Tekken 6 Top Tier List

#41
Sa aldri at de var lette å bruke, men at de er nesten altfor bra når du kan de.
Og har du, la oss si, DJ som main character.. så er det ikke no excuse hvor vanskelig eller lett det er å bruke han. For da spiller du han mye, og kan forhåpentligvis nail'a alle combos og sånn lett.
 
#42
Det stemmer det, men når det først skal være noen broke ass chars, så er det greit at de faktisk krever litt innsats når man plukker dem opp.
 
#43
Det stemmer det, men når det først skal være noen broke ass chars, så er det greit at de faktisk krever litt innsats når man plukker dem opp.
NETTOPP! men hvor lett er det ikke å trykke d/f+2, i forhold til f,n,d,d/f+2 det er ikke alltid man får til heller, og triksene er ikke uleselig bortsett fra hellsweep. MEN devil jin er ustoppelig hvis han havner i rette hender. sier bare at det finnes altfor mange skitne charakters i tekken, og det vet vi alle. Alle har noe som man kan klage på, til og med mishimas. selv om jeg bruker devil jin har jeg ganske ofte bomma på combo's/setups. regner med at wallace er enig i det her, siden han selv bruker devil jin. ingen av oss får til kommandoinputs 100% på devil jin, men når vi gjør det, er devil jin ganske tøff. devil jin er best men bare hvis du er god nok til å trykke.

la oss si bryan siden jeg bruker han også. han er kjapp og god, men han er ikke så vanskelig å spille mot som det ser ut som, i tillegg er guard break ikke fullt så lett men vanskelig å time(jævlig bra move, jeg vet). hvis dere taper mot han er det fordi dere ikke vet hva dere skal gjøre mot han. han er drit lett å side steppe. har mange high moves og har ingen god low som fører til air combo. wallace er den som spiller best mot bryan og han spiller ganske riktig mot han. og mad cow da :)

la oss si din eddy jinsama. han er uleselig, vanskelig å komme innpå og man får ikke utført aircombos ordentlig på han. i tilleg til at han er low hele tida som er ganske irriterende. han er faktisk ganske vanskelig å spille mot han også og det er sikkert derfor mange bruker eddy/christie. og du vet selv at eddy er en dirty char ;)