tekken

Hvor hvor pleier dere å være..du kan jo sette det opp som et forslag med pris! se om hvem blir med og regn ut prisen pr pers så betaler alle der oppe ved inngang til dem som leier, Kan ta med andre gamere (venner) også.

Jeg kan se etter om jeg får taki i han som startet forrige lille t4 turnering, som er like ved Ringnes fabrikken, den inærheten av Hellerud.. Han jobber der så spilte vi der, kan snakke litt med han og spørre om han er keen på å holde noe nytt... Har vi flaks så blir det vel bare en liten sum... Eller så blir det en litt større sum og penger til vinnere osv.

MadCow

Lokal moderator
Da har jeg gleden av å invitere til en ny liten tekken 5 turnering. Blir hos meg (Marienlyst/Blindern), 11. juni kl 14.00.

Her skulle det være mulig å få en utfordring, risinguppercut.

De som sier ifra først får sikret plass, men de som var med sist må jo får være med.
Prøver sannsynligvis å sette begrensning på 8 stk denne gangen også.

Svarte... Da står det mellom gatebil og tekken da?

Utrolig kult med rankingen forresten;)

MadCow

Lokal moderator
Ok, da holder jeg av tre plasser, NukleuZ, risinguppercut og risinguppercuts venn.

Fint om dere sier ifra så fort dere vet helt sikkert, eller hvis dere finner ut det ikke passer.

Bra du likte rankingen NukleuZ, tenkte å fortsette på den, så du må jo nesten komme ;)

Fortsatt 2-3 plasser igjen.

MadCow

Lokal moderator
JINsama: Hadde vært veldig hyggelig om dere ville komme (hadde vært hyggelig å hilse på). Det er plass til to til, ja.
Skjønner jeg må legge meg i hardtrening, nå :)

Det er nice! Men jeg lurer på en ting, pleier dere å bruke "profiles"? Altså deres egne memory cards, edit'a characters. For da tar jeg med mitt. :tommelopp:

MadCow

Lokal moderator
Sist gang så brukte SilentBob egen profil i starten, men etterhvert gadd vi ikke det. Men hvis du har lyst, så er det selvfølgelig ikke noe i veien for å bruke det. Jeg kommer i hvert fall til å bruke min profil.

Kan jeg regne deg og Wallace som sikre?

Skal jeg spørre oX? Så er vi game?

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@23.05.2005, 23.29
Skal jeg spørre oX? Så er vi game?
225068​
Ja, oX må jo få være med. Han må jo forsvare tittelen fra sist, og den høyeste ratinga.

Ringer han nå jeg da... :p

EDIT:eek:X er med ;)

MadCow

Lokal moderator
JINsama: Flott, da sees vi.

NukleuZ: Har du valgt bort gatebil? Eller med andre ord, kan jeg regne deg og oX som nesten helt sikre?

99% sikkert at vi kommer...

Gatebil varer jo mer enn en dag:p

EDIT:
Sier vi siden ellers kommer ikke oX seg dit, pluss hvis det plutselig skulle være noe med benet han.. La oss alle si grattis til oX som er kvitt både krykker og skinne :D:D

Men faen gruer meg til å møte Wallace igjen.. Særlig hvis han skal være D.Jin, er han Asuka klarer jeg ikke ta kampene seriøst:p Er så mye peak det ikke er mulig...

Tenkte jeg skulle stille med Kaz nå.. Derfor mest redd for Wallace sin D.Jin.. Mitt tapre forsøk på ewgf mot han sist, fikk smake vondt, fikk vel til en halv WGF før jeg fikk smekk...iiiik..

Også JINsama da... KosePå:p Menne helt seriøst, jeg skal på mer nå... Kaz har øvd, Wang også(begge<--LOL) hvis du vil smake :p Men blir morro å spille mot deg igjen altså, begge egentlig.. alle :D

MadCow

Lokal moderator
Ok, da begynner det å lukte fullt.
Så godt som sikre:
Meg, MCN(kamerat av meg, han som brukte Law sist), JINsama, Wallace, NukleuZ og oX.

Venter da på en liten bekreftelse fra risinguppercut og om vennen hans kan bli med.

Merkelig at tekkenspillere stort sett kommer 2 og 2....

It's called a sparring partner :p

Hehe:D:D