Tekken 6 Bloodline Rebellion

EagleJin

Bear Necessity
#21
Det er en stygg trend at så mange overhypa spill går multikonsoll. RBN kommer til å kjøre på PS3 uansett :D

Får se hvordan spillet blir når vi finner ut at D.Jin egentlig er snill og at Kuma kan danse på stående motstander :eek:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#22
Tror ikke det vil ha så mye å si. Alle med begge konsoller vil kjøpe det på PS3.

At det blir flere som får tilgang til, og dermed spiller, Tekken er jo bare bra!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#23
Horrible. As a hardcore Tekken fan I will say that none of this is good news at all. Tekken becoming multiplatform will only serve to slow down its progress and give us a weaker overall game. Things that should be easy to fix will require twice the work. This could also explain the horrendous wait time we have from here on out. An entire year of waiting until it comes out (without stating which country it will appear on first) , after seeing tons of people play the arcade version for over a year. This is always the story with Namco products. They never advertise their games well, and never attempt to satisfy their console fans (when it comes to Tekken). This is part of the reason why they sell poorly here in the U.S. They haven’t even given us a demo of it yet. I mean it is running on PS3 hardware…how hard could it be to make a demo? Just let the console owners without access to the arcades try out the game. Once again, they release superb content, but advertise very poorly. Many people will lose interest in the game a year from now, with games such as Street Fighter 4 on the way. It makes no sense to delay it an entire year, with the updated version out already. I mean any updates after this one can be a pack you can upload via the psn network (or now xbox live as well). I am no game developer but even I can tell that a whole year to port a game to the ps3 , when it is already running on ps3 hardware in the arcades is too much. It should take no more than 3 or 4 months honestly. The fact that it is going to take an entire year is bad, not just for the pain of having to wait so long, but the fact that competitively you will be at a serious disadvantage, if you play seriously and want to go to tournaments, like myself. News like this can turn even the hardest core Tekken players very bitter, and leaning towards a new game…….Street Fighter 4 is looking really nice right about now…..
 
#24
Det er en stygg trend at så mange overhypa spill går multikonsoll. RBN kommer til å kjøre på PS3 uansett :D

Får se hvordan spillet blir når vi finner ut at D.Jin egentlig er snill og at Kuma kan danse på stående motstander :eek:
Tenk om Xbox360 versjonen er bedre da :ler:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#25
Kan umulig tenke meg jeg vil foretrekke å spille Tekken med treseksti kontrollen.
 

EagleJin

Bear Necessity
#26
Er egentlig bare positivt at Tekken blir laget for flere konsoller. Tenk på økning av spillere i Tekken Norge :D. Vi bare overtaler dem til å godta ps3-versjonen om de besøker rbn.

Kram: Vel, jeg punger ikke ut med 1600 kr for å spille en litt bedre versjon av et spill, når jeg allerede har betalt nok som det er for å spille MGS4 :s.

(Glemte nesten å legge til at min fanboyisme aldri vil godta en x-box av noe slag i nærheten av anlegget.)
 
#27
Blir en god ventestund frem til 09 ihvertfall.....

Er det bekreftet at vi får BR når tekken 6 kommer på Konsoll?
 
#31
Serriøst, hvor er det dere henter dette fra? Fra tekkenzaibatsu.com ? :|

For meg så er dette gull nyheter, nå håper jeg bare at MGS4 kommer til 360 slik at jeg slipper å handle inn PS3.

Jeg mener, Virtua Fighter, Resident Evil 5, Final Fantasy XII og nå Tekken? Nå må jeg bare skaffe meg ei sticke til 360 så er dette i boks, fordi det skjer ikke at jeg spiller dette med den lusne 360 padden.
 
#32
Jeg har faktisk gruet meg til dagen Tekken går over til 360, men dette var faktisk ikke så ille. Dette er jo drit bra for tekken miljøet, spesielt i Norge. Flere vi nå spille tekken enn noen sinne. Håper bare det blir så å si samme spill på begge. Ikke noe extra characters på 360 osv.... det blir bra :D

PS: Dere veit at den eneste grunnen til at vi må vente lengere er pga 360 :( Så det betyr egentlig at vi aldri får Tekken6 (vanlig) på konsoller, vi må vente til TekkenBR
 

MadCow

Lokal moderator
#33
Her er forøvrig link til en trailer for konsollversjonen.
For de som ikke har fått det med seg, så er det altså offisielt at det er BR som kommer til konsoll og ikke vanlig Tekken6
 
#35
slutten av første runde læættis! XD
 
#36
En liten tekken BR update til alle HS (Hellsweep) haters:

Man får ikke tatt aircombo med hellsweepen til Devil Jin lenger!! >_< så nå kan alle slutte å klage på den :ler: det går kun hvis det er counter hit. det samme gjelder Kazuya tror jeg!

fra 1:02 og ut

det ser sånn ut i hvertfall!!
 
#38
OMG...
Det nye f, hcf+2 kastet til King var bare sexy..

Regner med at D.Jin har noe helt helt greit garantert skade alikevel..
 
#39
Lol det trikse der nilo skulle bare mangle as, drit bra xD
skal dere se et sexy move.. 3.04 In your face!