Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.

EagleJin

Bear Necessity
Det har vært snakk og spekulasjoner rundt det lenge, men nå har det visst skjedd noe...

Les og gråt...

Vel.. kan kanskje være positivt siden det blir lettere å arrangere NM med mange deltakere (kanskje vi til og med finner en og annen med potensialet! :trollmann: )

EagleJin

Bear Necessity
Det er nok en gang tid for å juble!!
Tekken 5 Direct Feed clips
Se kamper fra T5 og få et innblikk i hvordan arenaene og musikken er! :D

Yay! 10-strings er kule :D
Kult å få de inn hvertfall, og enda kulere å bruke dem i combos..
Vil Devil Jin ha egne 10-strings? ..hvor han blant annet avslutter med laser? XD

Har noen en formening om hvordan Practice mode burde være i T5? Annet enn bedre enn det var i T4.

Her er noen saker fra de fra TZ-forumet

EagleJin

Bear Necessity

Kilik

Lokal moderator
Overraskende nok kommer den amerikanske PS2-versjonen før den japanske:

"Today, Namco announced the rough release date the latest addition of its mega-popular fighting series will sock it to Sony's console in the US and Japan. The game is scheduled for a Spring 2005 release in Japan and a Q1 2005 release in the US."

kilde

EagleJin

Bear Necessity
Takker for info Kilik!! Om dette stemmer kan vi se fram til en engelsk "beta"versjon og fiksa japversjon, lol. Hadde ikke trodd at dette noen gang kom til å skje med et tekkenspill. kanskje Namco har funnet ut at Tekken er større i US og Europa enn i Japan? Eller... ?

Kilik

Lokal moderator
Ser at en rekke sider (Gamespot, EBGames, IGN etc.) har 22.februar som amerikansk releasedato, så jeg antar den er korrekt.

Tre måneder fra arcade til engelskspråklig versjon er meget raskt til å være Tekken...

EagleJin

Bear Necessity
Vanligvis har det visst tatt ca 8 mnd.. :p

NiloPilo hadde rett hele tida:
"Tekken 5 kommer til å klikke!"

Nå er iallefall Lee, Lei, Steve og Nina vidsa ute ;)

Og Devil Jin og Jinpachi Mishima har kommet på listen, verken bios eller vids.. :/ (Bios hvis noen kan japansk though)
Men fytte rakkern så kult bilde av Devil Jin :D:D

EagleJin

Bear Necessity
JINsama:
Enjoy!!!
;)
Tror du (sikkert fler også) vil finne den infoen gledelig.. Hehehehe.. Fikk lyst til å starte på jule-baeksten...

OMG! OMG! Julaften kom tidlig for meg i år!!! Baek Doo San er tilbake!!!!
Vet dere hva det betyr ell gutta? Mer f,1,2,3~2 abuse! :ler:
Så jævla genialt, nå kan ikke T5 fail'e meg ass.. da blir jeg gneldrebikkje!

Opprinnelig skrevet av JINsama@01.12.2004, 11.54
OMG! OMG! Julaften kom tidlig for meg i år!!! Baek Doo San er tilbake!!!!
Vet dere hva det betyr ell gutta? Mer f,1,2,3~2 abuse!  :ler:
Så jævla genialt, nå kan ikke T5 fail'e meg ass.. da blir jeg gneldrebikkje!
144302​
å fyyyy!!! >_<
den er så irriterende vanskelig å komme seg unna!!! eg prøvde det trikse hjemme, men det gikk dessverre ikke for meg...

håper det er bare en rykte...høhøhø

OOOOHHHH YEAHHH!!!!!!!!!! Dette er sinnsykt gode nyheter! Tae Kwon Do class is back!

Loooooooooooool! Kaz har devil vinger som costum saker da:p lall... Sjekk ut feng just frame saken på TZ short clips

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@02.12.2004, 12.53
Loooooooooooool! Kaz har devil vinger som costum saker da:p lall... Sjekk ut feng just frame saken på TZ short clips
145013​
har vi devil Kazuya i T5 og?? det visste jeg ikke...nice :)

Tror ikke Devil Kazuya er med som egen character, men man kan kjøpe et item (Devil Wings) og sette på han.
Vet ikke om du visste detta Cinos, men man kan kjøpe masse items og putte på character'sa a'la Virtua Fighter. For å mekke din egen look på characters.

Det blir morro vett Cinos, kan du kle opp Nina Williams som en Barbie.
OH YEAH! :ler:

Opprinnelig skrevet av JINsama@02.12.2004, 17.11
Det blir morro vett Cinos, kan du kle opp Nina Williams som en Barbie.
OH YEAH!  :ler:
145142​
kler hun ut som barbie?? hva med å ikke kle på henne noe som helst, da har jeg ihvertfall stor vinne sjanse....LOL!!! :p

Status
Stengt for ytterligere svar.