The Elder Scrolls IV: Oblivion

Fett! Åssen tjener man poeng? Jeg får poeng for achivements unlocked, kan jeg bruke dem for å kjøpe og laste ned hestearmoret?

Svaaaar for faen!
 

K999

Keystone State Of Mind
Ja, men ellers så koster det penger for points, rundt 100 kr for 500 points tror jeg, husker ikke lenger.
 

K999

Keystone State Of Mind
Ok nice, men det er jo egentligt et bra system, da blir det på en måde kulere å laste ned Demoer, siden da koster de, eller noen er gratis.
 
Sååå.. jeg må ikke kjøpe points for å kunne laste ned dette horsearmoret når jeg har poeng fra achievements unlocked?
 
Ok nice, men det er jo egentligt et bra system, da blir det på en måde kulere å laste ned Demoer, siden da koster de, eller noen er gratis.
[/b]
Atdetvar? Blir det plutselig kulere å betale for noe som alltid har, og alltid burde være, gratis?
 
Jeg vet nå det da, men det ser nå ut som at K999 mener at ting som koster penger automatisk blir kulere. Ville bare påpeke hvor teit det var. Ikke slå. :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
Og for faen da folkens. Gamerscore og Gamerpoints er to forskjellige ting. Hestearmoren må du ende opp med å betale for one way or another. Gamerscore er bare bragging rights.
 

K999

Keystone State Of Mind
Cockmcballs WTF???

Se mitt EKS. å kjøpe en cd er mye kulere en å laste ned en. altså å betale.
Og viss jeg suger så suger nesten alle dere også- :kul:
 
Tenk litt etter nå... demoer er ikke fullversjoner, som en cd ville vært. Det blir som å få en smakebit på 30 sekunder av hver enkelt låt, ville du betalt for det?

Samt, Achievement Points er ikke det samme som Microsoft Points, desverre. Du får ikke brukt Achievements points til noe som helst, annet enn å se hva du har klart i forskjellige spill. Som en slags dagbok. Hadde vært flott om man kunne konvertere disse poengene til Microsoft Points, men det er vel å håpe litt for mye fra MS.
 

K999

Keystone State Of Mind
Jeg er en sullik som har misforstått hvorfor det, som regel, er positivt å kjøpe CDer.

CockMcBalls:
Enig. :)

Dette innlegget ble haxxet, var ikke jeg som skrev det.
 

Lodin

Der Waaaah
Uansett kommer jeg til å storgosse meg når noen haxxorer ut armouret og lager en gratis mod av det til PC. =D
 
rofl. gosse.

Søtt at dere må betale for det som egentlig er gratis da, Xboxere.
 

Lodin

Der Waaaah
Fra 1up:
PC owners aren't out of luck, though, as Bethseda confirmed to 1UP the same content will be available on their website later today or tomorrow morning for exactly 50 cents cheaper at $1.99.[/b]
Men ikke faen om jeg gidder betale bare for å pimpe hesten min. :p
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Yoes, fordi jeg får bluscreen og hele pakka når jeg bruker bua (har en morken .sys fil som er et helvete å få fiksa ) Løper jeg nå rundt med sverd. Greit nok til tross for at noe blir litt vanskeligere. Er på et quest nå hvor jeg må drepe 3 Daedra vakter, de som har gjort det vet kanskje hvilket, det er vanskelig. Det vil si jeg at jeg ikke klarer det etter å ha prøvd 5 ganger eller noe i den duren. Blir det litt-ganske-veldig mye ned i venskelighetsgrad per hakk? Jeg har spilt på medium eller normal fram til nå...
(Hvis noen vet hvilket quest det er kan de jo få lov til å gi meg et tips eller to, orker ikke lage spoilers)

BTW: Det som er så fantastisk med dette spillet er at man er så helvetes fri uten at man trenger å surre rundt uten noe å gjøre, alltid noe å ta seg til, kos kos kooooos<3