Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.

oma

Village Drunk
altså!:mad: funker ikke feilmelding: enten utigjengelig eller finnes ikke, dette skjer hele tiden prøvde å se de der videoene på det video emnet og men det funket ikke der heller...er det bare noe gale med denne pc'en her?

OK jeg trenger litt hjelp her. Jeg har lasta ned t5 iso fra 2 nettsteder, men faen jeg brenner dem akkurat som jeg brenner andre ps2 spill. Så det skal funke, kan det hende at begge torrent filene er no fucka med eller hva ? fordi SM3 vil ikke starte spille

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Shadar@01.03.2005, 11.54
Hyul: Hva synes du om Jinpachi, da? Irriterende, no?
183313​
Du vet ikke hva du snakker om, mann! Han er ikke irriterende.. Han er jævlig! Prøvde på hard.. klarte å vinne èn eneste runde etter ca 30 forsøk med Jin.. Ikke spesielt moro :p
Gikk greit på easy. Har fullført med de 10 til venstre for randomboksen, og regner med å fullført med resten nå.

og Devil Jin fikk du nok frem etter å ha spilt 200 kamper :tommelopp:

BlooD: Vel.. Det funker :svette: .. Klarte så vidt å rive meg løs fra det for en time siden, og snart er det på'n igjen, hehe.

NukleuZ: Klar for villmannsgaming? ;)

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@28.02.2005, 12.15
Selvfølgelig blir det T5 på treffet :D

Du trenger ikke ha ntsc ps2.
http://www.swapmagic3.com
;) Ingen modifisering av maskina, og den funker med alle spill jeg har testet så langt, original og kopi.
182817​
woa!
jeg visste ikke at de hadde fått det til uten noe form for modding enda!
hvorfor har ingen sagt dette til meg før?!

*kjøpekjøpe*

Føler noen for å forklare meg hva juggling er ? Eventuelt gi noen linker til en som gjerne har lyst å lære seg Tekken 5 på et litt høyere nivå.
Har vært på den offisielle Tekken siden, så den trenger ikke å bli nevnt. Og hvordan får du målt hvor mange frames et move tar, pluss frames for stunning osv.

Opplys meg nerder :D

Opprinnelig skrevet av BLooDHunTeR@02.03.2005, 09.02
Han kaller dere nerder gutta det hadde ikke jeg likt  :tommelopp:  time for some trash talk
Du er gris du har sex med isbilen
183812​
Når ble nerd et skjellsord her inne ? :D

Alle som foretrekker å glane på en skjerm fremfor å oppleve livet skikkelig er nerder. Og jeg er en av dem. Er bare ikke Tekken nerd.

Enda...

EagleJin

Bear Necessity
Juggle = Sjonglering, altså holde mostanderen i lufta ved å utføre teknikker som holdern'n der :p

http://www.tekkenzaibatsu.com er en av (om ikke DEN) største Tekken-fansidenpå nettet.

Noen har evnen til å se og telle frames mens de spiller, men vet ikke om det er helt slikt de måles.. Uansett hvordan det gjøres er infoen riktig :p
Alle slike lister over frames, skadenivå, juggle/combo vanskelighetsgrad ++ står på tekkenzaibatsu.

Okey. Takker, da var det oppklart. Joda, det er ikke umulig å regne ut så lenge man vet hvor mange fps man har i sekundet. Og gidder å dele move/combo opp etterpå i sekund. Men faen til stress da :)

Skal endelig kjøpe en ps2 snart, for se om jeg får bestilt magic greia og tekken 5

jøss, se hva T5 har gjort med dere allesammen.
folk starte på fighting game på første gangen og kjøpe en PS2 bare for å kunne spille det lissom... hurra!!

det ser ut at dere kose mye med spillet, men jeg må dessverre vente til PAL, håpe bare at spillet har 60 Hz option...

Hehe falt i en stor forelskelse da jeg prøvde Tekken 3 da jeg var liten, fikk meg en ps, spillet og da var underholdning for en god tid fremover sikret.

Hey gutta! Takk for idag da ! Var digg å få endelig testa spillet! Selv om det tar litt tid før jeg får mitt ser jeg........

Bloodhunter var kult å se deg igjen! Begynner å bli en stund hehe...

Og resten av TL vi snakkes uansett snart :p Så bare nok en gang takk!

BTW:
Mars 01, 2005 18:00
Oshawa - Canada Hentet hos avsender
Mars 01, 2005 18:07
Oshawa - Canada Videresendt fra DHLs stasjon i Oshawa - Canada
Mars 01, 2005 22:37
Toronto - Canada Videresendt fra DHLs stasjon i Toronto - Canada
Mars 02, 2005 02:28
Cincinnati, OH - USA Tollklarert i Cincinnati, OH - USA
Mars 02, 2005 02:33
Cincinnati, OH - USA Transferred through Cincinnati, OH - USA
Mars 02, 2005 08:21
Cincinnati, OH - USA Videresendt fra DHLs stasjon i Cincinnati, OH - USA
Mars 02, 2005 09:30
Cincinnati, OH - USA Transferred through Cincinnati, OH - USA

Ser ut som det tar litt tid før jeg får meg mitt Tekken 5 :/

Men gleder meg :D

Synd det drittet med memory card... Men var uansett ute og kjøpte meg 2 idag :p En til meg og en til oX ;)

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@02.03.2005, 07.14
Jeg må få meg en sånn, håper bare det virker.
Kjøper jeg denne må jeg fortsatt få meg en ntsc tv konverter right?
183791​
ntsc tv konverter?
Hva er så det?

tror ikke du trenger noen form for konverter.
hvorfor skulle man trenge det?

tv'en din må vell bare støtte 60 hz for ntsc-spill...

Fordi ntsc tv'er er ikke like som pal tv'er og mange som spiller ntsc spill får flimmer og slikt.
Forhåpentligvis støtter tv'en min begge.

Har vært i 6 butikker nå og INGEN hadde en ny ps2 :(

Bruke telefonen er noe dritt....

Men kjipt da, bare å ringe litt det, kanskje ofre litt reisevei... Toget til Oslo eller noe sånt...

Treig med å si no her etter at jeg ar fått testa spillet..har i første omgang en ting å si: Min rek mot Jinpachi er 5 sek..og tape. hva er deres tape-rek? ..dette er ny konkurranse ja :p

Hwoarang er kulere enn jeg trodde han kunne bli, og Asuka ligger ikke så langt etter. Trenger bare å få sjekka ut alle teknikkene, før jeg starter med combo-training. Håper å få til i hvert fall noe litt flashy saker til GP'et.

Status
Stengt for ytterligere svar.