Tekken Bergen -kan noen hjelpe??

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#41
Neste gang, lag stemningsvideo og sleng det på jutubben til alles forlystelse!
 

oma

Village Drunk
#42
Det var kos, litt kjipern å tape mot en jeg hadde relativt god kontroll på dagen før, men Simon klarte jeg ikke gjøre noe med uansett. Får håpe jeg kommer meg tilbake i Tekken 5 DR form, da følte jeg ikke jeg hadde problemer med ham.

Får huske å ta med kamera neste gang!
 
#45
Spiller lett MK med kem som helst fra Bergen. Er ganske god og.
Hei Stone!

Hvor i Bergen holder du til? Vi er i en oppstartsfase for å ha jevnlige sessions med Mortal Kombat. Ta kontakt om du er interessert. Send meg PM med navn + nummer og slikt så kan vi ta et par runder.

Ser ut til at det er større og større interesse rundt spillet når man først begynner å lete. Vi er nå opp ei 4-5 personer som holder mer enn nok.
 
#46
@ Sagosen

Lever du?? Hvordan går med spilling og unger og alt? har du tid til enten Mortal Kombat eller Tekken fremover? Gi en lyd så kan vi avtale noe. Mortal Kombat er helt i oppstartsfasen så du har gode muligheter til å være med fra starten av.

Jeg har just bestilt 'Komplete Edition' så jeg har faktisk ikek spilt noe enda, holder bare på å lese meg opp på spillet.
Blir bra når vi får et miljø.
 
#47
Hei alle sammen!


Mortal Kombat er helt i oppstartsfasen i Bergen så eventuelt interesserte har gode muligheter til å være med fra starten av. Jeg holder på å organisere en gjeng som kan ha jevnlige sessions. Er interessert i å bli skikkelig god i det.

Jeg har just bestilt 'MK - Komplete Edition' så jeg har faktisk ikke spilt noe enda, holder bare på å lese meg opp på spillet. Blir bra når vi får et miljø.

Foreløpig interesserte er:

DrBhup - meg
Istad - ildsjel, sannsynligvis den beste MK-spilleren i Bergen, muligens også i Norge -spillet er jo dødt

Nicol - en Tekken-kompis som er interessert i MK
Stone - en tilfeldig bergenser som tok kontakt for å spille MK. Mulig han er samme person som Istad
Sagosen - en kjeltring som tidligere har vist interesse for MK. Skal få kontakt med ham..
Sgt. Cooper - enda en bergenser som liker fighting spill og spiller visst MK også.


Jeg kan i tillegg tvinge noen andre kompiser til å prøve en session eller to (Oma = neigutten, Gluvv osv.)