Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.

EagleJin

Bear Necessity
Var innom gamespot.com en tur og søkte på T5 der og så til min (veldig) store glede at T5 releasedato er allerede 22/2/2005!!! Om dette er sant blir det dans tidlig neste år også (wehihi)!

Tekken 5 lanseres 22. februar på PS2? I Nord-Amerika? :blunk:
Hvis det er sant blir jeg glad. Jeg håper i hvert fall ikke det er snakk om et halvt år mellom japansk og amerikansk lanseringsdato.

Er det forresten mye bugs i Tekken 5, eller er det en sterk forbedring fra Tekken 4?

Man kan vel si at det er en sterk forbedring fra T4. Etter hva jeg har lest ble det ikke oppdaga bugs i test-dagene, noe som virker veldig lovende. I T4 finner man omtrent nye bugs hver eneste gang man spiller det.

Det var snakk om at T5 skulle komme en gang før april. Så om det er februar eller mars er ve liten forskjell (på den måten), bare det virkelig er før april.
Regner med at det er jap release, og man får vel kanskje regne med et par måneder mellom jap og am release. Dette er nå bare noe jeg sier, så kan hende at det ikke blir så lang tid, men tviler på at det blir noe kortere.

EagleJin

Bear Necessity
Hawk: Eneste virkelige store bugen i T4 er Yoshi med fluevinger, men denne bugen har de altså fjerna fra T5 :p

Tror lanseringsdatoen gjelder Japan.. Tviler på at vi får en global lansering fra start.
Av det jeg har lest av rapporter fra test play av T5 skal det visst kjøre veldig fint, og så langt er ingen større bugs skrevet om. Store deler av det gamle T4-teamet i Namco ble bytta ut...

er raven ninja ell?
ser sånn ut da. med klær og fighting style...
hehe endelig kanskje yosh for en idiot leke venn =P
neida.. gleder meg til å få teste det egentlig..
syntes de kunne fiksa litt mer på t4 får de ga det ut...
er litt mye bugs ligende rundt =P

Enkelt! Yoshimitsu er ganske enkelt en moteløve og må til enhver tid ha på seg klær av siste skrik innen hans kultur. Bare se på Heihachi, fra tigerpimpdrakt til bleier.

Raven skal vist ha minimalt med recoverytime i Tekken5, iallefall det Kuma/BlackMage sa. Du skal vist lage sinnsyke lange combos med han.

Opprinnelig skrevet av Duke@08.10.2004, 13.55
Enkelt! Yoshimitsu  er ganske enkelt en moteløve og må til enhver tid ha på seg klær av siste skrik innen hans kultur. Bare se på Heihachi, fra tigerpimpdrakt til bleier.

Raven skal vist ha mimial recoverytime i Tekken5, iallefall det Kuma/BlackMage sa. Du skal vist lage sinnsyke lange combos med han.
114192​

Enlighten me with kaz then allmighty one.... I beg of you...

Noe info osv. bare for morro heten sin skyld hehe... takk så masse :p

Yoshimitsu er leder for Manji-klanen, og fordi han ikke akkurat oppholder seg helt utenom alt det andre trenger han "forkledninger". Derfor ar han såpass forskjellige costume fra spill til spill.. Er en mulighet i det minste..

Håper at Raven blir tona ned til final version er ute. Hvis ikke kommer han til å ligge veldig høyt opp i brukerlisten over de kraftigste karakterene.

EagleJin

Bear Necessity
Nå ligger korte klipp til her karakter fram til Ling ute på www.tekken-official.jp (under characters)!!
Må si at Jin har fått noen utrolig fete teknikker, så jeg dropper vel ikke Jin likevel..

Kan også se Kings multikast i en bildeserie på www.tekkenzaibatsu.com. Skal stå under nyhetenei disse dager.

Det sies jo at Tekken 5 skal ha 30 char's, eller noe rundt det i hvert fall. Men bortsett fra de som vi nå vet om, og er helt sikre på, hvem blir de ti andre? De 20 vi er sikre på er de som vises på tekkenzaibatsu...
Ellers vet vi om Heihachi, eller hva han blir kalt, Anna, Kuma, (Bruce?)

Hvem blir de siste, hvis det blir noen flere? Noen tanker om hvem det blir, og hvorfor det blir dem?

EagleJin

Bear Necessity
la oss lage en laaaaaaaang liste :D

1. Jin Kazama
2. Asuka Kazama
3. Kazuya Mishima
4. (wtf-)Heihachi Mishima Ogre super-san
5. Lee Chaolan
6. Kuma
7. Jack 5
8. Raven
9. Feng Wei
10. Christie Monteiro (JINsama: beklager så mye :flau: ... :p )
11. Ling Xiaoyu
12. Julia Chang
13. Nina Williams
14. Anna Williams
15. Yoshimitsu
16. Steve Fox
17. Lei Wulong
18. Craig Marduk
19. King
20. Bryan Fury
21. Marshall Law
22. Paul Phoenix
23. Bruce Irwin
24. Hwoarang
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Hvem kan resten være?
Baek? Ogre? Michelle? Eddy? Heihachi/super Heihachi?

Blir neppe ogre.. Jin drepte'n mot slutten av KoIF3
Michelle er en av de mer sansynlige, siden det er "bevist" at hun ikke døde (Julias endling T3).
Baek er verre igjen. Ingen har sett fnugget av han siden KoIF2. Han er en av de få jeg gjerne skulle like å se tilbake.

Noen idèer som ikke er helt på jordet, og som kan stemme med (den originale) storyen?

Hyul: Baka! Hu heter Christie Monteiro!! :mad:
Som jeg har sagt mange ganger før, tvi tvi for Baek! Hvem andre de har valgt inn, er ikke godt å si.. får nesten bare vente å se. :tommelned:

Omtrent eneste mulighet uten å komme med mange nye char's blir vel hvis det har seg slik at Ogre aldri drepte de han 'tok' teknikker fra. Og da siden Ogre ble drept i T3, så har de kommet tilbake.
Omtrent eneste mulighet jeg ser for øyeblikket med det her, men hvem det blir gleder jeg meg til å se. Håper Baek blir en av dem..

JINsama: Hu heter Christie Montiero :tommelopp:

Eyyy nye vids jo!!

Eller henger jeg bare utrolig etter? :S

EagleJin

Bear Necessity
Du henger ikke like etter som meg :(
*Lagre filmsekvensene*

Må si de er utroooolig tøffe noen av de klippa som legges ut der :D

Status
Stengt for ytterligere svar.