The Elder Scrolls III: Morrowind

Nå har jeg ommøblert et hus i Seyad Neen, og klippet det ut og limt inn i Balmora. Jeg skiftet der hvor det står teleport, under der lissom. Skiftet til huseierens navn, det som står når du skal gå inn i huset. Det gikk supert. Men når jeg skulle ut igjen, så kom jeg ut til Seyad Neen igjen. Why? Må jeg skifte noe innenfra?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Som sagt, ja. Mekk det sånn at døra på innsiden (som da, naturlig nok siden det ikke er samme område, ikke er den samme som døra på utsiden) peker til Balmora.
Og det var da fælt som du ommøblerer.
 
:p

Har nå funnet ut det med døra, som var grunnen til at så mange fine, ommøblerte hus har gått i dassen. Hvofor kom jeg ikke på å spørre deg, Yeti?

Si ifra hvis dere vil ha et fint hus i Balmora, til høyre for Pawnbrokeren.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Plukket opp gode gamle Morrowind igjen, og satset på en Mage. Ganske så pur mage, untatt Light Armor, noe jeg måtte bytte med Unarmored, ettersom det var mer eller mindre umulig på +100 difficulty.






Argh, så mange.





Love is in the air..









Kult..

Enda kulere.





Råeste navn på ei hule evver.





Fikk 37.000,- for den i museumet i Murnholm. Jippi! ^_^
 
Jeg vet ikke om folket her vet det, men bruk av quicksave i Morrowind skal vist corrupte savefilen din. Så jeg har ihverfall stoppet med quicksave og skrudd av ''Save when Sleep'', og begynte å save manuelt. Så hvis du bruker en del Plug-Ins anbefaler jeg å gjøre som meg, såklart hvis du ikke bruker en eneste Plug-In ser jeg egentlig ikke noe stor fare, siden det er ikke så mye scripted i questene i selve spillet. Grunnen til at dette skjer er vist at det ligger en gammel bug motoren som ikke har blitt fikset.
 
temmelig tafatt når du har rundet Morrowind, da er all morroa borte, dvs for dem som ikke er hissige møbel fantaster. :D

Satser på og vente til Oblivion kjem. :kul:
 
Moroa er borte for de som ikke liker å leke litt med spillet, som f.eks møblere hus. Og for de som ikke gidder å ta det lille skritt med Plug-In's.
 
For de som ikke vet det, så ligger det faktisk en Multiplayer Mod til Morrowind ute. Det kan bare være 2 players som spiller sammen.

Link

Har ikke fått testet det enda, men det skal vist funke.
 
aaahh. Husker at en kamerat viste meg det spillet her. Det var nå i sommerferien.
Men siden har jeg bare tenkt på det. En av mine definitivt beste spillopplevelser gjennom tidende.
For å gjøre det kort.

Vet noen hvor jeg kan få tak i Morrowind?
 

Lodin

Der Waaaah
Hvis du lurer på hvor du kan kjøpe det så selges det fortsatt en versjon med de to ad-onene i de fleste spilbutikker til en rimlig pris.
Hvis du lurer på hvor du kan laste det ned fra ser vi helst at du går et annet sted med slike spørsmål. ;)
 
Hva er det som skiller egentlig? hva er i exp'ene?

Kompisen min hadde GOTY edition..Kommer jeg til å bli skuffa hvis jeg ikke får tak i den.
 
Nei. Det kommer du ikke. For hele Vvardenfell er så ufattelig stort. Jeg tror du får mest ut av spillet ved å begynne med det uten å ha installert tileggspakker. Men hvis det blir kjedelig, eller du runner det, så installerer du tileggspakkene.
 
Som sagt du blir ikke på noen måte skuffet hvis du ikke har begge tilleggspakkene installert, men anbefaler å skaffe dem. I tillegg til utrolig mange nye quests, armor osv, gjør det Journal Systemet bedre og gjør spillet på en del andre punkter litt bedre.
 
Faen I helvete! ! ! ! .!
Kom igjen på at jeg har mista laderen til pcen. så det betyr at FAEN
ENNENENENENANENEANEANANENWnAanXNDANFCCqkdn qajc.
Noen som vet hvor jeg kan få tak i en billig lader. ?
 

Lodin

Der Waaaah
Trur de selger dem til rundt 200 septimer i Balmora. Du får dem sikkert billigere andre steder, men det er der de er lettest å få tak i.