å være turneringer utover året sa de (spiderman)... en de har ikke peiling på når eller hvor...
 
#82
Hvem regner du med at du skal bruke? Og hvem er egentlig main character'en din? Du spilte jo med Jin på T4, og litt med Paul også har jeg hørt.. nå med Raven.
Skal dere være med på SpaceWorld turneringa på fredag?
232856​
[/quote]


JINSAMA: jeg vet ikke helt jeg tror jeg kanskje bruker raven, fikk ikke brukt han helt som jeg skulle siden jeg møtte aksel og han kjenner raven inn og ut når jeg spiller mot han i hvertfall siden vi spiller ganske ofte sammen :) min main character er egentlig Paul men siden raven virka mere tricky å spille med og mere flashy prøvde jeg han og jeg sier bare fear Raven han kan være farlig :) Og valget Baek var kjempe bra av deg syns du brukte han veldig bra synd at jeg ikke fikk spilt mot deg på turneringa :mad: denne turneringa på spaceworld er den 17 eller 24 juni bestem dere :) og hvor/hvordan registrerer man seg?? må få med meg den turneen også siden jeg gikk ut så fort på sman :p
 
#83
Jeg vil være med på turnering! Men holdes denne i oslo? Jeg bor i Haugesund så det blir rett og slett for langt unna for meg...En turnering i Bergen ville jeg fint kunne greid.. Er det noen som arrangerer noe uoffisielt da? Jeg har spilt Tekken siden eneren kom ut og tror jeg har noe å komme med på en eventuell konkurranse. Tekken er så vanvittig moro at det hadde vært utrolig gøy å målt krefter mot andre "håpefulle", hehe. Er det noen som holder spillekvelder eller noe? Dersom det er mulig vil jeg gjerne komme på en... :)
 
#84
hvem vant konkuransen som var på spiderman for litt siden?

var det JINsama? og hvorfor heter han J I N sama når han ikke bruker jin? ;)
 
#85
var det JINsama? og hvorfor heter han J I N sama når han ikke bruker jin? ;)
233257​
[/quote]

lol ingen som vant den enda det får vi se den 29 da spilles resten av kampene,
og guder vet hvorfor han heter JinSAMA har ikke sett han bruke jin en gang :blunk: men det er jo bare nick da så det har vel ikke mye å si, eller spiser du mye sushi :p
 

MadCow

Lokal moderator
#86
Opprinnelig skrevet av (Jinov)Phoenix@15.06.2005, 12.33
  men det er jo bare nick da så det har vel ikke mye å si, eller spiser du mye sushi :p
233273​
Morsom :D
 
#87
Morsom :D


hehe jeg kan være det noen ganger ubevist :) men jeg er litt noob på denne siden og er ikke her så veldig ofte så hvis jeg gjør noe feil eller noe unødvendig som å åpne en ny chatt vindu pls informer meg :flau: jeg har fått beskjed om det før kjønner du, men jeg husker ikke helt hva det var :ehm...:
 
#88
Opprinnelig skrevet av (Jinov)Phoenix@15.06.2005, 08.45
JINSAMA:  jeg vet ikke helt jeg tror jeg kanskje bruker raven, fikk ikke brukt han helt som jeg skulle siden jeg møtte aksel og han kjenner raven inn og ut når jeg spiller mot han i hvertfall siden vi spiller ganske ofte sammen.  min main character er egentlig Paul men siden raven virka mere tricky å spille med og mere flashy prøvde jeg han og jeg sier bare fear Raven han kan være farlig. Og valget Baek var kjempe bra av deg syns du brukte han veldig bra synd at jeg ikke fikk spilt mot deg på turneringa. denne turneringa på spaceworld er den 17 eller 24 juni bestem dere.  og hvor/hvordan registrerer man seg?? må få med meg den turneen også siden jeg gikk ut så fort på sman
Jeg veit, Raven er en ganske god character.. bruker han selv faktisk.
Turneringa på Spaceworld var egentlig den 17 Juni, men ble flytta til den 24 Juni istedet. Eneste jeg vet er at man kan melde seg på i butikken der, eller ringe dem.
Var Hawk som meldte på meg + kamerater.

Jeg fikk nick'et "JINsama" av Chief Gutti, hvordan jeg fikk det.. kan forbli litt mystisk. :D
 
#89
Jeg veit, Raven er en ganske god character.. bruker han selv faktisk.
Turneringa på Spaceworld var egentlig den 17 Juni, men ble flytta til den 24 Juni istedet. Eneste jeg vet er at man kan melde seg på i butikken der, eller ringe dem.
Var Hawk som meldte på meg + kamerater.

Jeg fikk nick'et "JINsama" av Chief Gutti, hvordan jeg fikk det.. kan forbli litt mystisk. :D

ok da får jeg bare melde meg på da:) chief gutti ja, dere er vel gode venner:) når kommer han til Norge a? rekker han NM ovs?? får ikke fulgt med på forumet siden jeg ikke har så mye tid :(
 
#90
Jinov: Jeg tror Gutti kommer tilbake til Norge i August engang. Om han skal være med i et evt NM.. det vet jeg ikke. Han er ikke så fan av Tekken, men vi får se hva som skjer.
 
#91
Opprinnelig skrevet av JINsama@15.06.2005, 17.05
Jinov: Jeg tror Gutti kommer tilbake til Norge i August engang. Om han skal være med i et evt NM.. det vet jeg ikke. Han er ikke så fan av Tekken, men vi får se hva som skjer.
233370​
den er grei hils han:) vi møtes på spaceworld tenker jeg :) lykke til med spiderman turnyen
 
#92
Opprinnelig skrevet av JINsama+15.06.2005, 16.37-->
<!--QuoteBegin-(Jinov)Phoenix
@15.06.2005, 08.45
JINSAMA:  jeg vet ikke helt jeg tror jeg kanskje bruker raven, fikk ikke brukt han helt som jeg skulle siden jeg møtte aksel og han kjenner raven inn og ut når jeg spiller mot han i hvertfall siden vi spiller ganske ofte sammen.  min main character er egentlig Paul men siden raven virka mere tricky å spille med og mere flashy prøvde jeg han og jeg sier bare fear Raven han kan være farlig. Og valget Baek var kjempe bra av deg syns du brukte han veldig bra synd at jeg ikke fikk spilt mot deg på turneringa. denne turneringa på spaceworld er den 17 eller 24 juni bestem dere.  og hvor/hvordan registrerer man seg?? må få med meg den turneen også siden jeg gikk ut så fort på sman
Jeg veit, Raven er en ganske god character.. bruker han selv faktisk.
Turneringa på Spaceworld var egentlig den 17 Juni, men ble flytta til den 24 Juni istedet. Eneste jeg vet er at man kan melde seg på i butikken der, eller ringe dem.
Var Hawk som meldte på meg + kamerater.

Jeg fikk nick'et "JINsama" av Chief Gutti, hvordan jeg fikk det.. kan forbli litt mystisk. :D
233362​
[/b]
And marked for life you got... Did it sting? :p Jeg spør av alle..

For se etter om jeg kan gjøre det noe bedre på Spaceworld da.. Var kos siste kampene mot Wallace forresten JINsama... Fy faen close.. Det var close til første draw match :p Begge føyk bakover i sofan... Haha så morro:D
 
#93
Ja! faktisk så så spiser jeg mye sushi :D

Det er den beste maten jeg vet om....

Håper jeg møter noen av dere i turneringa i september (håper jeg overlever JINsama også) :blunk:

kommer til å nerde foran ps2 min når jeg for tekken 5! må vinne......
 
#94
Ja! faktisk så så spiser jeg mye sushi :D

Det er den beste maten jeg vet om....

Håper jeg møter noen av dere i turneringa i september (håper jeg overlever JINsama også) :blunk:

kommer til å nerde foran ps2 min når jeg for tekken 5! må vinne......

hehe prøv kebab mye sunnere :blunk: håper jeg møter deg også det er så mange jeg vil møte egentlig har møtt red hawk og broren hans tidligere på T4 da var det ikke så mye challenge men håper de har tatt noen skritt fram men det så ikke sånn ut på turneringa på spiderman venn av meg tok det litt for hardt enn nødvendig tror jeg men men :ler: får se hva som skjer på spaceworld da :)
 
#95
Håper jeg møter deg...da vil jeg vinne!!!

PANG, POAW! boja K.O!

kanskje ikke............. :blunk:
 
#96
Opprinnelig skrevet av (Jinov)Phoenix@16.06.2005, 12.37
hehe prøv kebab mye sunnere :blunk:  håper jeg møter deg også det er så mange jeg vil møte egentlig har møtt red hawk og broren hans tidligere på T4 da var det ikke så mye challenge men håper de har tatt noen skritt fram men det så ikke sånn ut på turneringa på spiderman venn av meg tok det litt for hardt enn nødvendig tror jeg men men :ler:  får se hva som skjer på spaceworld da :)
233574​

Egentlig ikke. Vanligvis takler jeg slikt mye bedre enn jeg gjorde på tourney'n. Mitt største problem er at jeg ikke eier turneringsnerver. Hvis jeg hadde klart å spille normalt burde jeg ha tatt minst 1 runde, og holdt det ganske jevnt. Men men..
Kommer desverre ikke på spaceworld tourney'n siden den ble flytta til når jeg ikke er tilstede i norge.. :(
Håper dere andre gjør det bra der!
 
#97
Sushi: ja håper vi møtes da skal du få spise dine egne ord:)
Redhawk: hmm det kan godt hende men du husker den partyen vi var på der vi møtte hverandre jeg syns du spilte helt likt bortsett fra de nye triksene fra T5 samme bevegelser osv, men en ting var bedre at du slutta med uendelig comboen din den er for noobs:) :tommelopp: det var kjempe synd at du ikke kommer til spaceworld :( vi møtes vel på NM??
 
#98
HVEM var herr. qcf+2 Jinrei...
BTW. Er ikke vondt ment, bare fant det litt utrolig siden jeg har alltid sett på Wang sin qcf+2 som noe av det dårligste jeg har sett... Greit nok den dodger high hvis jeg husker riktig... Men du gjorde den til noe annet... Noe bedre...:p

Er så forbanna dritt lei av folk nå.... Slutt å gi faen i postene mine, det = fyfy...
 
#99
Sushi: ja håper vi møtes da skal du få spise dine egne ord:)

Så lenge ordene mine er sushi eller......kebab, så spiser jeg de med glede! :D

Men hvem er det du pleier å bruke? personlig synes jeg jin er feeeeet....kanskje bare fordi han går på samme kampsport som meg :tommelopp:
 

EagleJin

Bear Necessity
NukleuZ: Ikke alle gjør det ;)
Svarte på ditt forige innlegg med spørsmålet. Var ikke så mange Wang-er der, så jeg tipper Supo eller Sniken (er han her??) er den du er ute etter.
Og om du er ute etter å få dødsneve til å bli noe eksepsjonelt kan du jo bare snakke med oX. Har fått erfart at hans dødsneve kan punktere hvilken som helst string :( :D

Sniken er forøvrig "gammel" Paul-spiller, så han har vel dødsneve sittende i fingra :D

Jinov: Både Hawk og jeg lider av totalt fraværende turneringsnerver
. Og "partyet" hos maddon kan ikke sammenlignes med hvordan Hawk spiller utenom (ta det fra en som vet
).
Blir vel lett slik når hodet står innstilt på "flashy-mode" i stedet for "vinn-mode", hehe (greit å ha noe å skylde på
)