Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.
lol btw. nytt nick

Hei = Gouki

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@20.02.2005, 22.52
Drauden: Den historien kan bare bety en ting: namco er tomme for idéer :p
Tiden går ekstremt sakte for tida...
5 døgn og én time igjen til 25...

-----------------------
I'm here now
I'm doing the best I can
Where are you now
Show me the truth
Here we go

GET UP! GET UP!
SPARKING!
[GET UP!] GET UP!
SPARKING!

What does the world need
Should only be a smile on your face
Answer, don't let me go
Sometimes, once again
We know that time is now
So you won't give up!

GET UP! GET UP!
GET DOWN! MAKE MY STOMACH CREEP!
GET DOWN! THING CALLED HISTORY!
MY HEART BEATS HEART BEATS FASTER!
SHOUT! SHOUT! SHOUT! SHOUT!

(can't hear it.)
What if I go down to zero?
[Got it all. The energy.]
(can't hear it again.)

SPARKING!
GET UP! GET UP!
[WHY IS EVERYTHING IN YOUR WAY?]
[YOU CAN DO IT!]
GET UP! GET UP! GET UP! GET UP!
[TAKE THE TOP OFF THE WORLD!]
SPARKING!
--------------------

Ser det kjent ut for noen? :D
180165​
Hva heter låta? :svette:

EagleJin

Bear Necessity
Aner ikke.. Vet bare at jeg begynner å bli grundig lei den nå :p

Hyul: Du har litt for mye fantasi og tid, med tanke på at du har kommet på forskjellige navn på alle characters. Hos meg blir det JINsama på hver eneste!
Jeg har ikke funnet en eneste Christie combo vid ennå.. noen som har sett det?

EagleJin

Bear Necessity
Psycho Mantis: Høres bra ut, ja.. Så lenge man slipper å spille gjennom Devil Within flere ganger.
Jinpachi can always roar back with a timely fireball that will decimate your lifebar by 50%, guaranteed, each time it hits.
(Lurer på om James har hørt om teknikken "side step"...)

JIN: Med tanke på at det bare tok 15 min. synes jeg ikke det var så ille :svette:

Har ikke sett noen Christie combo vids, og jeg tror ikke det finnes noen enda.. De eneste combo vids ute er de på tz og www.tekkenfive.com og en til "Hwoarang - the Blast". Ellers er det eller tomt..

EagleJin

Bear Necessity
Drauden: Leste på tekkenzaibatsu i går at han ikke er bannet likevel. Er jo en OPPløftende nyhet (2,2~1+2, d/f+1,2...).
Heihachis ending fmv er nå tilgjengelig fra tekken ftp'en. Kan finne den på tz.

oma

Village Drunk
jeg er ny så tilgi meg mine feil,

jeg har enda ikke spilt tekken 5(regner ikke med at så mangen av dere heller har gjort det heller) men noe som er irriterende i 4eren er nå jeg er law og tar dragon tail (d/b 3?) så er det mulig å grabbe ham, og når jeg tar dragon uppercut (WS 2?) så er det og mulig å grabbe, dette håper jeg ikke er mulig i 5eren er det ikke noen med samme probet? har bare spilt tekken i en 3 måneder og har i det site bare kunnet spille det i helgene (kjipt men...) jeg har en time atack på 3:20 og en liten survival på skuffende 31 (dette gjelder 4eren) jeg er spent på femmeren og håper den er bedre enn fireren på enkelte ting

btw noen andre som merker at det ofte er triks som egentlig skal treffe men som ikke gjør det, føtter som gør igjennom personene? viss jeg tar dragons tail fra venstre mot høyre på en som ruller sidelengs så vil den ikke treffe.... grådig plagsomt....

pleier å være stave, law, jin (marduk og bryan)

gåer jeg ikke har brutt normene helt...

Får frysninger langt oppover ryggen av 4'ern personlig... Har ikke opplevd det du snakker om men jeg klarer lett å se det for meg :p Bryan er teit intil veggen bare så du veit det:p u/f+4 vil ikke treffe osv.

Men angående kast, man treffer hvis man er akkuratt i high høyde, selv om man tar ett "while rising" triks, treffer du i akkuratt det han går inn i high, treffer men med forsøket.

Ikke for å prøve å ødelegge, men time attack og survival er ikke akkuratt noe som hjelper angående skills :p Men Vs. andre personer, er det som virkelig gjør noe med sine egne skills i tekken.

Hyul; Det er ikke endingen som er mulig å laste ned forresten av heihachi, jeg har endingen til heihachi, den er helt annerledes :p Men skal ikke røpe noe hvis ikke folk maser da hehe

oma

Village Drunk
er det viktig at jeg lærer de dere legend komboene? kan dere ikke bare si hva triksene heter? huff javel...liker kanskje tekken 4 pga jeg er steve?

ps dragon uppercut er jo middel triks! burdde det da ikke treffe før motstanderen fikk sjangsen til å grabbe high? (må og adde at grabbing er min store svakhet...) men jeg begynner å få teken(hihi ordspill)

en ting til; jeg bruker ikke L1L2 eller R1R2, er det slik det skal gjøres? eller kan jeg bruke dem med god samvittighet? eller er det neinei som jeg tror det er?

Steve's kjapphet har ikke så mye og si med Tekken 4 om jeg liker det eller ikke, det er bare det at spillet oversvømmes med bugs, som f.eks. det du opplever gang på gang...

Det er mye lettere å lære legend enn hver eneste karakters tricks navn, så hvis man ikke kan karakteren kan man alikevel forstå litt av hva jugglen/comboen inneholder.

L1 osv. er jo og så ditt eget valg, selv bruker jeg sticke... Men det som er litt dritt er at det brukes litt tid på å endre alle sammen, på T5 blir det antagligvis lagret til profilen... Håper jeg da, så slipper man sånt...

oma

Village Drunk
hva er sticke? vet at L1 osv er mitt valg men er det ære i slikt da? vis det er så begynner jeg med det med en gang....

ok legend pugging på meg huffhuff har jo nok lekser!!!

Det er den typen jeg bruker, enkelt og greit sånn som det spilles med på arcader :p

Vinneren av NM Tekken 4, og diverse andre compo'er spiller med pad, og L1 osv. satt på knapper...

Men det er mye vanskeligere å trykke inn to eller fler knapper samtidig på en pad, f.eks. Wang på TTT (Ja du hadde riktig i det andre emnet :p Tag) har ett kast som er d/f+1+3+4, som ikke er så lett å bare trykke på en pad, da er det lettere og trykke f.ek.s R1 og en annen knapp..

Så det blir igrunn bare for å jevne ut fordelene hvis du skjønner?

oma

Village Drunk
huff jamen da er jeg med, hvorfor bruker du en slik en da?, liker du den bedre? jeg er mer glad i min ps2 kontroll, lurt litt på om jeg skal kjøpe en slik en men slått idenen fra meg, da hadde jeg heller kjøpt en legend over nett(det er ikke en legend det der vel?)

Jeg liker den mye bedre, synes jeg får til moves mye raskere, og lettere og trykke flere knapper likt inne, f.eks til King sine ting...
Forresten bildet er en sticke..

Legend
Der står det meste du kunne trengt å vite av forkortelser

Status
Stengt for ytterligere svar.