Tekken 5

#21
Sushi: Feng ikke så altfor god? Jeg vil gjerne ha det Tekken 5 spillet du har... :blunk:

Synes Dragunov så helt tragisk ut, Lili derimot skal jeg plukke opp hvis det blir sluppet på console. Hu så cool ut! :kul:
 

oma

Village Drunk
#24
spiller du tekken? når spillte du tekken sist? satt du deg skikkelig inn i tekken? siden du mest sansynelig kan svare nei på alle disse spørsmålene så har du rett og slett ikke grunnlag for å si det du påstår...
 
#25
Opprinnelig skrevet av Sushi@29.08.2005, 15.46
Dragunov ?!?

Han så ut som Jin møter Volgin (mgs3) i duste versjon...

Hva mener du med at Feng må ut... han er jo kul, ikke er han alt for god heller.
At Nina må ut er jeg enig med...hun er ludderirriterendebiatchfeigmongo
256097​
Hvis vi møtes en eller annen gang (nm?) så kan jeg kanskje prøve å vise deg hvor crap Feng er. Han burde vært veldig lavt ranka..helt nedi S... :p


Devil Kazuya er nok ikke mulig å få før Tekken 7. Og Dark Ressurection er bare en oppgradering, så å putte for mange nye folk i spillet ville vært tull. Vent med dem til Tekken 6 eller noe.
 

EagleJin

Bear Necessity
#26
Er alt for mange som ønsker inn en karakter som allerede er der... Devil Kazuya finnes ikke, og kommer ikke til å eksistere så lenge Kazuya er med og har evnen til å kontrollere Devil-genet.

Jinpachi.. Håper han ikke blir spillbar, selv etter kraftig nedtoning. Blir alt for mange Mishimas i spillet.

Lili (?) minner for mye om Ingri (CFJ).. Blir enda en "la oss sette på et 'moderne' design"-karakter :p
Blir uansett spennende å se hva namco klarer å gjøre ut av DR.
 
#27
jøss, dette var jo spennende.
the new guy se veldig freak ut... minne meg litt om han scarecrow fra batman begins.

the new girl, oh yeah. nå la vi unge mennesker ta over.

er det noen som vet hva slas kampsport disse 2 bruker??
 

EagleJin

Bear Necessity
#28
#29
Hellig makaroni!!!

Mer er det vel ikke å si, annet enn at det der var sinnsykt!

Bør så heftig komme til ps2 nå i hvert fall.
 

oma

Village Drunk
#31
huff, syns det kanskje ble litt vel mye jeg... greit nok med to nye karakterer, men alle de nye triksene? little over the top?
 

EagleJin

Bear Necessity
#32
Er heller glad for fler nye moves. Paul er en ganske uttørket karakter, som bare har fått modifikasjoner av gamle moves frem til T5, og nå har han plutselig fått enda fler modifikasjoner slik at han har miks-muligheter annet enn d+1,2 og d+1,4.

For ikke å snakke om DJ strålende kast, muahaha!

Inntrykk av de nye karakterene:

Dragunov =
Bryan Fury (T5) + Goh Hinogami (VF EVO) + Brad Burns (VF EVO) + Craig Marduk (T5) + Militærmannen ( :p ) i DoA2... Kan bli interessant å spille han.

Lili =
Ingri (CFJ)... Og kanskje en smule Pullum (SFEX), og generelt enda et bidrag til "jeg er en svak, liten jente som rømte fra et strengt hjem for å sloss med de store og sterke"-samlingen (Ling havnet desverre i en lignende gruppe i T5). Hun har noen fete moves, men... Vi får se ^^
 
#33
Opprinnelig skrevet av EagleJin@03.09.2005, 00.05

For ikke å snakke om DJ strålende kast, muahaha!

257875​
Det var SÅ elsk det der...

Han minnet meg veldig om Bryan ja... Ha minnet meg om "mantis" også hvis du forstår hva jeg mener.. Men games skal han :D Han så skitten ut..
 

oma

Village Drunk
#34
sambo wrestling skal vist være en kampsportstil der man grabber mye... vil dette ha innvirkning på hvordan dragounov spilles? taughts obout this?
 

EagleJin

Bear Necessity
#35
Om du ser på kamper og småklipp av Dragunov ser du fort at han har en del hit-throws, reversals og noen tøffe kast. Blir vel en slags Asuka med Bryan-teknikker :p
 
#36
Oh, gleder meg så synsykt til DR!! Law sin 2X kick i BT!!! gleder meg!! Det blir konge, og takk være gud at Steve blir voldtatt!! hahah, synd på blood
 

oma

Village Drunk
#38
Lili and Draganov

1 character from Tekken 3 at release time.

1 time released character
er dette sant? viss sant: hvem er det snakk om da? DR bobonovich?
 
#39
Hallo, oma du kan jo nesten gjette deg frem til riktig person da, er ikke 100% sikker selv, men det heter jo DR (ikke Dragon Reborn som jeg troode:) Devil Law) men jeg tro det er true ogre, kanskje Devil Kaz eller noen andre:)

lol..red_hawk jeg trodde du skjønte hva namco drev med jeg. Var ikek hei også dø? var ikke baek også dø? lol...ingen som dør i tekken..
 
#40
True Ogre er død, så det kan det umulig være. Devil Kaz er det heller ikke. Så det er nok en annen/noe annet. Bare vi ikke får Forest i tillegg til Marshall, så blir nok jeg fornøyd.