TEKKEN 5 turneringer

Nei, å bruke samme tricks hele tiden er ikke feigt.. det kan føles feigt bare. :D
Å bruke samme character hele tiden er heller ikke feigt, det betyr bare at du har en main character.
 

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av beetleflux@24.06.2005, 16.37
Mange jeg kjenner sier det er feigt å bruke samme triks hele tiden, og å bruke samme character hele tiden. er det flere her som har en slik oppfatning ?
235966​
Å bruke samme triks hele tiden er vel mer dårlig enn feigt?
Hvis motstanderen allikevel går på det gang etter gang, så har han vel godt av å trene på hvordan man kommer seg unna det.
 
Opprinnelig skrevet av beetleflux@24.06.2005, 16.06
Var nede på spiderman i Trondheim i går og skrev meg på kvalifisering til nm. Noen som vet når denne kvalifiseringen skal være?

Til dere som har vært på Tekken turnering før: Spilte dere med bare en person hele tiden, eller måtte dere bruke forskjellige? Var det noe regler mot "feigt spill" ?
235937​
Det eneste som er sikkert ang turneringen i Trondheim er at den er en gang i august. Så snart Spiderman har sendt meg den endelige datoen på mail så kommer jeg til å poste den her.

Ang å bruke samme person, det er vel egentlig smak og behag er det ikke? Må man skifte bare fordi andre mener det er feigt? Jeg syns ikke det, man skal spille med den personen man føler seg vel med.
 
Blir det noe turnering snart?? det ble ikke noe av spaceworld og er kjempe trøtt av at folk sier det skal bli turnering og at det ikke blir noe av det <_< er det noen som vet om det skjer noe snart så si ifra thx
 
Jinov: Det var ikke folk som sa de skulle ha turnering, det var faktisk Spaceworld.. men de trakk det tilbake. Lite vi kan gjøre med det... eneste jeg vet om er finalene på onsdag. Ellers blir det lite med "official" tourney's.
 
ok...det var mye snakk om at man må kvalifisere seg før man kan join T5 NM. kan noen si meg hva det er og hvordan man gjør det?? ennå så vente jeg på T5 Pal versjon :p
 
Jaja da for oX ha lykke til med å komme seg til turneringen når den starter før jeg har sluttet på jobb..

Nesten bare å si grattis med walkover... haha

Edit:
Kan prøve å se for meg han stå opp for 15.00..
Komme seg til bussen selv, gå fra bussterminalen til Spiderman..


Nei det funka ikke:p
 

MadCow

Lokal moderator
Det blir litt spennende å se om alle faktisk møter opp imorgen.
oX må komme, for det er gøy å se Jack-5 in action.
 
Opprinnelig skrevet av JINsama@27.06.2005, 01.11
Jinov: Det var ikke folk som sa de skulle ha turnering, det var faktisk Spaceworld.. men de trakk det tilbake. Lite vi kan gjøre med det... eneste jeg vet om er finalene på onsdag. Ellers blir det lite med "official" tourney's.
236410​
Jeg vet det, men det var snakk om eaglejin skulle ha noe turnering osv, dårlig gjort av spaceworld å trekke seg >_< spaceworld som er så stort :tommelned:
 
Hørte Jack-5 ikke hadde så fin dag idag?
 
Eh denne spiderman turneringa har jeg ikke så veldig mye å si om!!Men systemet var ikke noe bra. Curse den som fant på det stygge systemet!!! alt gikk helt bra helt til finalene. tror det er mange som er enige her. Maddog la oss vise dem hvordan man organiserer Turnering :p
 
Opprinnelig skrevet av MadCow@28.06.2005, 22.26
Det blir litt spennende å se om alle faktisk møter opp imorgen.
oX må komme, for det er gøy å se Jack-5 in action.
236902​
Madcow, du ruler med Nina Williams idag!! :)

Jeg har så lyst å prøve min Nina mot din Nina :tommelopp:
 
Madcow, du ruler med Nina Williams idag!! :)

Jeg har så lyst å prøve min Nina mot din Nina :tommelopp:
237346​

jeg har lyst til å prøve begge nina ene :p action in the bed :svette:
 

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Cinos+29.06.2005, 21.52-->
Madcow, du ruler med Nina Williams idag!! :)

Jeg har så lyst å prøve min Nina mot din Nina  :tommelopp:
237346​
[/b]
Takker
Jeg er gjerne med på å spille. Når og hvor? PM?

<!--QuoteBegin-(Jinov)Phoenix
@30.06.2005, 00.08
jeg har lyst til å prøve begge nina ene  :p  action in the bed :svette:
237406​
Hva med å prøve Nina og Anna "in bed"? Kunne du jo fått litt chickfight ;)


Vi fikk filmet store deler av turneringen. Har nettopp spilt de over på pc-en, men fikk desverre ikke med lyden i prosessen... Så vi får se om vi orker å spille det over en gang til senere...
Foreløpig ligger veldig mange kamper sammen i store filer, så jeg har ikke så lyst til å legge de ut enda. Tenkte å få delt de opp først. Også må jeg finne et sted å legge de. Kanskje maxi's ftp?
Skal bort imorgen, så skal prøve å få de ut på fredag en gang.

(Jinov)Phoenix : Synes vi skal være litt forsiktig med å bedømme systemet uten at vi helt skjønte hvordan det virker. Men det hadde vært veldig fint om de opplyste oss om det! Var ikke mange som skjønte mye idag... Noen mangler hadde det jo så klart, men men...
 
Grats til alle vinnerene:

1st Wallace (way to represent UTH!) :kul:
2nd Rising Uppercut
3rd Supo

Turneringa virka litt snål ja, må si meg enig i det. Jeg hadde tapt like mange kamper som de 4 siste bortsett fra Supo som bare hadde tapt 2, og kom fortsatt ikke videre. Og det var altfor mange av oss som møtte samme motstander fler ganger. Det kan ikke være tilfeldig bare... må være noe fusk i maskineriet. :p

Var ikke bare fusk i maskineriet heller, Baek burde holdt senga idag! :flau:

Anyways, cool med tourney.. håpe det går mer smooth neste gang. :tommelopp:
Synes Supo spilte ganske bra, imponerte bra!
 
For det første vil jeg si at turneringen var veldig dårlig organisert :tommelned: Hvordan kan 3 personer spille mot hverandre på semi-finale? Så vidt jeg vet så skal det være 4 personer og ikke 3. For det andre, det er greit og forståelig at folk skal få så kalt "second chance" men det så ut som mange fikk flere sjanser.

Anyways grats til Wallace og Rising Uppercut, de spilte ganske bra de også ;)

JINsama: Kommer du til å velge Christie neste gang? Looking forward too it :tommelopp:
 
Supo: Skal ikke se bort ifra at det blir Christie på NM nei.. :D
Men på evt andre "små" tourney's.. så kanskje jeg skal teste litt med Raven. Kanskje tilogmed gi Baek en 2nd chance siden jeg sugde idag!
Muligens Christie på "små" tourney's og.. men vi får se.. er så mange characters.