Tekken 6 Top Tier List

#1
Ja, da går vi inn på en ny spille era, og spørsmålet er nå som alltid, hvem er best?

Altså, hvilken character er easy å picke up, sammtidig gir mest dmg, vanskelig for motstandern å lese osv...

Tekken1: Hei
Tekken2: Kaz
Tekken3: Oger/Jin
Tekken Tag Tournament: The Ogers
Tekken4: Jin
Tekken5: Steve, Bryan og Nina (Feng, thanks madcow)
Tekken Dr: Balanced?
Tekken6: ??????


Her er lista fra Kinnikutai, etter å ha spilt Tekken 6 en stund.

S+ Devil Jin, Kazuya

S Bob, Anna

A Lei, Raven, Leo, Armor King, Heihachi

A- Steve, Roger, Bryan

B Miguel, Law, Feng, Zafina, Jin, Paul, Yoshi, King

B- Bruce, Kuma, Nina, Lee, Hwoarang, Dragnov, Lili, Eddy, Wang, Julia

C+ Xiaoyu, Marduk

C Baek, Christie, Jack-6, Asuka

C- Ganryu

[/b]
Hva syntes dere? Deres main høyt oppe?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#2
Buhuu, Christie langt nede... Men overlever nok det og!

Jeg tenker fler vil velge Devil Jin, både på grunnlag av denne listen som påpeker han er bra å begynne med, og ettersom han kan triks som ser tøffe ut (laser!). Det er sånt som nye spillere liker ;D
 

MadCow

Lokal moderator
#3
Interessant de har satt Christie så mye lenger ned enn Eddy.
Etter hva folk har sagt, hadde jeg inntrykk av at Miguel var høyere opp.
Uansett blir jo T6 patchet snart, så da endrer det seg nok uansett.

Du må legge til Feng på top tier i T5 :p
 
#4
Jeg kan skjønne at Christie er endel lengre ned enn Eddy!! Tro meg! :p
Eddy er mye bedre synes jeg.. og det ser ut til at fler foretrekker Eddy enn Christie.

Nå har ikke jeg spilt T6 riktignok.. men sånn ellers også så er Eddy bedre (i de andre spilla).
 
#6
Ånei , likte ikke at raven var så høyt oppe, for da vil alle bruke det mot meg når jeg eier alle i T6!!!! :p
 
#8
deilig at raven er bedre..skal bli enda saftigere å knuse deg med bruce da ass.. B)
 
#10

EagleJin

Bear Necessity
#11
Nuk: Bare å ikke spille Bob det XD

At Mishimas er på topp er ikke akkurat en bombe, men at Bob er så høyt oppe ... Trodde aldri Namco skulle booste noen av de svære folka i Tekken.

Bjørnen er B- faktisk. Ikke dårlig! Han har et arsenal av nye udugeligheter og dansetrinn, så dette kan bli moro.

Kuma will (try to) beary everyone :D.

Når var sist vi så en ny figur være low tier? :s
 
#13
Stakkars Julia får aldri no' love :( Kan ikke si jeg er så veldig overraska over den lista.. Kanskje med unntak av Blob.
 
#14
Stakkars Julia får aldri no' love :( Kan ikke si jeg er så veldig overraska over den lista.. Kanskje med unntak av Blob.
[/b]
Det jeg ble mest overraska over var at Baek, som har vunnet 90% av alle kamper lagt ute på nett, ligger så lavt :(.... Kjipt når jeg eier dere alle på Tekken 6 NM!

JINsama is going down... :elsk:

*UPDATE*

Ny Tier liste er ute!

Tougeki Damashi Vol. 8 hadde dette å si om top tiers i Tekken6

SS - Kazuya, Devil Jin
S - Bob, Raven, Armor King, Lei, Anna, Roger Jr., Heihachi
A - Miguel, Jin, Feng Wei, King, Nina, Yoshimitsu, Kuma/Panda, Bryan, Zafina
B - Asuka, Lili, Hwoarang, Xiaoyu, Lee, Paul, Steve, Marduk, Julia, Wang, Law
C - Christie/Eddy, Ganryu, Jack-6, Bruce, Dragnov, Baek
[/b]
 
#15
Jeg NEKTER å tro at Bruce er så langt nede!
NEKTER....

Wang hadde bare blitt latterlig :( goodbye garantert 50%
broken damage fra Wailing moon men men...
 
#16
Av det jeg har sett i Youtube, hva i alle dager gjør Bruce så langt nede? Godt å se at Lei og Feng Wei fortsatt er brukbare da. :elsk:

Edit : Megarask spørsmål : Viste ikke at T6 eksisterte før .. igår eller no, når kommer det ut og noen som vet åssen online versjonen blir?
 
#17
Nå gjetter jeg bare utifra det phillip sa til meg....

Men arcade = Februar
release= Sommern-ish
 
#18
SITAT(NukleuZ @ 14.02.08, 14.24) 102915
Jeg NEKTER å tro at Bruce er så langt nede!
NEKTER....
[/b]
Forståelig det! hadde problemer selv med å skjønne hvorfor han havnet så langt nede.. Egentlig litt deilig at han har fått litt større repertoar. Var jo så og si rape'd på t5, noe bedre på DR. Men savner fortsatt en bra low attack fra han..sinnsykt svak på low's i forhold til mange andre..man må rett og slett bare digge bruce som char for å gidde å spille med han.. B)
 
#20
1. Devil Jin
2. Leo
3. Bob
4. Law
5. Dragunov
6. Roger Jr.
7. Kazuya
8. Lei
9. Xiaoyu
10. Raven

Hva slags liste er dette, tenker du?
Dette er top tier liste fra Korea! Det stemmer, no Steve.... Ryktene sier at Nin(Verdens 1'ern med Steve) har tatt en tur til Norge for å få hardcore tips og triks fra vår eneste Hugs!
Kilde: Ræva til Nilo...

Når det gjelder lista, så er de meste brukte characters Law og Leo. Spennende å se hvordan lista utvikler seg, får vi se Kuma/Panda på toppen?