Tenchu: Kurenai

#1
Nytt spill i Tenchu-serien er på vei nå. Ser ikke ut som om grafikken er så veldig oppdatert, men det er jo Tenchu, så det teller kanskje ikke så mye..?

Jeg tror spillet kommer til å bli bra. Det ser ut til at de nå endelig kan ta stealth kill på to stykker samtidig!

Les om spillet fra gamespot, eller www.tenchu.de.

Hva er deres synspunkter på Tenchu så langt, og om Fatal Shadows?
 
#2
Tenchu er jo ikke i samme liga som for eksempel GTA når det kommer til produksjonskostnader. Har de klart å finpusse gameplayet, skal jeg ikke klage over litt foreldet grafikk.
 
#4
Vel, kanskje det ikke var det aller beste eksemplet. Produksjonskostnadene er allikevel ganske mye større, for enten du liker GTA eller ikke, San Andreas er et voldsomt stort og gjennomført spill. Bruk Halo 2, half-Life 2 som eksempel da, jeg vet nok at du skjønte hva jeg mente....
 
#6
På tenchu.de så må man registrere seg for å kunne se alle vidsa der. Det innebærer alle stealth kills'a til Ayame og Rin (tror det var det hu het), og litt nye saker..Si ifra om dere finner noen SK (stealth kill) vids eller annet.

GTA sammenligningen var ikke den beste som ble tatt..og en forskjell mellom Tenchu og GTA: Tenchu er kult, og blir kulere, mens GTA bare vanner ut konseptet fra sitt første spill.. :p
 
#8
tencu fet det da. når er det det kommer ut a?

vill ikke akkurat si at gta vanner ut da! selv om de bruker så og si samme grafikk, så er det jo masse nytt og bedre gameplay da!
 
#9
Opprinnelig skrevet av roy_nor@27.11.2004, 19.54
Hvor mange spill er det i Tenchu serien? =)

*jamegdiggeraltsomharmedjapanågjøre* :D
142014​
Dette blir det fjerde spillet i serien.

Uansett så gleder jeg meg, Tenchu er ganske fett.
 
#10
Mitt synspunkt på GTA er at det vanner seg ut. Grafikk eller ikke. Spillet eier ikke story egentlig, bare gå og drep, ta, stjel, hva enn som er oppdraget, og noen nye ting som er mulig å gjøre. Men men..det er som sagt mitt synspunkt på det, og dette er Tenchu topic, så vi tar ikke GTA snakk her mer..

Kurenai er det fjerde i serien ja, men det virker som Tenchu 4 er planlagt, eller i hvert fall at det er tanker om det. Spesielt fra Tenchu-fans. Her er en ønskeliste til Tenchu 4, + litt ekstra...
 
#11
har ikke spillt så mye tenchu, er det vanskelig å sette seg inn i kontrollene eller har de forandret seg mye fra tenchu 2?


Red Hawk, er enig at vi ikke tar mer gta snakk. alle har sine egne meninger.
 
#12
Jeg har ikke spilt så mye Tenchu 2 akkurat, men av det jeg har gjort så virker kontrollen ganske så lik. Er noen ekstra saker tror jeg, men ikke mye. En ting som var bedre i 2'ern enn 3'ern var at de hadde SK for crouch-stance også. Håper det er tilbake i Kurenai.
 
#13
aaah.... Tenchu:Wrath of Heaven. Beste (non-metalgear) stealth spillet til PS2 jeg har spillt, flere bugs og slik, men det var NYDELIG gameplay.

Hvis Fatal Shadows topper dette så skal det tilbes!
 
#14
Hvis man slår sammen Wrath of Heaven, og Birth of Stealth Assassin (eller undertittelen til Tenchu 2 var) (noe det sies at spillet gjør pga elementer som er tilbake igjen), så kan man si at det topper Wrath of Heaven. Bare å vite at man får se lite, om noe i det hele tatt av Rikimaru. Han er ikke i story mode i hvert fall, men muligens en multiplayer mode.

Forresten..Kurenai er det 6. spillet i serien, hvis man regner med Return from Darkness (Xbox versjon av Wrath of Heaven, med litt ekstra muligheter) og Shinobi Hyakusen, som er tilleggsspill med 100 missions som er laget av spillere med Stealth Assassin sin mission editor. En konkurranse var det om de 100 beste, og de ble putta i et eget spill som da er Shinobi Hyakusen..
 

EagleJin

Bear Necessity
#16
Nei, du er ikke alene. Musikken er plagsom gjennom HELE spillet. Eneste som fikk meg til å se på (Red Hawks) gjennomgang av spillet var SK, eventuelle klipp og tøff fremgangsmetode.

Synes musikken i Tenchu generelt er bra grusom...
 
#18
Musikken er da ikke grusom den. Den gir litt mer feeling av å være i gamle Japan synes jeg. Kan ikke regne med ny moderne musikk akkurat. Hva det enn måtte være av musikk. Det ville bare ikke ha passet.

Gleder meg sykt til jeg har skaffer meg neste Tenchu-spill. Da skal jeg SK'e for alt i verden! Håper at musikken er omtrent samme stil som den har vært i de tidligere spillene

Sadame..den er bare utrolig genial!