Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@04.01.2005, 12.37
Viva la.. uh.. Kuma?
158024​
Å skjerp deg, alle vet jo at det er Viva la Lei, ikke sant?

Men uansett, jeg har begynnt å se veldig mye frem til T5, var rene mesteren i T3 i min tid men det er over nå. Men nå som familien har fått PS2, så ser Tekken fremtiden min lys ut(for å ikke snakke om MGS fremtiden).
Må faktisk også inrømme at Raven ser veldig mektig ut,.......ninjutsu :sikle:....... Men jeg tror nok at jeg lett kan slå han med Lei.

Nilo Pilo: Er det Japanske release datoer du har postet?

EagleJin

Bear Necessity
Godt nytt, Xenon :D

Ikke bare ser Raven kraftig ut, men han er allerede rangert som en av de kraftigste karakterene i T5. Steve er foran.. Vet ikke mer om T5-tiers enda.

btw: Kuma rul(l)er!

EagleJin

Bear Necessity
Tar en dobbel så folk kanskje ser...
I følge forumet på www.tekkenzabatsu.com er det satt en offisiell lanseringsdato i Japan:
3/31/2005

Bah..

Pris:
7140 yen

ca. 71$

Vi får se...

Drauden

SGs kollektive lillebror
Er det bare meg eller har King nesten blitt like stor som Marduk? Jeg så et bilde av han istad mot Marduk, og herregud han ha vokst!

Kan hende dette har blitt tatt opp, men orker ikke å lese for mye Tekken. :p

EagleJin

Bear Necessity
Har King BLITT stor? Han har alltid vært stor :p
Alle karakterene som tilsynelatende skulle være "større" enn andre i T4 er nå STØRRE enn de andre (var det logisk? sier det...).

Craig ser ut til å være hakket større enn Jack. King ser ut til å være hakket mindre enn Jack.
Kuma har endelig fått i seg nok mat igjen etter T4 (da han var liten nok til å få på seg en t-skjorte :p), og blitt den kjempen han alltid bør være. Jubel og glede for det.

EagleJin

Bear Necessity
Så den introen for et par dager siden. Genial kick-off intro deluxe med übersmell og grafitti!!

Kilik

Lokal moderator
I en pressemelding i dag fortelles det at Tekken 5 vil lanseres ekslusivt for PS2 i løpet av sommeren 2005. Det avkrefter samtidig ryktene om at den kommer til andre plattformer.

EagleJin

Bear Necessity

Drauden

SGs kollektive lillebror
Opprinnelig skrevet av Kilik@19.01.2005, 00.16
I en pressemelding i dag fortelles det at Tekken 5 vil lanseres ekslusivt for PS2 i løpet av sommeren 2005. Det avkrefter samtidig ryktene om at den kommer til andre plattformer.
165398​
Er det PAL eller NTSC?
Jeg har begynt å spille Tekken igjen! =D

EagleJin

Bear Necessity
PAL.

Jap: 31. mars
US: 22. feb.
PAL: sent :p

EagleJin

Bear Necessity
Om du hadde sett sju innlegg tilbake ville du sett at Nilo allerede har skrevet link til introen. :)

T5 Introen er på høyde med T3-introen, som virkelig var noe å snakke om! Rett inn i historien og vi får se at katastrofene tiltreffer (pluss masse Mishima-action :D).

...fordi pal stinker, har vært treige, og kommer alltid til å være treige på fighting-games? Så derfor hopper alle av glede og skaffer seg jap eller am vers ps2 og spiller uten valgmuligheter med 60hz. :D

Opprinnelig skrevet av Red Hawk@21.01.2005, 12.24
...fordi  pal stinker, har vært treige, og kommer alltid til å være treige på fighting-games? Så derfor hopper alle av glede og skaffer seg jap eller am vers ps2 og spiller uten valgmuligheter med 60hz. :D
166347​
common, Pal med 60 Hz option er da ikke verst det.. :)

EagleJin

Bear Necessity
Sant nok, men PAL er nesten alltid sist ute (T4 er et unntak, da PAL kom før US...) og US er så heldige at de får sin versjon før resten av vreden.
Kan ikke si jeg er veldig lei meg jeg heller :p

EagleJin

Bear Necessity
YAYISH! Ganryu ser mye kulere ut enn han noen gang har vært!!! (han har jo aldri vært et fnugg av kul før, men nå begynner han smått å bli litt.. ;))

Status
Stengt for ytterligere svar.