tekken

Opprinnelig skrevet av JINsama@05.05.2005, 15.35
Så vidt jeg forsto så er det ikke plass til fler folk..
215967​
Det var hvis brodern min var med.
Faderrullan.. gått og mast på han hele dagen, "ja, kanskje, tror jeg kankomme da"

Er det plass eller ikke? Hvilken dag?...Svar da...så kan jeg komme:) Eller er det ikke plass!!! In need info!!

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av NiloPilo@05.05.2005, 20.04
Er det plass eller ikke? Hvilken dag?...Svar da...så kan jeg komme:) Eller er det ikke plass!!! In need info!!
216071​
Hallo. Egentlig er det litt dårlig med plass, så det avhenger vel litt av broren til Silent Bob. Men hvis han er litt usikker på om han vil, så er det vel bedre han gir plassen til NiloPilo som virker veldig ivrig ? Er jo bedre med en sikker enn usikker.

Ja, det blir et lite oppmøte kl 14.00 på majorstua t-bane førstkommende søndag.

Silent Bob: Hvor blir det av den redigeringen av posten din? Hva og hvor er bildetopic?

fekk it. den jævelen tar ikke telefonen.
vil heller at nilo skal komme. han er så mye tøffere.

trivielt-> bilder av sg-membs.
lurt å poste der, så vet alle hvem alle er.
eller hvertfall du, madcow, som er så ny her.
nilo og nukleuz er begge bekjente i "miljøet"

MadCow

Lokal moderator
OK, men da er det en ledig plass til deg NiloPilo, hvis du kan komme.

Du kan vel ikke forklare hvor man finner bilder av sg-membs også? Hva med en link eller noe.

Var ikke så lett å finne uten videre.

det er et sticked topic på TRVIELT.
BILDER AV SG-MEMBS heter det.
nilo er lett å kjenne igjen.
fyr med stygg sveis, og det er vår mann.

MadCow

Lokal moderator
OK, har sendt bildet på PM til Sancti, så får vi se hvor fort det blir lagt ut.

ser ut til at det er gaming på gang ved majorstua et sted!

I følge nukleuz er det ved 14 tiden......
er det plass till en spille sugen kar til ell.....:)

Opprinnelig skrevet av SilentBob@05.05.2005, 23.49
det er et sticked topic på TRVIELT.
BILDER AV SG-MEMBS heter det.
nilo er lett å kjenne igjen.
fyr med stygg sveis, og det er vår mann.
216165​

Ja jeg vet det er stygt, men jeg er en patriot!!! I serve Norway, men egentlig er jeg fra India da....jaja..samme det... Det var ikke frivillig!!!

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Spawn@07.05.2005, 10.36
Hvordan blir det gutta!!!!!

Blir det plass til meg i morra :usikker:
216708​
Hei. Har vært bortreist siden fredag, så derfor har jeg ikke fått svart før, sorry.
Vel, hvis NiloPilo skal være med er vi 9 stk. Du kunne jo bekreftet dette i din forrige post, NiloPilo, men siden du ikke sa noe annet, regner jeg med at du skal være med.

Så egentlig blir det litt dårlig plass til flere folk, men synes jo det er for kjipt å si nei til noen som vil spille tekken. Så hvis du ser denne posten tidlig nok, så sleng deg med Spawn.
Som sagt blir det litt fullt, men er alle tålmodige, tror jeg vi skal få det kjemepgøy imorgen :)

Hmm hvis det blir utrolig fullt, som det virker som er det fortsatt muligheter for å ta det hos meg kan jeg tro...
Selv om det er utrolig seint å si ifra sånt..

MadCow

Lokal moderator
Det blir vel litt i seneste laget å flytte det nå. Vi kjører på her, også ser vi hvordan det går. Tror dette skal gå fint. Er bare litt usikker fordi jeg aldri har arrangert sånt her før, men en gang må jo være den første.

Hvis noen har mulighet til å ta med seg ekstra ps2, hadde det vært fint. (Innser det er utrolig kjipt hvis min skulle streike akkurat i morgen)

vent nå litt...
10 mennesker og en ps2?
mye venting/ press (når man først spiller)

madcow, ikke bekymre seg.
ikke noe seriøs konk, bare spilleglade mennesker som koser seg.
gleder meg til imorgen :tommelopp: