TEKKEN 5 turneringer

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av EagleJin@20.06.2005, 00.40
MadCow: Så sant du er hjemme igjen til 24. juli har du nok god tid på deg :D
ehh... så var det dette meg juni og juli igjen, da. Ja, du skjønte vel hva jeg mente i alle fall ;)

Opprinnelig skrevet av EagleJin@19.06.2005, 22.15
"Gud": Dette forumet har en fin funksjon som heter "rediger". Ganske god sak for å slippe dobbeltinnlegg ;)
Hva konkurransen angår.. Mener du den jeg skrev om? Hvilket tidspunkt mener du er best?
Om mange nok er interesserte vil jeg gå videre i forberedelsene, men gidder ikke om ingen gir respons, hehe.

Sushi: The Killer? Eller "Killer? Husker en Killer som kom langt i NM T4. Spilte Bryan i finalen mot JINsama var det vel. Var mye hype rundt han før NM, men det var nok grunnet ^^
Så bare en Law-spiller på Spiderman - Nilo. Litt synd egentlig, for Law er en av de aller tøffeste karakterene i spillet :D
234590​
Det er aksel som jeg tapte mot på spidermanT5 det! å jeg tror ikke det er han du prater om sushi!

Gud: Mine meninger som favoritt på NM er Meg :tommelopp: Aksel/Killer Supo/Ømer Jinsama og Gud :D det er favorittene og Gutti hvis han deltar da som jeg tror han gjør.

Sushi: hva du med på NM T4? hvis du var med spilte du med Xia? det var en som spilte med hu, ble imponert faktisk :kul:

Endre

Ødela forumet
Noen som har lyst på en PAL-pressekopi av Tekken 5 her? Fikk en i posten for litt siden, og siden Shadar har det og kommer til å skrive om det, tenkte jeg at jeg kunne gi det bort til noen som ikke allerede har det her. Send meg en PM med en liten begrunnelse på hvorfor akkurat du fortjener det, hvis du er interessert. Sender det til uka. ^_^

Var desverre ikke på tekken 4 nm :grine:

Men spiller mye med ling xi...ja

Men jeg håper at vi møtes på tekken 5 nm jinov! da blir det party!

Må jeg registrer meg noen steder for å delta i høst?

Til endre: endre er kul fra vår til jul! Han kan alt fra å klippe hekken til å hoppe over bekken! En dag ønsker jeg at han åpner sekken og sender meg tekken! :D

Turnering i Trondheim

Vel, nu har jeg endelig snakket med noen som har litt info. Turneringen for å kvalifisere seg til NM er en gang i august, hvor 2-3 vinnere vil gå videre. Hvor mange som går videre kommer an på hvor mange som melder seg på. Man må derfor melde seg på før 15 Juli (litt usikker, men det kan godt hende datoen blir forandret). Jeg skal poste den endelige datoen for turneringen senere. :)

EagleJin

Bear Necessity
Sushi:
Opprinnelig skrevet av Endre@20.06.2005, 04.31
Send meg en PM med en liten begrunnelse på hvorfor akkurat du fortjener det, hvis du er interessert. Sender det til uka. ^_^
234649​
Ikke en dum idè å lese innlegget fra sjefen ^^

Luthien: Tøft! Ser deg på NM-dagen da :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Sushi@20.06.2005, 10.54
Til endre: endre er kul fra vår til jul! Han kan alt fra å klippe hekken til å hoppe over bekken! En dag ønsker jeg at han åpner sekken og sender meg tekken!  :D
234672​
Noe av det beste jeg har lest på lengre tider nesten litt glad for at du ikke sendte pm med engang :p

Fortsatt synd dere ikke får vært med på Spaceworld nå til fredag KoIB... :(

folkens, er det noen som har oversikt over hvilken spaceworld nm kvalik. skal holdes?
og så lurte jeg på om noen hadde FF 1 eller 2 de har lyst til å selge....? :) :blunk:

EagleJin

Bear Necessity
Spaceworld holder ikke NM-kvalikrunder. Så enkelt er det.
Så vidt jeg vet skal alle kvalikturneringene holdes i Spider-mans butikker. Send dem en mail og håp på et svar med info ^^

Finnes det ikke andre steder å spørre om FF og SF?? ebay? qxl?

NukleuZ: *insert grinesmiley*

sorry
var ikke sånn ment
har jo sjekket, men det gikk ikke
er releasedaten til 23. eller 22.?
uansett god ferie folkens
nyt livet
ferien er i gang...i hvert falll for meg :) :ler:

EagleJin

Bear Necessity
Vi overlever nok ^^

Aiai, ja, digg med ferie :D

Hørte at releasdato skulle være 29., altså samme dag som spider-man-finalen går av stabelen. Men nå er visst noen butikker villige til å selge spillet tidligere, slik Luthien nevnte. Kan godt hende releasedatoen er fremskyndet.

Opprinnelig skrevet av EagleJin@21.06.2005, 13.19
Vi overlever nok ^^

Aiai, ja, digg med ferie :D

Hørte at releasdato skulle være 29., altså samme dag som spider-man-finalen går av stabelen. Men nå er visst noen butikker villige til å selge spillet tidligere, slik Luthien nevnte. Kan godt hende releasedatoen er fremskyndet.
234977​
Den VAR det, men er ikke det lenger. Nu er 29 gjeldende for alle butikkene.

NOOOOOOOOOO 29.????

det er crap da, rekker ikke å kjøpe det før jeg drar på ferie!

jaja..skal mørda deg når jeg kommere hjem "gud" :ler:

nei nei, alt til sin tid
du får jo spilt når du kommer hjem
vi kan ta en slosskamp da.
uansett skal noen her spille i finalen på spiderman eller, er det kanskje i dag?
drar på stranda nå
Må ha en gathering snart folkens, med eller uten premier

Hadde vært veldig kult med en turnering! Er ikke så mange å spille tekken mot her ute hvor jeg å "gud" bor...

Men jeg har en følelse av at vi kommer til å bli grisa av JINsama uansett :blunk:

MadCow

Lokal moderator
Var en tur innom Spaceworld idag, og de sa turneringen imorgen er avlyst :mad:
Egentlig er den utsatt på ubestemt tid, de lovte nemlig at de skulle arrangere en eller annen gang.
Tror det blir en liten stund til.....

den tournamenten på spaceworld kommer til å bli kul. Men den blir etter releasedaten. Det blir mat og drikke....i hvert fall i følge de som jobber på spaceworld.

Var nede på spiderman i Trondheim i går og skrev meg på kvalifisering til nm. Noen som vet når denne kvalifiseringen skal være?

Til dere som har vært på Tekken turnering før: Spilte dere med bare en person hele tiden, eller måtte dere bruke forskjellige? Var det noe regler mot "feigt spill" ?

beetleflux: Regler som ble brukt på Spiderman turneringen i Oslo, var:
* 1 Character
* 60 Sec
* 3 Rounds per Match
* Random Stage
* Kunne bruke egen pad/stick'e (ikke programable stick!)
* Hvis noen trykka på start midt i kampen, så tapte de den runden.

Det var vel det tror jeg..
Kommer ann på hva du mener med "feigt spill"?