Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av EagleJin@07.05.2005, 23.27
Alle spillene er på èn disk.
*kremt*

"Pakken inkluderer Tekken 5, en kontroll spesialdesignet for spillet og et DVD-cover med plass til 6 discer; alle Tekken-spillene. Spillbare versjoner av Tekken 1, Tekken 2 og Tekken 3 vil også følge med spillet."

Sitat fra spill.no
 

EagleJin

Bear Necessity
Jin Kazama: Da følger PAL et helt eget system... På NTSC-versjonen er alle sipllene på èn disk, og det er bare arcadeversjonene av spillene som er spillbare. Dvs. alt er slik det var på arcade-maskinene; arcade mode only. Valg som VS, Survival, Time Attack ++ er ikke valgbare.

Eller er dette en helt annen pakke? Hvor mye kommer PAL-versjonen til å koste med alt dette i? :confused:
 

EagleJin

Bear Necessity
Ja, den pakken med T5-sticka vet jeg om, men ikke at alle spillene skal følge med på egne disker. Den sticka er bare en vanlig arcade pro action sticke med T5-bilde og L/R-knappene omplasserte.

Det følt over av linker til noen få sider med disse tilbudene på for noen mmåneder siden da US-versjonen kom.
 
noen som vet når det hersens spillet kommer ut i norge.
eller når det lekre spillet kommer ut hersens norge?
Jeg snakker om tekken 5 for de som er helt borte.
 
Opprinnelig skrevet av kreexz@20.05.2005, 16.16
noen som vet når det hersens spillet kommer ut i norge.
eller når det lekre spillet kommer ut hersens norge?
Jeg snakker om tekken 5 for de som er helt borte.
223723​
Ikke vær frekk.
Ifølge ToTheGame blir det utgitt 22. juni, 2005 i norden.
 
Hvis du er så lei av Tekken, hvorfor lurer du på utgivelsesdatoen?
Akkurat som om du vil ha spillet selv om du hater det.
Nei, jeg sparer meg ikke.
 
Kunne fulgt med litt rundt svingene så hadde du fått med deg at alle er drittlei Tekken 4...
 

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Pyro@22.05.2005, 13.46
Kan Raven teleportere seg?
Han har et triks hvor han forsvinner, og så kommer igjen oppe i lufta for å slå deg.
Ligner litt på et triks Kunimitsu hadde.
 

EagleJin

Bear Necessity
Raven har faktisk to teknikker der han forsvinner for å dukke opp i lufta og angripe.

d/f+1+2 - ublokkerbar
d/f+3+4 - ender opp i BT

d/f+1+2-trikset kan også brukes som en slags kontring om du trykker 1+2 i det motstanderen treffer deg (korrekt??).
 
Eagle: Var bombe at du svarte på det Raven spm'et.. :ler:
Husker det var en litt trist birdie som fikk den på seg som en finish'er og tapte kampen... :D

Det skal være å trykke 1+2 da du blir truffet på CH.
 
Lol så sto det her :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.