The Elder Scrolls III: Morrowind

Er det ikke en morsom liten forskjell mellom Revan som bruker tid og gidd på å dekorere hus, og console-trylle fram lockpicks, og folk som bruker titalls timer på finne gjemte bøker langt inne i dwemer-slott som ikke er markert på kartet for å finne ut mer om den enormt omfattende historien i Tamriel?
 
Jeg trenger litt hjelp i TES Construction Set.

Jeg har laget en mann, eller har en objekt klart til å dras over i spillet. Hvordan - uten å måtte zoome helt ned i bakken - kan jeg få personen eller tingen rett ned på bakken?
 

Lodin

Der Waaaah
Nei, men han lager ørten hundre potions som gir ham flere 1000 poeng i stats, henter de to våpna man må ha og går rett til Dagoth Ur. Tar ham ut med tre slag, killer hjertet og er bare level 1. =D
 
FY FAEN!! det var helt sinnsygt!! men jeg har ikke komt gjennom spillet, men har brugt MAAANGE timer på det, har spilt det i lange perioder, så jeg er blitt ganske lei det, men kan noe fortelle hva han får helt på slutten og hva som skjer etter den filmen?
 
Lurer på om de som lagde spillet tenkte på at det var mulig å komme seg igjennom det så fort.

Hvis ikke så er det jo utrolig godt gjort å finne ut en så rask måte.
 
Han bare fant ut han kunne bruke potion stacks til å vinne spillet fort med, og fant ut den den raskeste måten å gjøre det på... :)
 
Tusen takk Revan på en eller annen måtte fikk du meg til og huske hvorfor jeg elsker morrowind. Lånte det av en venn for lenge siden kom ganske langt, når han fikk høre hvor gøy jeg hadde det, ville han sefølgelig ha spillet tilbake.
Kjøper nok GOTY eller jade empire til xbox til helga, skal til faren min ikke en dritt og gjøre der :S så jeg tar med xboxsen.
 
:)

Bare hyggelig.

Men dere, noen som har peiling på hvordan jeg får ting rett ned på bakken i TES C S? Si at jeg har en karakter, hvordan får jeg ham til å stå på bakken?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Plassér ham bittelitt over, han detter ned idet spillet starter.
 
Takk for raskt svar, men jeg tviler på at det virker.

Når jeg har plassert en item, og jeg starter spillet, da finner jeg tingen jeg la ut oppi lufta, alt utifra hvor nær jeg var bakken da jeg la tingen der i TES C S.

Er det ikke noe jeg må klikke, så faller den ned på bakken?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ahh, jeg trodde du snakka om en character/NPC. Objekter har ikke noen form for fysikk i Morrowind. Sjekk i help-delen om en eller annen form for align to grid eller noe lignende.
 
da jeg spillte så fant jeg sånne kule hansker som ga tror det var 25 styrke og 25 stamina hele tiden og hadde veldig mye armor kunne selge det for tror det var 30.000