Tekken The Movie

Animasjonsfilmen til Tekken blir til de grader eid av Street Fighter 2: The Animated Movie

EagleJin

Bear Necessity
Reckless: Du befinner deg på gyngende grunn om du trekker tråder mellom Baloo og Kuma :(

Har vært stille på denne fronten en stund nå.. Får håpe på spennende nyheter om ikke så alt for lenge

(JINsama: i vånt mooovi skjåts! :p)

Billy Blanks må sikkert spille Raven
trur neppe Snipes gidder....

Hvem bør spille Paul

Kevin nash???

Opprinnelig skrevet av EagleJin+02.07.2005, 10.51-->
<!--QuoteBegin-Thinaran
@01.07.2005, 22.35
Donnie Yen som Hwoarang? Nei, de må få tak i Stephen Fung, som allerede har spilt Hwoarang i den andre live-action Tekken-filmen.

238039​
Ah, ja. At jeg kunne glemme den filmen.. Eller er det kanskje ikke så rart? :p

Men de som spilte "Hwoarang" og "Jin" i den filmen bør få rollene i Tekken the movie. Nesten alt med utseendet stemte, bortsett fra at "Jin" så for liten ut.

Jin Kazama: Yup. USA.
238239​
[/b]

Nja, synes kanskje Stephen Fung er litt for "koselig" i utsende til å være Hwoarang. Var tøft med likheten i The Avenging Fist, men der var også "Hwoarang"karakteren mye roligere enn i selve spillet. Hadde dog godt, men sliter litt å se for meg Stephen Fung være så bråkjekk og tøff i trynet som Hwoarang faktisk er.
Kanskje Tak(u) Sakaguchi? (Spilt i Versus, Shinobi sikkert fler.) Han er litt yngre og mer edgy og ikke minst dyktig i kampsport (Så vidt jeg vet)

Og i følge denne siden så er castingen

WILL YUN LEE-Kazuya Mishima
CARY HIROYUKI TAGAWA-Heihachi Mishima
GILLIAN CHUNG-Jun Kazuma
HO SUNG PAK-Baek Doo San
More actors still to come

Heeh..?