tekken

er det noen her som har et eller kjenner noen som har et streetfighter spilll til super nintendo

EagleJin

Bear Necessity
MadCow: *Gråte høylydt* må jobbe i helga, og neste uke er det Ungarn :D (yay!)

Men som sagt.. :bæ:

Jeg har Street Fighter II Turbo men ikke faen om du får det :p

Madcow... Vi trenger ett sted med masse plasser ser det ut som... Jeg og oX er ledige imorgen ser det ut som... Ikke det at jeg vil gå noe dypere i hvorfor akkuratt nå...

MadCow

Lokal moderator
Ok, nå har jeg jammen ikke helt oversikt over morgendagen.

Jeg stikker nå bort på sommerfest, så jeg blir ikke tilgjengelig på forumet før imorgen tidlig.
Men får prøve å oppsumere litt her nå.

De jeg har lovt plass: JINsama, Wallace, kamerat av JINsama (LotS?), risinguppercut, dead alchemist og en kamerat av meg.

Dette blir i alt 7. Vi kan selvfølgelig strekke oss til 9 for min del, for å få med oX og NukleuZ.

Når det gjelder tid, så er ikke så mye klart enda.
Jeg kommer i hvertfall til å være hjemme i hele morgen, og spiller gladelig tekken hele tiden.
Så dere får nesten bestemme dere når dere vil komme.
Hvis noen vil komme litt før andre, og noen vil være litt lenger, så er det helt OK. Blir jo litt mindre venting av sånt.

Men for å ha noe fast, kunne jeg vel tenke meg å prøve å få til en liten turnering i 3-4-tida imorgen. Så da er det fint hvis flest mulig er her.

Jeg kan forresten sjekke forumet når jeg kommer hjem i kveld.

Spør oX senere idag jeg da... Men jeg vil gjerne komme.. Prøver å være der rundt 13.00 eller noe sånt jeg da... Så får du vise meg gratis parkering:p

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@17.06.2005, 18.27
Spør oX senere idag jeg da... Men jeg vil gjerne komme.. Prøver å være der rundt 13.00 eller noe sånt jeg da... Så får du vise meg gratis parkering:p
234030​
Den er grei

Opprinnelig skrevet av MadCow@17.06.2005, 19.21
Ok, nå har jeg jammen ikke helt oversikt over morgendagen.

Jeg stikker nå bort på sommerfest, så jeg blir ikke tilgjengelig på forumet før imorgen tidlig.
Men får prøve å oppsumere litt her nå.

De jeg har lovt plass: JINsama, Wallace, kamerat av JINsama (LotS?), risinguppercut, dead alchemist og en kamerat av meg.

Dette blir i alt 7. Vi kan selvfølgelig strekke oss til 9 for min del, for å få med oX og NukleuZ.

Når det gjelder tid, så er ikke så mye klart enda.
Jeg kommer i hvertfall til å være hjemme i hele morgen, og spiller gladelig tekken hele tiden.
Så dere får nesten bestemme dere når dere vil komme.
Hvis noen vil komme litt før andre, og noen vil være litt lenger,  så er det helt OK. Blir jo litt mindre venting av sånt.

Men for å ha noe fast, kunne jeg vel tenke meg å prøve å få til en liten turnering i 3-4-tida imorgen. Så da er det fint hvis flest mulig er her.

Jeg kan forresten sjekke forumet når jeg kommer hjem i kveld.
234027​

Jeg og en kompis (Devil Gene) kommer, 3-4 tida er greit for oss. Alkemisten skal jobbe. Så vi blir 2 stk.

Hvor lenge tror du dette kommer til å vare ut på kvelden?

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av risinguppercut@17.06.2005, 19.01

Jeg og en kompis (Devil Gene) kommer, 3-4 tida er greit for oss. Alkemisten skal jobbe. Så vi blir 2 stk.

Hvor lenge tror du dette kommer til å vare ut på kvelden?
234043​
Ok, supert.
Sist gang vi hadde turnering brukte vi vel ca 2-3 timer tror jeg.
Men det er bare å bli utover kvelden å spille hvis dere har lyst.

Nå ser du ut til å vanskelig for meg å komme... Satan altså... Jaja sånt skjer.. IGJEN...:p

Better luck nexttime da..

MadCow

Lokal moderator
Ok, da ser det ut som det er en del forandringer.
JINsama og gjengen kan ikke komme, og da heller ikke NukleuZ (og oX?).

Fikk melding fra NiloPilo, som ville komme og ta med en kamerat.

Så da blir vi: Risinguppercut + kamerat, NiloPilo + kamerat og meg + kanskje kamerat.

Håper i hvert fall dere kan komme :)

Okey..men da ringer vi deg eller sender en medling til deg om vi kan komme eller ikke
love yah

Opprinnelig skrevet av MadCow@18.06.2005, 09.54
Ok, da ser det ut som det er en del forandringer.
JINsama og gjengen kan ikke komme, og da heller ikke NukleuZ (og oX?).

Fikk melding fra NiloPilo, som ville komme og ta med en kamerat.

Så da blir vi: Risinguppercut + kamerat, NiloPilo + kamerat og meg + kanskje kamerat.

Håper i hvert fall dere kan komme :)
234207​
det blir mellom 3-4 tida eller?

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av risinguppercut@18.06.2005, 13.11
det blir mellom 3-4 tida eller?
234240​
Det stemmer, men kom gjerne før.

Madcow, hvilken spiller er det du hater mest av alle?

En du irriterer deg heftig over som du synes ikke burde være med?

De fleste jeg har spilt mot i de siste har begynt å si Wang.. kremt lol...

Wang, jeg trodde han bare var en gammel retard jeg.... :blunk:

jeg hater nybegynnere som velger christi....IRRITERENDE >_<

Opprinnelig skrevet av Sushi@18.06.2005, 17.10

jeg hater nybegynnere som velger christi....IRRITERENDE >_<
234310​
Kanskje feil emne.. Men hvorfor gjør du det?

Det er MYE lettere å begynne med Christie, og jeg husker at flere anbefalte meg meg å begynne med hu..

For å komme med en kommentar..Christie er lett å mashe med, og spille som nybegynner, men for å bli god med hu kreves det mye mer enn bare det å trykke på knapper...