Tekken 5

#81
Ok JINsama

Send meg noen par linker til Armour King scanen jeg la opp. holder med noen par, trenger ikke 9000.

Og angående den linken, så var det jeg selv som postet den der. fra en image jeg fikk av en venn.
Og jeg er ikke ute etter å "briefe" om noe som helst. kunne ikke gitt mer faen i hva folket her på forumet syntes om meg, hva får deg til å tro det? jeg er jo bare en alias her. ville ikke ha noe mer en, en simpel takk for linket.
Men selfølgelig tenke den tekkencorrupte hjernen din at jeg var ute etter status eller hva det måtte være.

Jeg har hørt a du er en utrolig god tekkenspiller og har vunnet mange turneringer osv. og jeg tviler ikke på det. Men jeg kan så mye mer en dag når det gjelder tekken serien og namcos virksomhet. og jeg har mer erfaring innen spillbransjen en du aner, og noen gang kommer til å ane. your just another gamer that happens to win sometimes. det finnes milioner av folk som deg rundt om i verden som vinner litt her og litt der, men å dedikere livet sitt til det... som du har gjort er jo bare latterlig og patetisk. skaff deg en jobb og et realisisk liv. jeg håper ikke du er mer en 20 år gammel, for da blir dette fort enda mer patetisk. og fly rundt fra turnering til turnering og håpe på å vinne noe, og kreve "status" fra likesinnede tekken fanatikere. mmm høres ut som et mål i livet......

Og tro meg, de år jeg bodde i japan stusset jeg bort i mange som deg. folk som vant og vant hele tiden, men en dag kom det en anen spiller som var bedere en han igjen, og da var det som om livsgleden bare forsvant og han gikk inn i en evig deppresjon som han aldrig kom ut av. fordi han var vant til å vinne og være sjefen hele tiden.
det samme kommer eventuelt til å skje med deg. uheldighvis, fordi du er sikkert en ålright kar.

kontakt meg når du vekkes opp fra fantasiverden, så kan jeg skaffe deg en jobb...........
 

EagleJin

Bear Necessity
#82
Og A.King har vært confirmed en stund nå.
[/b]
Whaaa!!! Så jææævlig latterlig... Jäkli idiotisk av namco... Ok.. Da har vi en bjørn, en kenguru, en søt og liten raptor og et spøkelse av en tidligere wrestler som ble brutalt drept av mr. Marduk i en barfight... Eller nei.. det er edn fortapte onkelen hans, som har kommet til rette igjen etter å ha vært på kjøret i x antall år! Hurra!
NAMCO skriver bare verre og verre storylines.. Jeg trodde T5-Ling var et høydepunkt (bunnpunkt?), men dette gleder jeg meg til å se, for de bør ha en rykende god forklaring.

Uansett hvor mye dere sier AK er tilbake, nekter jeg å tro det før jeg sitter med spillet og ser det selv (som om det kommer til å skje). :(

Etter TTT2-bildene fra TZ har jeg blitt overmistenksom mot slike bilder...
 
#83
Olø, as Armor King is back on the track to take everything back, for å si det sånn.
Det ser ut som at han har tilbake den gamle stilen sin med den gamle uppercuten fra tekken 2, hehe..
Eagle jin tror ikke du på at armor king kommer i DR, det ikke mange som mekker detta for kødd og ihvertfal ikke så bra. Det er jo naturlig at AK det siden Beak Wang Bruce og alle de andre kom tilbake fra døden.
Og namco-man cool stuff :tommelopp:
I want more.....
 
#84
Slapp av folken, en til igjen, jeg har sagt det før og sier det igjen..Oger kommer tilbake!!
 

EagleJin

Bear Necessity
#85
rising: Ingen av de tre du nevnte ble noen gang bekreftet døde. Likene ble aldri funnet. AK ble ikke bare funnet, men en full bar med vitner stod rundt og så at drapet fant sted.

[Tekken 4-stemme og musikk]
"Armor King,
The legendary wrestler and King's mentor was killed by Craig Marduk in a bar fight in Australia prior to KoIF5 was taken to the morgue where dead people usually are taken after their death(s).

One day some great fans of Armor King's and King's triumphs in the ring sneaked in and stole the body of the dead ex-wrestler, and gave him to genetic scientists in the G-Corporation for genetical research.

Suddenly, Armor King's body reacted to a chemical which was forced into his stomach by an chain saw operation and awakened...

The scientists were amazed to bare witness to such a ressurection and screamed out of joy.

Then Armor King roared fiercely and jumped down from his bench and beat them all up. He nearly killed four researchers and escaped.

He had only one memory and one desire: To find and end the life of his killer - Craig Marduk. There was only one place he knew to look for his opponent to come, Mishima Zaibatsu.

Armor King snuck close to the financial empire's main building when he heard some guard's excited conversation about KoIF6. He knew at once what must be done. Lure Marduk into the competition and kill him in the arena, and claim the title of the strongest with the entire Mishima Zaibatsu...
[/Tekken 4-stemme og musikk]

... Indeed...
 
#86
Namco: Mann, nå bare driter du deg ut... :tommelned:
Takk for den flotte linken!

EagleJin: Hvorfor bryr du deg om story'en i Tekken? Eller, om A.King kommer tilbake eller ei?

For min egen skyld, så kunne de bare fjerna Mokujin/Combot, Roger Jr/Alex, Kuma/Panda og alle andre usaklige characters og add'a kule nye folk! Har sagt det mange ganger før, men.. føler alltid for å si det igjen. :p
 
#87
Uansett om AK kommer eller ikke, så er det DR og det kommer ikke på konsoll sannynligvis.

namco: ..lol..

Storyen til Tekken er jo bare et ekstra bonus, men nå som Namco vræker den med gjenopplivning, tidsmaskiner, og ekstrem tidsforskjeller. Fra KoIF2 til KoIF3 var det 18 år, så plutselig er det to år til KoiF4, så en måned etter er KoIF5 klar! WTF?!?
Enten så bør Namco ha en story som faktisk kan være mulig, eller bare glemme hele storyen.

Virker som om et TTT2 er et must, så storyen ikke kan bli enda mer wrecked.
 

oma

Village Drunk
#88
(...)
Men jeg kan så mye mer en dag når det gjelder tekken serien og namcos virksomhet. og jeg har mer erfaring innen spillbransjen en du aner, og noen gang kommer til å ane. (...) det finnes milioner av folk som deg rundt om i verden som vinner litt her og litt der, men å dedikere livet sitt til det... som du har gjort er jo bare latterlig og patetisk.
(...)
[/b]
viss du vet mer om spill og spillbransjen enn han gjør... har ikke du dedikert livet ditt til det mer enn han har gjort? (jeg tror og du er eldre enn 20)

sorry off topic :(
 

EagleJin

Bear Necessity
#89
EagleJin: Hvorfor bryr du deg om story'en i Tekken? Eller, om A.King kommer tilbake eller ei?
[/b]
Fordi jeg er gal :flau:
Jeg spiller rett og slett ikke spill uten story :p :svette:

For min egen skyld, så kunne de bare fjerna Mokujin/Combot, Roger Jr/Alex, Kuma/Panda og alle andre usaklige characters og add'a kule nye folk! Har sagt det mange ganger før, men.. føler alltid for å si det igjen. :p
[/b]
Hva er vel Tekken uten bjørnene? :(
 
#90
Folkens

karakterer i tekken dør og kommer tilbake oftere en jeg skifter sokker. sån har det altid hvert i tekken verden. urealistisk. men det er det som er tøft. jeg liker at det er unaturlig og fantasifult storyline.
Ifølge det virlkige verden skulle alle i mishima hvert døde. heihachi ble sprengt opp av en atombombe. kazuya ble kastet ned en aktiv vulkan. jinpachi ble stengt og lenket i en kjeller i over 50 år. jin ble plaffet ned av fire mishima troops med ak47.
MEN ALLE OVERLEVDE.

og det risinguppercut sa er sant, det står i den officielle storien at bruce osv ble drept av ogre.
og nilopilo ha også rett, ogre er sansynlighvis tilbake, i å med at alle han drepte kommer tilbake(dark resurrection) ligger litt i navnet også da.

Og til slutt Eaglejin. du må virkelig tenke over hva du skriver. du snakker så mye tullsnakk og jeg tror ikke du egentlig har peil på hva du sier, men bare har lyst til å blande deg inn i diskusjonen.

en som har peil veit at så lenge armour king har på seg jaguar masken er han udødelig. og som du husker fra bar fighten så har han på seg masken. og armour king er også over hundre år gammel, og det var han i tekken 1.
så dere som ikke tror at AK er tilbake er inn for en sikkelig overaskelse når dr kommer til konsol. og det gjør den. DR prosjektet har pågått lenge, før tekken 5 ble released. det forklarer de tåplige endingene i tekken 5. og alle de hullene som er i storyen, ting som ikke stemmer osv.

tekken 5 skulle bare være en rask release meg grei gameplay, slik at fansen var fornøyd.
og så kommer hovedretten i for av DR.

Og den scanen er ikke en fake, den som tror det har ikke peil på å skille mellom fake og real.
Armour king er tilbake. punktum.

og jinsama, jeg har fortsatt til gode å få noen linker av deg, eller klarer du kanskje ikke å få tak i no!!!!!!!
 
#91
<div class='quotemain'>
(...)
Men jeg kan så mye mer en dag når det gjelder tekken serien og namcos virksomhet. og jeg har mer erfaring innen spillbransjen en du aner, og noen gang kommer til å ane. (...) det finnes milioner av folk som deg rundt om i verden som vinner litt her og litt der, men å dedikere livet sitt til det... som du har gjort er jo bare latterlig og patetisk.
(...)
[/b]
viss du vet mer om spill og spillbransjen enn han gjør... har ikke du dedikert livet ditt til det mer enn han har gjort? (jeg tror og du er eldre enn 20)

sorry off topic :(
[/b][/quote]

Det er en jobb din mongoloid, jeg er utdannet innen feltet spill design. jeg tjener penger, betaler regninger og tar vare på meg selv. Eller er kanskje jobb og utdanning et mystisk fremmedord for deg.
fytte rakkert, så dume noen folk er..... skremmende.
 
#92
rising: Ingen av de tre du nevnte ble noen gang bekreftet døde. Likene ble aldri funnet. AK ble ikke bare funnet, men en full bar med vitner stod rundt og så at drapet fant sted.

[/b]

ehh, beak er dau
http://www.tekkenzaibatsu.com/tekken3/prof...php?id=hwoarang

les litt story til characterne til tekken 3..
hvorfor tror du hwoarang=beak kom i tekken 3, hvorfor kom bryan=bruce?
fordi de var døde, ferdig..
hvis disse folka ikke ble drept hvorfor greideikke supercop lei å spore de opp, og hvorfor var dem ikke i tekken 3 og 4? (se nede på list)
det har jeg allerede sagt... de døde. Ogre slakta dem, og obsorb'a soulen dems, det er derfor han kan triksene alle de døde personene. jeg synes det var rart i T4 at lee var med for han var også drept.

Det dårligste av alt er prolougen til beak på T5 .one day beak was knock out after training???? oki sier meg ikkenoe om når og hva som skjedde med han mellom tekken 2 og 5, det er 21 år liksom !! og hvem er han som banka beak, hvem var det, rart han ikke er med?. rart beak ikke lurer på hvem det er, eller at beak vil ha hevn??


list off dead:
lee
wang
bruce
jun
beak

killed by ogre

andre døde
kazuya, jinpachi og armor king
 

MadCow

Lokal moderator
#93
Ok, klarer ikke holde kjeft.

Yo Mr. NAMCO:
Synes du antar veldig mye om folk du ikke kjenner i det hele tatt.
Det hjelper heller ikke å skjelle ut folk her.
Alle her inne som jeg har møtt er fornufitge og hyggelige mennesker, de
er verken "corrupte", mongolide eller "dume".
Og ikke tro du gjør så mye bedre med livet ditt fordi du har jobb og tjener penger.
Finnes viktigere ting enn det.

Men vi er selvfølgelig alltid glad for nyheter om slåssespill :)
Så la oss komme oss "on-topic" igjen.
 
#94
Ok, klarer ikke holde kjeft.

Yo Mr. NAMCO:
Synes du antar veldig mye om folk du ikke kjenner i det hele tatt.
Det hjelper heller ikke å skjelle ut folk her.
Alle her inne som jeg har møtt er fornufitge og hyggelige mennesker, de
er verken "corrupte", mongolide eller "dume".
Og ikke tro du gjør så mye bedre med livet ditt fordi du har jobb og tjener penger.
Finnes viktigere ting enn det.

Men vi er selvfølgelig alltid glad for nyheter om slåssespill :)
Så la oss komme oss "on-topic" igjen.
[/b]
Det enste jeg prøvde var å komme med en link og et bilde av DR. så ble jeg umiddelbart anklaget for å ljuge. det setter jeg ikke pris på.
og jeg har aldri påstått at jeg er bedre en noen andre, det var det JINsama som gjorde.
men derimot så syntes jeg det er patetisk dedikere livet sitt til et slåsspill.

Jeg er enig, la oss komme on-topic igjen. og kanskje jeg får fred og ro til å poste et simpelt bilde eller link neste gang.
 
#95
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
(...)
Men jeg kan så mye mer en dag når det gjelder tekken serien og namcos virksomhet. og jeg har mer erfaring innen spillbransjen en du aner, og noen gang kommer til å ane. (...) det finnes milioner av folk som deg rundt om i verden som vinner litt her og litt der, men å dedikere livet sitt til det... som du har gjort er jo bare latterlig og patetisk.
(...)
[/b]
viss du vet mer om spill og spillbransjen enn han gjør... har ikke du dedikert livet ditt til det mer enn han har gjort? (jeg tror og du er eldre enn 20)

sorry off topic :(
[/b][/quote]

Det er en jobb din mongoloid, jeg er utdannet innen feltet spill design. jeg tjener penger, betaler regninger og tar vare på meg selv. Eller er kanskje jobb og utdanning et mystisk fremmedord for deg.
fytte rakkert, så dume noen folk er..... skremmende.
[/b][/quote]
:ler:

Beklager, jeg må bare le av deg. For du virker dummere enn en alle de du tror er dumme til sammen..
Det som er skremmende at det fins mennesker som deg, som er så usikre at de må rakke ned på andre for å få seg selv til å føle seg bedre. Du er ikke Gud, og du vet ikke alt, Namco. Jeg respekterer det faktum at du kan noe, men du vet ikke alt og du bør la andre komme med synspunktene sine. Du kan også motargumentere uten å være en ubrukelig fyr.. Du kan for all del tro at du er god og vet mye, og jeg skal ikke bruke janteloven på deg. Men du trenger da ikke å fornærme andre for det? Oma har faktisk et godt poeng, og du forsvarer deg ved å gå til angrep. DET er skremmende, og ikke det at de andre virker dumme.
 
#96
ehh, beak er dau
http://www.tekkenzaibatsu.com/tekken3/prof...php?id=hwoarang
les litt story til characterne til tekken 3..
hvorfor tror du hwoarang=beak kom i tekken 3, hvorfor kom bryan=bruce?
fordi de var døde, ferdig..
hvis disse folka ikke ble drept hvorfor greideikke supercop lei å spore de opp, og hvorfor var dem ikke i tekken 3 og 4? (se nede på list)
det har jeg allerede sagt... de døde. Ogre slakta dem, og obsorb'a soulen dems, det er derfor han kan triksene alle de døde personene. jeg synes det var rart i T4 at lee var med for han var også drept.
Det dårligste av alt er prolougen til beak på T5 .one day beak was knock out after training???? oki sier meg ikkenoe om når og hva som skjedde med han mellom tekken 2 og 5, det er 21 år liksom !! og hvem er han som banka beak, hvem var det, rart han ikke er med?. rart beak ikke lurer på hvem det er, eller at beak vil ha hevn??

list off dead:
lee
wang
bruce
jun
beak

killed by ogre

andre døde
kazuya, jinpachi og armor king
[/b]
Med Baek død..det står i Hwoarangs story: "The God of Fighting claims Baek as yet another victim." Men det står ikke noe mer. Vi får aldri vite at Baek virkelig er død, eller bare i koma. Hvorfor Lei ikke klarte å spore opp? Fordi dette skjedde over hele verden, og Lei har ikke flaks i alle sine saker akkurat. Men ja, storyen til Baek i T5 er elendig, ikke noe vi kan gjøre med det.

Lee er ikke død, heller ikke Wang. Hvorfor Wang ikke er med i T3 og T4? Han følte seg for gammel. Men når en gammel venn (Jinpachi) sender Wang et brev blir han selvfølgelig nysgjerrig og vil finne ut hva det er..
Bruce ble så vidt jeg husker ikke drept av Ogre, men de møtte hverandre. Jun er død, en av de få som faktisk er bekreftet døde.
Kazuya's død er for så vidt grei, men absolutt på streken. Hele Mishima-bloodline'n yrer av ondskap og Devil (fra Kaz og nedover med Devil). Armor King ble jo bekreftet død. Håper virkelig en god story blir satt opp rundt det som gjør det logisk, men på kanten.

btw..Armor King ble angrepet av Ogre. Men han døde ikke. Likevel "fikk" Ogre teknikker fra han. Hvem klarer å trekke likhet mellom de andre "døde"? Akkurat..


namco: Hvis karakterer i tekken kommer tilbake oftere enn du skifter sokker, så har det nok vært en veldig lang periode uten at du har gjort det. Er først nå i det siste de har kommet tilbake, og det er ikke mange heller, med tanke på i forhold til hvor mange som er med...no offense, men selv om du har peil eller "har peil". Hvis du virkelig er en sånn "insider" så kom med bevis som ikke finnes i linker på nettet som andre har funnet og posta før deg. Noe eget som ikke er til å ta feil av. Inntil da, så er du wannabe-deluxe.
men derimot så syntes jeg det er patetisk dedikere livet sitt til et slåsspill. [/b]
Sier en som dedikerer livet sitt til ocman.. Get a grip.
 

EagleJin

Bear Necessity
#97
Hentet fra et viltrykte på TZ:

name- armor king
style - pro wrestling
nationality- unknown
age - unknown

the mysterious, masked wrestler, Armor king....

With iron armor and a black jaguar mask he is a wrestler shrouded in mystery. His identity and intentions are unknown..[/b]
Le? Tja...
Grine? Sansynligvis... Men ikke enda.


:ler:

Namco: Selv om ingen av dere kommer til å lese dette noen gang (og jeg ser ikke det store poenget i å sende en mail): dere suger hardt for tida :svette: :blunk: :p >_<
SSDD
 
#98
Damn..Namco har klart å komme med en god story jo! :ler:

SSDD for the game, ja!
 
#99
EagleJin, du skal få lov til å spise dine ord.

http://www.tekken-official.jp/news/

armour king har endelig dukket opp på tekken-official

tror du fortsatt at armour king ikke kommer til DR??????????
hvis det så har du seriøse problemer.

La meg gjette eagle, namco har faket sin egen karakter og lagt han ut på sin official site. ikke sant Eagle.
eller det er kanskje en rebell innen namco som i all hemmelighet har designet armour king og sneket han ut på tekken-official.

eller vent, kanskje en hemmelig armour king klan har hacket seg in på tekken-official og lagt ut bilde..
nei vent, enda bedre, det er king i forkledning....

Eller vent litt, hva hvis.. dette er jo litt å ta i men... ehhh. nei det kan ikke være det. men hva hvis det faktisk er armour king?????????????!!!!
NEI NEI NEI, det kan det ikke være, hva tenkte jeg på.........

det må være han rebellen innad i namco, ikke sant eagle.....
 
Ehem..namco: hvis du bare ser EagleJins siste post, så står det klart nok at AK er tilbake der. Du er litt sent ute med å angripe..igjen!