Tekken 5

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#61
Nei nei, dette er gøy! :kul:

Mere mere! :D Tror jeg egentlig vet hvem jeg heier på, men holder alle muligheter åpne, så jeg er interressert tilskuer! :p
 
#62
yo.. kansje litt off topic , men lurte på om det kommer et tekken spill for psp og??
vet dere noe om det?
 
#63
Off-topic ja, men det har det jo vært de siste postene..
Håper virkelig for "the sake of mankind" at det ikke kommer noe Tekken til psp. Jeg har i hvert fall ikke hørt noe om det, og jeg håper jeg ikke kommer til å høre om det heller.
 
#64
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@12.10.2005, 23.02
Off-topic ja, men det har det jo vært de siste postene..
Håper virkelig for "the sake of mankind" at det ikke kommer noe Tekken til psp. Jeg har i hvert fall ikke hørt noe om det, og jeg håper jeg ikke kommer til å høre om det heller.
268431​

Why not!!? det hadde jo vært fett synes jeg.. hva har du røyka!?
BTW ser ut som at Virtua fighter og tekken kommer på PSP :p

http://pspupdates.qj.net/2005/09/virtua-fi...en-for-psp.html

>_<
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#65
Jeg har tenkt litt på det, og lurer på om det faktisk hadde vært litt kult! Det hadde sikkert vært en noe spesiell opplevelse, så kanskje vært best om Namco f.eks. ga ut Tekken 5 til PSP, enn å gi ut ett nytt Tekken (5.5 / 6 ???) spill til PSP`en... Men lurer faktisk på om det hadde vært gøy! Tror det! Hehe, random vs. mot folk på t-banen...? Ja takk! :tommelopp:
 
#66
Jeg er redd for at selv om psp har blitt mye mye bedre enn advance, så kommer den samme feilen til å skje. Og dessuten så er Tekken og andre fightingspill best egnet som versus, og da ikke gjennom linking av to maskiner..
 
#67
Hva skjeeeer a?

Dere kan mye om Tekkens historie...Skremmende mye :ehm...:

Burde kanskje gjøre noe annet en BARE spille tekken?

Uansett så blir Tekken fett på PSP....Hvis det kommer da
 
#69
Hva skjeeeer a?

Dere kan mye om Tekkens historie...Skremmende mye :ehm...:
Burde kanskje gjøre noe annet en BARE spille tekken?
Uansett så blir Tekken fett på PSP....Hvis det kommer da
[/b]
Jeg hilser DR velkommen, men det gjenstår å se når jeg faktisk har prøvd DR. Er liten vits å snakke om noe jeg ikke har så mye kjennskap til. Å lese for min del blir ikke det samme.

Sushi: De har et liv, til tross for de kan mye historie. De er bare interesserte i Tekken og er en av interessene deres, noe som gjør det naturlig at de kan så mye historie. Du forguder JinSama fordi han er så god, men ser ned på de som kan mye om historien? <_<
Den dagen Tekken kommer på PSP blir en fin, fin dag. :)
 
#70
Håper seriøst det ikke kommer noe ny tekken spill til psp , men det som hadde vært fett er hvis Tekken3 kunne kommet, akkurat slik den der :)
 
#73
Errr, dine venner sendte deg det bildet? :ler:
Jada... det bildet der ligger på 9000 Tekken sider allerede.
De samme som har sendt det rundt til alle i verden ell?
Eller heter vennen din "internet"? :tommelned:
 

EagleJin

Bear Necessity
#74
OMG Armor King jooo! Bloody fake... Hvem spiller rollen som Armor King? King 2? Craig? Craig kommer aldri til å få på seg plata til AK. Dessuten sørget mr. Marduk selv for at vi aldri får se AK i et nytt Tekken-spill med story.

Luthien: Jeg ser også frem til DR... Men alt tyder på at DR blir arcade only.

*spare penger* :D
 
#75
Ja, har noe flere eksklusive nyheter om DR, fått fra mine venner i japan, india og korea. Det blir ikke AK....



Heres the snap nilo(fra japan)
Etthe ehga ody photo(indisk)

jeg er bare så kul :blunk: Er et litt dårlig bildet da, men tror dere kan se det, skal prøve å få et bedre bildet neste gang
Du kan velge mellom tre forskjellige farger, Hvit, fiolett og Lilla.... Enjoy!!
Umulig å finne på nettet, bare her på SG av meg...haha!! jeg er best

Og folk ikke ta feil, dette er ikke tekke3, men bare Tekken DR. Ikke stress folkens, skal holde dere oppdatert med mine hemmeligheter. Men har holdt denne hemmeligheten inne siden Tekken4 kom ut, sier det nå, håper "namco" ikke blir sinna
 
#76
Luthien...Jeg forguder ingen her...
Skal holde for meg selv hva jeg syns om dere...
Men la oss ikke begynne med dette her en gang til Luthien..
du husker hva som skjedde sist...

Synes dere virkelig at Armour King er så god?

Syns King er bedre.... Han er jo bare en mer oppgradert versjon da..
 

EagleJin

Bear Necessity
#78
Sushi: Jeg skjønner ikke hvor du trekker konklusjonene dine fra. Ingen her har sagt at AK er gud eller noe. Det er nevnt et rykte noen av oss tviler veldig sterkt på. That's it.

Luthien: Sant nok. Men vedkommende som skrev informasjonen om arcade only pleier desverre å ha rett. Det er ikke, så vidt jeg har hørt, sagt noe endelig om en eventuell konsoll-release, men om det kommer og om USMCogre og Markman (TZ forum) har sagt viser seg å være riktig vil det ta lang tid før vi i det hele tatt får sett DR.
 
#79
Hei igjen

fikk tilsendt enda en godbit fra tekken 5 DR. En armour king scan der han banker livet ut av marduk.

da er det officielt, armour king er med i dr. det står også noen detaljer på japansk for dere som kan det.

kos dere.


og til han som kaller seg JINsama. kan du venligst sende meg 9000 linker til denne scanen.
og det andre bildet.

syntes det er litt barnslig av deg å antyde at jeg ljuger om noe så trivielt som et tekken bilde.

skjerp deg.
 
#80
og til han som kaller seg JINsama. kan du venligst sende meg 9000 linker til denne scanen.
og det andre bildet.

syntes det er litt barnslig av deg å antyde at jeg ljuger om noe så trivielt som et tekken bilde.

skjerp deg.
[/b]
Hvis du ikke tok poenget med den "9000 link" setningen, så kan det være det samme.
Poenget er at du ikke har fått det bildet der ifra noen i Japan, men du har funnet linken på nettet.. så greit er det bare. Det er fler Tekken sider som har posta akkurat den samme linken!
Rart er det også at en kar som ingen Tekken spillere i Norge har sett eller kjenner til plutselig skal få "tilsendt" stuff av "venner" i Japan.

Anyways, jeg driter i det.. om du synes det er fett å "brief'e" med sånt, by all means.
Og A.King har vært confirmed en stund nå.
Skjerp deg selv... :D