Jeg begynte å spille Tekken 1 på arcade før det var på PS, så jeg har jo holdt på en stund...
Spilte litt T1, T2 og T3 med broren min, men var vel ikke så veldig flink.
Tekken Tag hadde jeg aldri. Trodde det bare var characterne fra de gamle spillene slengt sammen i et spill.... Hadde jeg visst det var bra hadde jeg nok kjøpt det.
Begynte å spille skikkelig når T4 kom. Flytta sammen med en kompis rundt samme tida, og det ble mye spilling (Bryan står vel oppført med 1500 kamper i det spillet...).
Begynte å lære meg Paul godt. Stilte opp med han i T4 NM. Var ikke helt fornøyd med han etter turneringa, så da bytta jeg til Jin.
Ble senere kjent med en annen Jin spiller, og fikk prøvd meg mot han. Tror aldri jeg har fått så heftig bank i Tekken før... hadde virkelig ikke noe å stille opp med.
Fikk heldigvis spilt flere ganger mot han, og det kom seg litt for hver gang
Når T5 kom var jeg litt lei av å spille med Jin, og fant vel ut at han ikke var helt fantastisk i det spillet.
Hadde lyst til å begynne med Nina, siden hun er tøff og skulle være en god character.
Jeg skjønte virkelig ikke hva som var så bra med henne, så jeg ga litt opp.
Etter en stund leste jeg mer på forumer og sånt, og skjønte endelig hvorfor folk sa hun var så bra

Etter det har jeg trent masse med henne.
Main: Nina
Sub: 1.Jin, 2. Paul
Har store planer om å lære meg Ganryu. Han blir vel også relativt bedre i 5.1 vil jeg tro.