Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.
Når mainplayerne mine er King og Wang så er det ikke lett med King når kast er mest devestating, Wang var det bare qcf+2 hele veien :p

oma

Village Drunk
var du ikke god med kaz og da? få deg noen main med slag og spark som funker, kast er noe tull og samme triks er og tull

Kaz er så "limited" er ikke noe setup... Bare mektige få triks...

King er en gigantisk set ut, med mere knusende triks i lufta nå...

Wang er en sleip jævel... Som hver juggle er garantert rundt 50 damage...

oma

Village Drunk
jeg vet ikke helt hva som kan kjennetegne Law og Steve men de er rask og det liker jeg, så lenge noen har en rask 3 hit combo så er jeg fornøyd : [],/\,X med law feks...

Hva pokker skal det forestille? Firkant, trekant, X ?

1,2,3 gutten min... Lær deg legend... :p

oma

Village Drunk
joda men du fatter poinet, steve har 1,2,1,2 - 2,1,2 - og er rask generelt liker ikke trege folk som king og marduk (greit de har fete triks men...)

Haha treige... De er raske de, gjelder bare å spille de riktig...

EDIT: Men t4 marduk er for latterlig..

oma

Village Drunk
eneste han har for seg er 3+4,1+2 og atack reversal greiene sine, er han bedre på 5eren?

EagleJin

Bear Necessity
T5 Marduk er definitivt bedre enn T4 Marduk. Han har nye og brukbare ws-moves som stunner og kan lede til juggles som tar nesten halve livbaren uten vegger. Er bare det å finne et hull i motstanderen forsvar som er problemet, siden han ikke kan utkonkurrere noen i close jabbing, så han er ikke så all vredens mye bedre at han kan konkurrere med f.eks. Nina, Steve, Kaz. Dette gjelder selvfølgelig på et generelt plan... Du er langt i fra sikret å vinne selv om du spiller Steve mot Marduk :p

Personlig setter jeg Roger jr. høyere enn Marduk :p

1,2,3+4~3+4 er ganske morsom og beherske på 5'ern... Hvis han bare står å blokker kan man slenge inn en 1,2,3+4,+1+2

Roger Jr. er villmann... Drit deg ut ca. to ganger på techrollen er du død...

EagleJin

Bear Necessity
Vel.. Jeg spiller som regel Kuma når noen spiller Marduk, og å stå og blokke har jeg for lengst sluttet med. Læringsprosessen er vond, men belønningen er stor :D
Skal finne ut om VTS 1+2 stopper FC d/f+1+2 fra kuma.. Hvis ikke kan jeg trygt si at Marduk'er ikke bør bruke den mot Kuma :D

NukleuZ: Ser man Rogers anti-tech-roll setup i comboviden? *se etter*

Opprinnelig skrevet av EagleJin@11.03.2005, 23.48
NukleuZ: Ser man Rogers anti-tech-roll setup i comboviden? *se etter*
188670​
Husker ikke for øyeblikket men jeg mener det...

oma

Village Drunk
jeg så en film med marduk vs steve på tekken.net steve vinner men fy fae* som steve taper ene runden, marduk får perfekt, det begynner med at marduk får inn den andre albuen sin og lammer steve, så er steve i luften marduk tar 1,d/f+3,1 så albuer igjen, steve spretter av veggen og når han lander igjen så kaster marduk ham opp i luften igjen, 1,d/f+3,1 ff+1+3 og da er 70% liv bar tatt, oioioi

sikkert noen som har sett den før...

Opprinnelig skrevet av oma@12.03.2005, 10.46
jeg så en film med marduk vs steve på tekken.net steve vinner men fy fae* som steve taper ene runden, marduk får perfekt, det begynner med at marduk får inn den andre albuen sin og lammer steve, så er steve i luften marduk tar 1,d/f+3,1 så albuer igjen, steve spretter av veggen og når han lander igjen så kaster marduk ham opp i luften igjen, 1,d/f+3,1 ff+1+3 og da er 70% liv bar tatt, oioioi

sikkert noen som har sett den før...
188804​
;)

Like bråkjekk? neida hehe... er en utrolig fin utførelse av Marduk spilleren der... Husker hvor overrasket jeg var første gangen jeg så den..

oma

Village Drunk
steve tok heldigvis igjen med en perfect han og da(ikke like fini men likavel)

åssn tar'u de albu triksene til marduk?

Spørs nå litt hvem albuer du snakker om, jeg orker ikke rote veien fram til den vidden... Stor mulighet det er f+2<1 du leiter etter...

oma

Village Drunk
jaja, det er 2 først iallefall så det er godt mulig, den tar en god del liv og ser ganske voldsom ut... men jeg venter med å få det bekreftet til jeg selv (eller kompisen min) får spillet..

EagleJin

Bear Necessity
Ingen vits i å vente ;)

f+2>1 stunner, leder til kast og gir deg denne muligheten:
CH f+2, ssl, d/b+1+3_2+4, D/F+3,1, 1,2~3+4~3+4, 1, w!, d/b+1+3_2+4, D/F+3,1, 1, ff+1+2

Skulle få eventuelle bråkjefta motstandere til å holde kjeft en stund tenker jeg :p. Jeg fikk nesten hakaslepp da jeg så denne comboen første gangen...
Eneste kjipe er at kastene er escapeable (kan noen finne en god oversttelse av det ordet?)..

EagleJin

Bear Necessity
Takk for forslag, men det... hørtes grusomt ut! Tror jeg holder meg til "escapeable"... :p

Forresten... Nå er Baek act. 1 ute for nedlasting for oss dødelige også :D
Husk at hastverk er lastverk... ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.