Tekken6

#1
Vi husker sikkert denne tråden fra tidligre Spillegal, EagleJin sin..

Tekken er en av verdens største franchise fighting games. Det spilles turneringer over hele verden og nå kommer neste Tekken tittel på PS3, skal sikkert vises på E3.



Her har vi noen fake bilder, som dere sikkert har sett før av det som skal være TTT2


Kaz vs AngelJinPachi ?
Raven Twins
The Great UnKnown
Team Kazama vs Angel Pachi
Game Over
Ling I will save you!
Asuka





Så hva vil dere ha i neste Tekken spill på Ps3?

*skal skrive hva jeg vil ha om ikke så lenge
 
#2
Jeg håper det blir tag der du både kan spille 2 mot 2 og 3 mot 3 det hadde vært rått...

Og at de får tilbake Tekken Ball eller hva det het :p og de kan gjerne fikse flere minigames..


Og ja viktigst av alt er at de får tilbake Fiji banen :laugh: Det er den beste banen ever og har den råeste musikken haha


Love Hugs
 
#5
Hadde ikke vært meg imot hvis slossingen i Tekken ble litt mer som i DoA, men at de forsatt beholdte de elementene som gjør tekken til et mye bedre slosser spill enn DoA.

Håper det ikke bare blir et Tekken 5 med bedre grafikk....
 
#6
Ah, viste ikke det skulle komme et nytt tekken spill. fett! :D
vil ha alle folka som har hvert med i tekken serien i alt, + noen nye ;)
 
#7
SITAT(Aetas @ 07.05.2006, 12.23) 575
Hadde ikke vært meg imot hvis slossingen i Tekken ble litt mer som i DoA, men at de forsatt beholdte de elementene som gjør tekken til et mye bedre slosser spill enn DoA.

Håper det ikke bare blir et Tekken 5 med bedre grafikk....
[/b]
Med det så håper jeg du mener at man kan sparke/slå ned motspilleren til andre steder på banen osv.. og ikke noe fra selve gameplay'et. For DoA gameplay'et er skremmende dårlig.
Jeg håper forsåvidt bare at de holder seg til Tekken, er en grunn til at det er så populært som det er, kanskje DoA/Tecmo skulle lært litt av Tekken/Namco?

Skulle likt å se no bilder og hørt litt om det nye Tekken...
 
#8
SITAT(JINsama @ 07.05.2006, 15.48) 636
Med det så håper jeg du mener at man kan sparke/slå ned motspilleren til andre steder på banen osv.. og ikke noe fra selve gameplay'et. For DoA gameplay'et er skremmende dårlig.
Jeg håper forsåvidt bare at de holder seg til Tekken, er en grunn til at det er så populært som det er, kanskje DoA/Tecmo skulle lært litt av Tekken/Namco?

Skulle likt å se no bilder og hørt litt om det nye Tekken...
[/b]
Helt riktig. Ønsker kanskje litt flere action elementer i de forskjellige banene. Tekken sine baner blir litt for statiske for meg.
 
#9
SITAT(Aetas @ 07.05.2006, 16.10) 681
Helt riktig. Ønsker kanskje litt flere action elementer i de forskjellige banene. Tekken sine baner blir litt for statiske for meg.
[/b]

Du mener som det var i tekken4 med trær biler, statuer, rundt omkring. naah vet ikke helt as, følte ikke det funka helt. spesielt de skeive banene. men kan jo sikkert se bedre ut på tekken 6 om de skulle gjøre det slikt. :unsure:
 

MadCow

Lokal moderator
#12
Kul trailer. Tyder vel på at det ikke blir TTT2, ,men T6.
Lili er med, så da går vel drømmen til JINsama i oppfyllelse :p

Ble faktisk ikke veldig imponert over grafikken.
 

oma

Village Drunk
#13
ser det ikke ut som bob blir "tagget" inn da? :p

og det ser ut som de har (hvertfall hvis det der er en bane) fått med ting i banen, hindre osv (den der statuegreien i midten der)
 
#14
tror det var bare noe game clip de laget for E3, eller sikkert noe clip av noe slags, tror ikke det var ingame vi så der.

Jeg har en liten følelse på at Who Rang er broren til lill :p
 
#15
Det er bare sånn første newbie trailer... Gameplay kommer til å klikke... Men var gæren video mangla bare Hugs med i videoen for at den skulle eid helt..

Love Hugs
 
#17
Ja, ening med deg der, eller er vel litt vanskelig å være uening der, men hvis jeg igjen ser på trailern på siden som du posta, så ser det jo nesten ut som om grafikken er bedre enn den som er i hel format, som jeg posta..strange
 

oma

Village Drunk
#18
det har vel kanskje med at den første traileren der vi ser jin som flekser, er lagd i annen grafikktype enn "ingame" grafikken som den nye viser... ? eller tar jeg feil?
 

MadCow

Lokal moderator
#19
Ja, hvis dette er in-game grafikk så er det imponerende. Det er jo lov å håpe. Men hvorfor de skal lage mulighet for at Hwoarang kan kjøre igjennom et vindu på motorsykkel in-game vet jeg ikke ....

Den gamle traileren var i hvert fall ikke in-game.
 

EagleJin

Bear Necessity
#20
In-game vids, takk :D

Mongis: Jeg forstår det slik at den forige traileren var filmsekvensgrafikk, og denne nye er in-game grafikk.. Virker helt ok for meg.

Håper virkelig at banene ikke blir slik som i den nye traileren. Så langt ser det ut so DoA med Tekkenkarakterer :(

*Venter i spenning på mer info før flere forhåpninger/ventninger bygges opp*

Når jeg tenker meg om er trailern bra nok. Jin gjør Corpse Thrust :D:D