tekken

MadCow

Lokal moderator
Kjipt du måtte stikke så tidlig Oma, du skulle vært der noen timer til. Vi fikk alt for få Nina-Law kamper, men kanskje det blir en imorgen :)

Blir nok desverre ikke noe tekken på meg på søndag, kan liksom ikke bruke alle 3 helgedagene på spilling ... sry

Var gøy å spille med dere, skal heie litt på dere imorgen selv om dere er fra Bergen ;)

Ønsker alle lykke til imorgen.

Håper ikke team spiderman dominerer like mye som i T4, men håper JINsama og Wallace gjør det bra.

Sees.

MadCow

Lokal moderator
(Passer vel best å fortsette i denne tråden)

Opprinnelig skrevet av sniken+15.09.2005, 12.02-->
Jeg må få denget madcow litt mer borti uka.
261492​
[/b]
Ja, du kan jo bare prøve ;)
Wang skal nok få seg noen bitchslaps!

<!--QuoteBegin-sniken
@15.09.2005, 12.02
MadCow:
Jeg sier det samme som når jeg så du hadde TekkenLord på alle karakterene. :) Fy faen,du har alt for god tid gutt!! Men bortsett fra det, smooth post :tommelopp:

-Daniel/Sniken
261492​
He he. Det føles ikke sånn alltid. Skal se om det blir tid til litt slåssing hos deg.

Ingen i Trondheim som har peiling på tekken? Føler at det bare er jeg og et par-tre andre kamerater. Var bare noobs på NM kvalikken(ikke at jeg var der selv).

Ingen der ute i Trondheim som vil kjenne hvordan Bryan kan kicke ass?

Er det noken her på forumet som bur i nerheten av haukelandsbakken i Bergen som har lyst til å spela?

Eg meine eg e sånn passe go med Steve, men eg trenger folk å spela med så eg kan bli bedre.

oma

Village Drunk
fet spillekveld hos nick (en bergenser) flere av de bedre spillerene var der, killermashing gjorde bordet rent, helt uslåelig, knuste meg, bergenivan, glacier, og resten av dem som var der... synd han ikke gjorde det i nm :p han fikk da en perfect mot wallece da, det får holde, men skulle hatt ett større communety her i bergen da, hvis det er noen her på forumet som kan og vil, så er det bare å ta kontakt :tommelopp: jo fler jo bedre

Opprinnelig skrevet av Dario G.@15.09.2005, 15.38
Ingen i Trondheim som har peiling på tekken? Føler at det bare er jeg og et par-tre andre kamerater. Var bare noobs på NM kvalikken(ikke at jeg var der selv).

Ingen der ute i Trondheim som vil kjenne hvordan Bryan kan kicke ass?
261533​

Jeg er fra steinkjer. ikke så langt fra trondheim. tar gjerne imot slag og spark frå bryan

Opprinnelig skrevet av oma@17.09.2005, 21.14
fet spillekveld hos nick (en bergenser) flere av de bedre spillerene var der, killermashing gjorde bordet rent, helt uslåelig, knuste meg, bergenivan, glacier, og resten av dem som var der... synd han ikke gjorde det i nm :p han fikk da en perfect mot wallece da, det får holde, men skulle hatt ett større communety her i bergen da, hvis det er noen her på forumet som kan og vil, så er det bare å ta kontakt :tommelopp: jo fler jo bedre
262160​
Hei oma!

Eg har veldig lyst til å bli med på ein sånn spelekveld.

tommelopp! :ler:

MadCow

Lokal moderator
Noen i Oslo-området som har lyst til å spille imorgen kveld (tirsdag)?

MadCow

Lokal moderator
Blir evt. rundt 6 tida i kveld tenker jeg.

Tror ikke det passer hos meg, så det må bli hos noen andre som har lyst.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Au, leste det NÅ, klokka halv seks... men ellers hadde jeg vært down! =)

Sniken, sorry jeg har mååte cancele de to siste gangene du har spurt om jeg har hatt lyst, men hatt dårlig tid i det siste! =/

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av (Jinov)Phoenix+27.09.2005, 19.04-->
<!--QuoteBegin-MadCow
@26.09.2005, 23.40
Noen i Oslo-området som har lyst til å spille imorgen kveld (tirsdag)?
264151​
ah faen leste det nå :( men kan du ikke få det til en annen gang også?
264315​
[/b]
Noen av dere som har lyst på besøk neste tirsdag kveld, kanskje?

aight jeg har tenkt stikke opp til bergen om ikke så lenge for å besøke noen kompiser.. det hadde vært fett å hocke opp med dere en dag og spille.. er hypp på å murdelize noen bergensere med christie..

"good night!" :p

-Infamous-

oma

Village Drunk
joda, skal se om jeg får samlet sammen gutta (eller egentlig si i fra til en av gutta og få ham til å organisere)

da får jo du rematchen du ville da :p

Opprinnelig skrevet av oma@28.09.2005, 18.32
joda, skal se om jeg får samlet sammen gutta (eller egentlig si i fra til en av gutta og få ham til å organisere)

da får jo du rematchen du ville da :p
264564​
hmm skjer dette i oslo eller bergen?? jg vil helst slippe å slaye folka i bergen så lenge de ikke kommer hit å ber om bråk da:) JEG VIL SLAYE FOLK FRA OSLO FAEN:)

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Jinov@28.09.2005, 20.10

hmm skjer dette i oslo eller bergen?? jg vil helst slippe å slaye folka i bergen så lenge de ikke kommer hit å ber om bråk da:) JEG VIL SLAYE FOLK FRA OSLO FAEN:)
264623​
Du kan få muligheten til å "slaye" meg og en kammerat på tirsdag, hvis vi kan spille hos deg.

oma

Village Drunk
hehe, ok når jeg poster så er det bergen det er snakk om, og reackless (infamus) sa han skulle til bergen senere...