tekken

Hva med å sjekke emnet for "spilltreff" her på forumet? Står ikke noe om dato, men kan vel sies det er under planlegging, takket være Duke enda en gang.
 

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av (Jinov)Phoenix@08.10.2005, 16.52
kan ikke bare wallace, Gud, Jinsama, Nilo, madcow,bloodhunter, eaglejin redhawk, og jeg møtes hos sniken en dag så kan vi gjøre dette på en fair måte
267217​
Hvis jeg er ledig den dagen det skal spilles kan jeg sikkert være med.

Var en tur ute på Fagerstrand sammen med MadSkills. Var moro å game :)
Tok en liten test for å se hvordan jeg ligger an. Først til 10, 3 runder, 120%

Wallace(DJ) - MadCow(NIN) 10 - 3
JINsama(CHR) - MadCow(NIN) 10 - 1

Med andre ord, har jeg litt å gå på. Kommer sterkere tilbake neste gang ;) (evt. bytte til Steve, he he)
 
MadCow: Ja, var fett å game'e som alltid! Morro med den "første-mann-til-10wins" greia også. Gleder meg til neste gang, for å se om formen holder osv.
 
Opprinnelig skrevet av NiloPilo@08.10.2005, 17.56
Greia er at noen av gutta her har et liv, kanskje noen vil sjekke opp noen damer på lørdag istede for å spille tekken5 med 8-9 andre kåte homser:p 

Men greia er at det kan bli vanskelig, men vi får se. får jeg en åpning så sier jeg ifra. Og hva i helvete gjør jeg her nå, på en lørdag, må ut nå!! :)
267244​
lol Nilo du er rar azz, hehe savner deg allerede :D fikk ikke denge deg på nm da men men den dagen komme også :p
 
Opprinnelig skrevet av (Jinov)Phoenix+10.10.2005, 18.29-->
<!--QuoteBegin-NiloPilo
@08.10.2005, 17.56
Greia er at noen av gutta her har et liv, kanskje noen vil sjekke opp noen damer på lørdag istede for å spille tekken5 med 8-9 andre kåte homser:p 

Men greia er at det kan bli vanskelig, men vi får se. får jeg en åpning så sier jeg ifra. Og hva i helvete gjør jeg her nå, på en lørdag, må ut nå!! :)
267244​
lol Nilo du er rar azz, hehe savner deg allerede :D fikk ikke denge deg på nm da men men den dagen komme også :p
267741​
[/b]
True that man! lenge siden vi har game..egentlig hvis jeg tenker meg om, har jeg aldri spilt mot supo, deg, agimon(digger det nicket :ler: ) killer og co, alstså vi har spilt mot deg men ikke ordentlig....Vi må ta noen kamper snart...okey!! men si ifra når du kan da, send meg eller blood en pm:)
 
True that man! lenge siden vi har game..egentlig hvis jeg tenker meg om, har jeg aldri spilt mot supo, deg, agimon(digger det nicket :ler: ) killer og co, alstså vi har spilt mot deg men ikke ordentlig....Vi må ta noen kamper snart...okey!! men si ifra når du kan da, send meg eller blood en pm:)
267768​
[/quote]

jeg har fri fra jobben helt til fredag så jeg kan egentlig spille når som helst denne uka:)
 
Greit, da ringer jeg til blood imorra og finner ut når vi kan... så kanskje vi kan game, blir det hos deg da? i oslo? hvor?
 
Opprinnelig skrevet av oma@06.10.2005, 14.08
du fikk vel bruk for den übre ikea stolen din gjorde du ikke sniken?
266588​


SEFF!! Det er jo kækse stol numero 1! hehe.. Du oma, gutta lurer på om Nilo eller Gud er best med law, tror du bør slenge deg på. Akkurat når det gjelder law dominerer du kisen bra,jeg holder en knapp på deg ;) resten av karakterene er det verre med :)

- Daniel/Sniken
 

oma

Village Drunk
taj.. vil ikke virke ovenpå, har heller ikke sett noen kamper med nilo, men komboviden hans var helt ultimat, greier mer enn det jeg greier, gud har jeg sett 2 kamper av, og han spiller ganske likt som meg... tror ikke jeg skal melde meg på helt enda, får håpe både nilo og gud kan komme på spilltreffet (og håpe jeg og kan :p) så kan vi kanskje få tatt noen matcher...
 
kan vi ikke heller danne en Law klan piss eller noe slikt, altså vi kan jo banke hverandre da, men jeg vil egentlig lære mer! Og tro meg, jeg gleder meg til å møte disse andre law gutta, se hva de har... Så Gp snart...eller faktisk kanskje hos sniken..bare si en dag, så skal jeg prøve å komme:)
 
Helt enig. Det er ikke bare det at jeg vil vite hvem som er best, jeg vil jo gjerne bli bedre også. Er relativt ledig neste uke, da kunne vi jo game.
hvordan høres det ut folkens?
Søndag passer også om det er sent eller tidlig
si ordentlig ifra om SGtreff!så alle vet det :D

PS: fornøyd nå Nilo. Her haR jeg en ny avatar som ikke er noen etterligning av din. Clockwork Orange derimot. :tommelopp:
 
Nilo har den beste Lawen i Norge fordi han er flink til å lese spillet, lærer fort, klarer å få ting og samtidig spille flashy. Dette er grunnen til at jeg har respekt for Nilo I tekken. Han er flashy, på lik linje har jeg IKKE respekt for handys steve. Men Handy gjør det for å vise hvor IMBA Tekken er.

Faen, jeg må seriøst starte å lese under fighting, Nilo tipset meg om denne diskusjonen liksom. For 2 år siden så stakk jeg bare innom her, nå er jeg aldri inne her lengre. FAEN .. eh ? Glemte jeg å si faen? FAEN.

Gutti sa til meg at etter T5 NM så var det back til VF. Jeg viste det, han klarer ikke å holde seg unna. :tommelopp:
 
Men jeg er ledig frem til fredag denne uka og kanskje på søndagen... Altså Law har vært min main lenge nå og jeg kan det meste med law... Så gud, oma eller hvem som helst.... vi tar det på GP!! Og jo, må si at Duke, han er den eneste sammen med Jinsama og wallace som spiller/spilte tekken på et av de sykeste nivåene i norge, sammen med resten av gjengen deres...
I TTT og Tekken3 er duke helt overlegen god, og han vet hva han snakker om. Husker enda, gutten hadde faktisk bare spilt dagen før nm sammen med meg, og tro meg..han lærte fort. Gi gutten max en uke..lol..ikke det engang..gi han 3 dager og han kommer på samme nivå som de beste i norge, sier bare litt hvor dyktig denne karen er, og jo, hamdi...jeg kommer og henter deg nå, og skal denge deg i Tekken!!
 
Opprinnelig skrevet av NiloPilo@11.10.2005, 20.47
Men jeg er ledig frem til fredag denne uka og kanskje på søndagen... Altså Law har vært min main lenge nå og jeg kan det meste med law... Så gud, oma eller hvem som helst.... vi tar det på GP!! Og jo, må si at Duke, han er den eneste sammen med Jinsama og wallace som spiller/spilte tekken på et av de sykeste nivåene i norge, sammen med resten av gjengen deres...
I TTT og Tekken3 er duke helt overlegen god, og han vet hva han snakker om. Husker enda, gutten hadde faktisk bare spilt dagen før nm sammen med meg, og tro meg..han lærte fort. Gi gutten max en uke..lol..ikke det engang..gi han 3 dager og han kommer på samme nivå som de beste i norge, sier bare litt hvor dyktig denne karen er, og jo, hamdi...jeg kommer og henter deg nå, og skal denge deg i Tekken!!
268031​
Hent morra di du :tommelned: stygge hora der as
 
Nei Nei Nei den beste Law spilleren er Hazar, han røyk ut første runde på NM Det var jævli sprøtt, men jeg så han spillte friendly matches etterpå med de fleste law spillerne der.. (altså dere tror jeg) jeg følte han vant hele tiden for jeg spilte på en storskjerm rett ved siden av. Jeg la merke til at han vant ofte. :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Eyh, hvis du kjenner han, dra han med på et GP da vel! :D

Hehe, liker sånne "hvem er best med (f.eks.) Law" greier... :tommelopp: