TEKKEN 5 turneringer

Opprinnelig skrevet av (Jinov)Phoenix@16.06.2005, 15.40
Sushi: ja håper vi møtes da skal du få spise dine egne ord:)
Redhawk: hmm det kan godt hende men du husker den partyen vi var på der vi møtte hverandre jeg syns du spilte helt likt bortsett fra de nye triksene fra T5 samme bevegelser osv, men en ting var bedre at du slutta med uendelig comboen din den er for noobs:)  :tommelopp:  det var kjempe synd at du ikke kommer til spaceworld :(  vi møtes vel på NM??
233635​
Vet, den steppinga der er farlig for meg. Liker ikke å begynne med den, for jeg kommer meg aldri ut igjen.. hehe
Regner med og håper at vi møtes igjen på nm ja, og kanskje før også? :)

Eaglejin: nei du vet sikkert best hvordan han spiller til vanlig (hjemme??) men jeg får ikke sett det så jeg dømmer det fra hva jeg ser :) kom over den spenninga i turneringen og konse neste gang hvis det er problemet?

Red hawk: hehe bra du slutta med den, men bruk det når det er uventet og de som ikke har Counter det kan funke en som ikke kjenner hwo :) ja jeg håper vi møtes før NM jeg også håper det blir noen partyer rundt omkring :rulleøyne: hint hint Maddog :p

Sushi: Min hoved char er Paul, men jeg bruker Raven nå for tiden, men ellers er jeg i stand til å bruke Paul, Raven, Law, Wang, Hwoarang, Kazuya, Devil Jin, de er de som jeg like kunne spilt med på turneringa, jeg hadde tenkt å komme med hwo men han har altfor mye åpning så no use :tommelned:

EagleJin

Bear Necessity
Sant ^^
Blir overnervøs når jeg deltar i turneringer :p

Snakket med maddon en tid tilbake, og han nevnte noe opplegg for turneringer. Får håpe det skjer noe :)

Opprinnelig skrevet av EagleJin@16.06.2005, 22.11
NukleuZ: Ikke alle gjør det ;)
Svarte på ditt forige innlegg med spørsmålet. Var ikke så mange Wang-er  der, så jeg tipper Supo eller Sniken (er han her??) er den du er ute etter.
Og om du er ute etter å få dødsneve til å bli noe eksepsjonelt kan du jo bare snakke med oX. Har fått erfart at hans dødsneve kan punktere hvilken som helst string :( :D

Sniken er forøvrig "gammel" Paul-spiller, så han har vel dødsneve sittende i fingra :D

Jinov: Både Hawk og jeg lider av totalt fraværende turneringsnerver
. Og "partyet" hos maddon kan ikke sammenlignes med hvordan Hawk spiller utenom (ta det fra en som vet
).
Blir vel lett slik når hodet står innstilt på "flashy-mode" i stedet for "vinn-mode", hehe (greit å ha noe å skylde på
)
233790​
Jeg anser oX som en levende gud når det kommer til deathfist... Fy....

Men Wang sin er så treg er det jeg sier, oX får deathfisten til å virke som en jab... Faen tør ikke pitpulle hans paul....

EagleJin

Bear Necessity
Yup, han kom videre. Han kjørte massaker-modus med Jack-5 :D
"The METAL lives ON!!"

Hmmm vet ikke om han kjører Jack-5 i neste turnering... (Hvis det er lov å bytte.)
Eneste karen han hadde sjangs mot min Wang igår var egentlig Paul... Men skal innrømme jeg aldri har sett min Wang i mer fyr og flammer heller da...

Endelig huska jeg escapen til det forbanna kastet.... Helt til han begynte å klare piledrivern istedenfor... hehe

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@17.06.2005, 18.32
Hmmm vet ikke om han kjører Jack-5 i neste turnering... (Hvis det er lov å bytte.)
Eneste karen han hadde sjangs mot min Wang igår var egentlig Paul... Men skal innrømme jeg aldri har sett min Wang i mer fyr og flammer heller da...

Endelig huska jeg escapen til det forbanna kastet.... Helt til han begynte å klare piledrivern istedenfor... hehe
234004​

Paul kan være kjip med ponken ellers er han grei synes jeg. Tror ikke det går å bytte, savegame folka sa man skulle bruke samme character under hele turneringa!

Blir overnervøs når jeg deltar i turneringer

Snakket med maddon en tid tilbake, og han nevnte noe opplegg for turneringer. Får håpe det skjer noe

bra håper han får til noe, jeg har faktisk også planer om noe sånt har sagt det før men ting tar tid hos meg :p ække akkurat spiderman eller spaceworld så :svette: ta deg en lykke pille neste gang du deltar i turnering tro meg det hjalp på NM T4 :p :tommelopp: hehe neida

EagleJin

Bear Necessity
Hehe, får vel gjøre det :svette:
Men kan jeg ikke vinne en turnering, kan jeg like godt arrangere en :p

Snakket nettop med en som er villig til å leie ut et ganske ok lokale (i Kongens gate, Oslo) for å holde en T5-turnering. De av dere som var med på VF-gatheringen i fjord sommer vet hvilket lokale det er.
Om jeg får fullført dette har jeg premier klare. Ikke all verdens fet premie, men vinneren går nok relativt fornæyd derfra (synes jeg da..) ^^

Datoen jeg har satt meg er 24. juli. Si fra om ønsker for evt. endring. Skal se hva jeg kan gjøre før en endelig beslutning.

Men ingenting er sikkert enda. Utleier må se an hennes opplegg før jeg kan få et endelig svar.

Opprinnelig skrevet av risinguppercut+17.06.2005, 19.14-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@17.06.2005, 18.32

234004​

Paul kan være kjip med ponken ellers er han grei synes jeg. Tror ikke det går å bytte, savegame folka sa man skulle bruke samme character under hele turneringa!
234047​
[/b]
Det er de raske jabsa, og deathfisten til oX som gjør han vanskelig...

Men d+2 eller d+1 for life :p

på tekken 5 turneringa som var nå for litt siden, spilte noen av dere mot en som kalte seg "the killer"? Han brukte law....

Opprinnelig skrevet av EagleJin@18.06.2005, 14.55
Hehe, får vel gjøre det :svette:
Men kan jeg ikke vinne en turnering, kan jeg like godt arrangere en :p

Snakket nettop med en som er villig til å leie ut et ganske ok lokale (i Kongens gate, Oslo) for å holde en T5-turnering. De av dere som var med på VF-gatheringen i fjord sommer vet hvilket lokale det er.
Om jeg får fullført dette har jeg premier klare. Ikke all verdens fet premie, men vinneren går nok relativt fornæyd derfra (synes jeg da..) ^^

Datoen jeg har satt meg er 24. juli. Si fra om ønsker for evt. endring. Skal se hva jeg kan gjøre før en endelig beslutning.

Men ingenting er sikkert enda. Utleier må se an hennes opplegg før jeg kan få et endelig svar.
234255​

Det er kult om du fikk til noe sånt, jeg er med på datoen jeg :tommelopp:

hehe sushi ass,
the killer var dårlig da.
tror ingen her kjenner ham
uansett så blir tekken 5nm kult
er det noen favoritter, eller noen som tør utrope seg elv som favoritt?

det hadde vært gøy å være med på konlurransen!
det er bra at noen tar ansvar, men er det mulig å holde turneringen litt tidligere?

EagleJin

Bear Necessity
"Gud": Dette forumet har en fin funksjon som heter "rediger". Ganske god sak for å slippe dobbeltinnlegg ;)
Hva konkurransen angår.. Mener du den jeg skrev om? Hvilket tidspunkt mener du er best?
Om mange nok er interesserte vil jeg gå videre i forberedelsene, men gidder ikke om ingen gir respons, hehe.

Sushi: The Killer? Eller "Killer? Husker en Killer som kom langt i NM T4. Spilte Bryan i finalen mot JINsama var det vel. Var mye hype rundt han før NM, men det var nok grunnet ^^
Så bare en Law-spiller på Spiderman - Nilo. Litt synd egentlig, for Law er en av de aller tøffeste karakterene i spillet :D

ok, takk for tipset. det hadde vært fint om turneringen kunne blitt holdt en uke tidligere enn det allerede planlagte tidspunktet.Kjenner flere andre som virker nysgjerrige. så deg spille på tekken 5 tournament på spiderman, i hvert fall om du spilte med kuma. Var det ike du som spilte første runde mot en liten gutt.......eaglejin

MadCow

Lokal moderator
Det finnes bare en Kuma, go Eagle :)

Tror den datoen skal passe for meg. Jeg drar på ferie den 25.juni, så jeg får bare pakke i god tid.

EagleJin

Bear Necessity
Hehe, er ikke så mange bjørner omkring, nei ^^
Jo da. Var meg det. Tragisk nok..

MadCow: Så sant du er hjemme igjen til 24. juli har du nok god tid på deg :D

Finner ut om turneringen blir mulig å gjennomføre om ca to uker (altså når jeg kommer hjem fra ferie, hehe).